Tuesday, November 30, 2010

Bye-bye To Single Life!!


Bye-bye to single life!! Ops.. bukan untuk aku k, tapi untuk kazen laki aku yang sorang 2. Akhirnye 3 ari yang lalu, tibe gak turn die untuk tukar status. Ngan sekali lafaz lak 2.. memang nampak nerves habis mle2 2.. nak gelak gak r aku tengok, nasib xleh guling2.. (kne kat diri sendiri baru tau) Ahakz! Pape pun, congratz!!! =)

So kalau nak di kire2 kan bagi kitorang kazen2 laki ni, pasni tibe lak r turn adik kepada si kazen untuk ikut jejak abang die n pas2.. turn aku?? Biar betul!! Awal g 2. Caldina pun x dapat g cane nak kawin ye x? Ahakz.. So sabo2 dulu r ye, banyak bende len nak pk ni.. Candidate pun xde g.. So sile r adik kepade adik kazen potong que ^^

Tapi 1 yang x best , bile tengok2 kazen2 laki len yang dah kawin. Pe jadi?? Mane hilang dorang nye fit? Dulu sorang lumba kete, sorang rugbi wakil U lagi.. Sekarang?? Anak pun baru 2 tapi terus terang cakap r, fit lagi ayah aku rasenye.. lol! Memang pas kawin berat akan ++ sampai cam2 ke? Erk! cam2 xnak kawin leh x?? =P

0 comments:

ElementOfLife © 2008. Design by :Yanku Templates Sponsored by: Tutorial87 Commentcute
This template is brought to you by : allblogtools.com Blogger Templates