Saturday, December 11, 2010

Lets Do This First!

Lets do this first! Em.. baru2 ni baru sedar sorang member aku ade tag aku rpenye.. Tapi masalahnye die just tulis dalam blog @ tag secare x rasmi.. Mende ntah. Tapi nasib baik r aku sorang stalker yang berjaye ^^ maka tau r dah di tag.. So, jom jawab soalan..

1. Adakah anda rasa anda hot?
Aku = hot?? xde maknenye.. no no no. Aku x hot, tapi cool = kewl.. lol!

2. Update wallpaper anda gune sekarang
Lame gile dah x update weh! So xtau r

3. Cerita pasal gambar ini?
Kan dah kate x update, so xde gambar lor..

4. Kali terakhir makan pizza?
Tempatku xde pizza hut or domino, so agak2 bape lame dah??

5. Lagu terakhir anda dengar?
Em.. rase again n again kot. Dengar juta2 kali pun x bosan maa..

6. Apa yang anda buat selain selesaikan tag ni?
Makan, menaip, melihat skrin n cari jawapan yang sesuai..

7. Selain nama sendiri, anda dipanggil dengan nama ape?
Ikutkan banyak nickname ade, tapi biarlah rahsie.. =)

8. Tag lagi 5 orang

9. Siapa orang nombo 1 dengan anda
Schoolmate time skolah. Baru je grad ari 2.. congratz!!

10. Katakan sesuatu pada orang nombo 5
Oi!! aktif2 kan r diri berbloging

11. No 3 ade hubungan dengan sape?
Em.. ngan sape ye..

12. Bagaimana pula dengan nombo 2?
Yang 2 saya pun ngak tau dong

13. Kata2 cinta pada orang nombo 4?
Perlu ke? ktorang musuh ketat je.. lol

14. Berikan 4 fakta yang anda tahu tentang orang yang anda tag?
Finaz - Bf die keje atas kapal weh.. jangan men2..
Nana - Salah sorang drifter handalan kat Perak..
Sis! - Adik yang rocker + nakal + ngade2 =P
Niza - Kan dah bagitau tadi? Rival aku ni.. ahakz!

Eh eh.. habis dah ye... That was fast!!

0 comments:

ElementOfLife © 2008. Design by :Yanku Templates Sponsored by: Tutorial87 Commentcute
This template is brought to you by : allblogtools.com Blogger Templates