Saturday, December 4, 2010

I Am Not Like That..


I am not like that.. Diulangi, aku bukan cam2 weh! Bebaru ni, banyak member cakap aku sombong coz dah jarang2 contact dorang. So nak aku jelaskan kat cni, aku bukan sombong k. Just sekarang ni aku lagi ske wat hal aku sendiri + xnak masuk campur hal orang len.. Bukan pe, blaja dari mase lalu. Zaman dulu2 rase banyak dah hal orang len yang aku amek tau.. n aku try tolong setelkan. Ade sesetengah dapat setelkan, tapi cane lak yang x dapat setelkan 2? Kot x dapat setelkan xpe tapi yang lagi worst, makin ++ masalah lak jadi nye pas2.

Mungkin korang xtau tapi sesetengah masalah yang aku cbe nak tolong setelkan akhirnye end ngan gaduh2, perang2, etc. 1 yang aku rase orang xleh lupe kes "aku hilang +- 24 jam" Bile ingat2 lik rase nak gelak je.. Pape pun sori geng.. Em.. aku pasti ramai yang tau pasal hal 2 kan? Kecoh gile kat fb malam aku "hilang" 2.. Tapi aku sure lebih 95% orang xtau reason die. Pape pun hal lame so nak senang cite, same je.. Aku try solve one problem but it turn worst than I expected. Pas2, terjadi lak bape siri perang yang hampir wat aku hilang someone.

So at last aku pun decide baik pk diri sendiri je r pasni. Xde r nak text tanye pe prob, pe jadi n etc. Tapi bukan maksud aku sombong kat korang weh. Even aku x contact korang, aku amek tau gak hal korang n pe yang korang wat. Fb kan ade, pe susah.. Bace status2 korang n aku leh tau pe korang wat. N setakat ni korang sume just fine so bagus r.. =P N, kot korang nak tau pe lak yang aku wat, text je r aku.. sure ade kredit + aku ade kat dunia g, confirm reply nye, jangan riso r ye. Memang aku malas nak text2 sangat tapi aku masih rajin reply sms korang kat aku.

So, xyah r ye nak cakap aku sombong ke, lupe diri ke coz aku bukan cam2. Dulu aku amek tau hal orang len n macam2 jadi. Aku text orang dulu2 just nak gurau2, usik2 tapi dorang anggap serius last2 perang. Kan ke x best jadi cam2? So lagi better r kan aku wat hal aku sendiri je.. =) Pape pun sebelum aku stop menaip, just 3 ucapan kat korang member2 aku. Kepada yang amek exam, gudluck n wat yang terbaik! Kepada yang nak sambung study, selamat blaja n kepada yang dah dapat keje lak, keje lek lok k? Akhir sekali, aku bukan sombong weh..

0 comments:

ElementOfLife © 2008. Design by :Yanku Templates Sponsored by: Tutorial87 Commentcute
This template is brought to you by : allblogtools.com Blogger Templates