Sunday, January 2, 2011

My Kpop History Reveal!!


My kpop history reveal!! Tajuk gempak je kan.. ahakz!! Cite nye camni, semalam aku wat keje yang lame dah aku tinggal sejak bape bulan lepas.. Text @ SMS orang!! So sempena tahun baru aku pun rajin2 kan r tangan aku text bape orang kenalan.. Dalam bape orang 2 ade sorang ni same macam aku gak (gile Korea) So text nye text nye text die pun cte sejarah korea die. Habis cte die tanye aku lak soalan yang same. Aku cakap cte agak panjang tapi die lak nak tido so die suruh pendekkan.. Masalahnye.. mane leh!! Last2 aku cakap nanti aku taip dalam ni n leh r die bace pas2. So, kat die.. YOU BETTER READ THIS OK?? Penat taip ni.. =P Jadi cte nye camni..

Aku kenal lagu Korea ni mle2 dari sorang name N. X silap aku 1st lagu aku dengar "So Hot" dari WG. Aku pun xtau nape lagu 2 yang die send tapi sebab time 2 aku ske kat si N 2, aku pun cbe r ske2 kat lagu N bagi 2. Then N send lak mv "Rokugo" dari Suju T. Still x menarik minat aku tapi layan je r sebab N yang bagi kan. 1 malam 2 N send lak mv "Love Like Oxygen" dari SHINee kat aku (rajin betul N ni send kat aku ye) Time 2 r baru rase tertarik kat lagu Korea ni. Best gak dance dorang kat mv 2. N bagitau aku die paling ske Taemin dalam group 2? Pulak?? Sape lak makhluk name Taemin 2?? So sebab ske N nye pasal aku pun cari r sape si Taemin 2 n jumpe gak.. Tapi 2 r, when we do something without sincere, it is nothing. Ye r, ske Korea sebab ske N je (kre x ikhlas r 2 kan?) So pas2 ske aku kat N jadi history n aku stop minat Korea sampai r sorang housemate aku suruh test dengar "Again and Again" dari 2PM. Start 2 datang r lik minat aku kat song2 Korea ni (this time ikhlas dari ati) So the rest is history.. n sekarang aku sangat crazy ngan kpop!! Habis r cte aku.. (Aku dah kate cte panjang xnak caye..=P

1 comments:

mirmashi94 said...

shinee? daa. lembik -.-. jambu sangat. love like oxygen lak tu kau boleh p suka. aku rasa lagu shinee sebijik je. lebih kurang je. lol. lagak macam paham je maksud lagu dorang. HAHA.

2pm. haa. yang ni memang best. aku pom minat.

wonder. kau layan lagi ke korea? aku rasa korea makin lama makin mengarut lagu2 dorang. tapi kalau bukak kpop countdown, aku melekat jugak depan tv -.-. lol.

ElementOfLife © 2008. Design by :Yanku Templates Sponsored by: Tutorial87 Commentcute
This template is brought to you by : allblogtools.com Blogger Templates