Monday, December 6, 2010

Far Roasted Than Fire..

Far roasted than fire!! Mende aku merepek aku pun xtau. Cume aku mane reti peribahase BI yang same maksud ngan jauh panggang dari api. So, time je r ye.. =P Jadi mende yang aku maksudkan ngan statement aku 2? Lame dah nak menulis just tunggu time sesuai je. Pe lagi kalau bukan cte DDR yang gempak gile 2.. konon je r gempak.

Dapat idea?? Cte 2 r.. 2 Alam. Terus terang memang nyampah ngan filem yang budget hebat 2. bukan nak kutuk tapi 2 r akibat kot riak terlebih. Series baru tau DDR promo filem 2 macam nak umum tarikh pose.. Xleh blah. Paling aku nyampah 2 leh kate tiap2 ari r sebok nak wat countdown, nak bagitau tarikh filem 2 kuar kat paper2 yang ade.

Soalan nye, perlu ke? Penonton sekarang tau r filem ade kualiti ke x. Promosi bagai nak rak, filem ntah pape kem salam gak kan? Sori r ayat agak pedas tapi memang patut pun coz sebelum ni riak sangat, siap cakap kutipan dijangka box office 40 juta. Statement nak wat aku gelak ade r. Pengarah2 yang teror pun x pernah sasar kutipan sampai cam2.

So, pe jadi kat filem yang konon gempak gile 2?? Paper2 cakap kutipan hari pertama 2 juta. Erk!! Sumpah aku x caye. So aku pun cari n cari n dapat r bape info. Sume yang tengok bagitau kat orang ramai xyah tengok cite ni n penonton yang tengok, kuar dari cinema 7 -10 minit filem 2 start. So mane datang 2 juta?? Truth, dari 83 cinema..


Xtau lak 0.23 juta = 2 juta.. Bijak2. So, cane ngan target 40 juta?? Totally kem salam..

0 comments:

ElementOfLife © 2008. Design by :Yanku Templates Sponsored by: Tutorial87 Commentcute
This template is brought to you by : allblogtools.com Blogger Templates