Tuesday, November 9, 2010

90% Of Truth Okay?


90% of truth okay? 2 je yang leh aku bagitau pasal cite2 dalam blog aku ni. Aku tau banyak orang macam susah nak caye ngan cite hidup aku yang cukup complicated ni.. Ade yang cakap kisah hidup aku ni leh wat jadi filem weh, ++ cte berlabel "past" 2. ( psst: bile nak start shooting?) lol Tapi, memang betul nak wat cane.

Sume cte dalam ni memang betul2 belake except cite2 yang x melibatkan aku contoh cte pasal 2PM, Supreme Team, 24/7 ++ Yang 2 aku taip berdasarkan pe yang aku bace je r. 2 sebab tajuk entri yang ni 90% je betul. Cane pun, cte2 pasal aku memang betul r weh. So caye je. Hidup manusia memang r complicated. Kot simple je xde r life ye x?

N sebab 2 gak r aku gne name kay_are 2 n xde 1 pun pic aku dalam blog ni.. Nape? Coz aku xnak sesape pun tau sape kay_are ni except orang2 yang aku sendiri bagi link blog ni. 2ndly, aku just gne segale huruf2 yang ade (A,B,C,...Y,Z) kepade watak2 dalam cite aku ni. Bukan pe weh. 1 sebab je, xnak sakitkan ati sesape yang membace.

Aku taip bende betul so memang normal r kan, truth memang menyakitkan sometimes. So nak pastikan xde yang sakit ati, muncul r penggunaan huruf2 26 2.. (thanx huruf!!) Kesimpulan nye, memang camni r kesah hidup aku, complicated. So pasni nak caye ke x, ikut ske korang je r. Aku just menulis pe yang aku alami je..Ok kawan2? .. daa..

1 comments:

nurAmir said...

ade yg x caya ke?

ElementOfLife © 2008. Design by :Yanku Templates Sponsored by: Tutorial87 Commentcute
This template is brought to you by : allblogtools.com Blogger Templates