Tuesday, January 25, 2011

I Need To Learn More..


I need to learn more.. I think n tbe2 terkenang 1 peristiwa..

Time 2 aku rase down2 gile2 sebab something happen. Rase nak terjun bangunan je, tapi nasib x terjun kan? Kot x confirm go to hell nye.. XMO!! Tbe2 sorang besfren aku send something dalam fb. Video tentang orang yag xde kaki tapi x pernah give up dalam hidup die. Tujuan nye nak bagi semangat kat aku n memang die berjaye r n aku ok lik x lame pas2. Tapi peristiwa 2 r yang kenalkan aku ngan dunia blog ni sebab video 2 die amek dari blog die. Then aku pun jadi follower blog 2 n start dari 2, aku pun nak jadi macam die, nak ade blog sendiri gak. Die cakap die leh tolong so ngan bantuan die, lahir r blog aku ni. (aku xleh nak letak url blog die coz die dah privatekan blog tersebut)

Mule2 aku ingat blog ni just macam diari n xperlu nak bagi tau sape2 tapi 1 ketika bile aku tengok fb, baru aku tau dunia blog memang luas. Aku ingat dalam fb, friendster je leh dapat kawan banyak2, komen ribu2 tapi rupenye dalam blog pun leh dapat cam2 gak.. malah kadang2 lebih dari yang aku jangkakan. Tbe2 aku rase nak jadi macam mereka, ade follower banyak, komen ratus2:

Otai blogger yang sudi follow blog kecik saye, thanx a lot!


Entri 2nd brader ni je dah dapat 40 komen, x ke aura sangat 2?

Blog orang power. Power x power korang tengok sendiri je r. Follower ade r nak cecah 3000. Habis sume entri aku geledah kat blog brader ni. Banyak entri die simple2 je. Letak gambar makanan feveret. Cte 3, 4 baris pasal makanan 2 pas2 post. Tapi komen die dapat?? Amek ko dekat 70++ kadang2 ++100.. X cukup aura g ke 2? Thanx r bro coz sudi klik follow 2 ye. Nak bagi award gne photoshop pun merangkak lagi. So camni je r care saye berterima kasih. =) Teringin gak nak jadi macam bro ni 1 mase nanti..

Pas2 semalam lak, jumpe blog yang memang wat aku lebih impress..


Ni r blog yang dimaksudkan, tengok sendiri r entri2 beliau

Aku blogwalking kat cni ngan sangat lame sekali. Bahase leh r cakap suam2 kuku sopan nye tapi x kisah r kan. Entri yang dictekan dalam ni len dari yang len. Isu semase, agama sume die kupas ngan unik sekali. Aku tercari gak sape le tuan nye blog ni. At least sekeping gambar. Tapi xde langsung pic die. Agak hampa tapi kagum. Bese kalau blogger 2 sorang pompuan, (terkejut beruk aku, mule2 ingat ownernye laki sebab bahase nye, kalah saye.. ^^) mesti pic dorang paling banyak dalam 2. Tapi yang ni xde. Ade karangan panjang2 tapi x boring bace. Sampai cte 26hb aku bace semalam. Follower die sikit je (tapi for sure lagi banyak dari aku nye) tapi komen? Banyak!

So 2 blog atas ni memang bukak minda aku luas2 betul. Sebenarnye bukan rupe or panjang mane kita tulis blog 2 tapi care kite tulis n isi nye sekali yang paling penting kan? X letak pic pun banyak je orang datang singgah. Pendek or panjang bukan masalah. Kalau dah entri 2 memang padat n menarik, 2 huruf je mesti ade orang akan stay bace nye betul x? So bile tengok 2 blog kat atas, 1 yang kuar dalam otak aku: tulisan tunggang langgang, tatabahase ke laut, merapu meraban number 1. Rase banyak lagi aku kne blaja ni.. @.@

4 comments:

kindergartenlibrary said...

boleh buat review blog ..
nice blog .
i like ..

AfiqahZ said...

aha, cool. same lah.
dulu sy tatawu pon ape guna blog.
skang, da faham sket2.
jom blaja sesame :DD

nur said...

rajin rajin blogwalking.. nnt banyak lg boleh diterokai..(masih belajar gak..
Jemput ke:ALL IN ONE

saljihitam said...

tibe tibe rasa riak sekejap.

okay dah. sekejap je. hahaa.

gurau gurau. aku segan sebenarnya. ape ape pun. aku budak baru belajar jugak. terima kasih di atas semua ni. kalau ada ape ape hal cakap la ye.

*blushing.

keh3

ElementOfLife © 2008. Design by :Yanku Templates Sponsored by: Tutorial87 Commentcute
This template is brought to you by : allblogtools.com Blogger Templates