Wednesday, November 10, 2010

U Dont Care But I Do!

U dont care but I do! Ucapan khas kat 1 makcik yang baru je celebrate besday beliau bape ari lepas.. Makcik!! Dah tue!!! =P FYI, aku xde kuang aja kat mane2 makcik ye coz makcik 2 came umo ngan aku sebenarnye.. so nape makcik? pk2 kan r.. hee..

So kaitan ngan tajuk entri?? Camni cite nye.. aku sebenarnye rase agak bersalah coz x dapat nak bagi pape adiah kat makcik ni time besday die ari 2. So aku pun menyuarakan r hal 2 terhadap beliau. Tapi beliau menjawab camni lak "xpe, x kesah sangat"

Jadi ingin aku jelaskan kat makcik 2, aku kesah weh. ++ besday makcik yang rapat ngan aku. Sebelum2 ni, besday pakcik2 n makcik2 len pun aku bagi gak hadiah. N kot xde hadiah pun aku mesti beli kek nye untuk celebrate besday 2 ngan dorang..

So, ke x kesahan makcik 2 x dapat nak time ye.. Sekurangnye sekali mesti nak bagi adiah kat makcik pakcik yang rapat ngan aku.. n makcik tergolong dalam kategori 2. Maka dengan itu nak bagi gak adiah besday kat makcik 2.. so, tunggu ye makcik? =P

1 comments:

nurAmir said...

besday aku x kasik adiah pon..

ElementOfLife © 2008. Design by :Yanku Templates Sponsored by: Tutorial87 Commentcute
This template is brought to you by : allblogtools.com Blogger Templates