Sunday, January 23, 2011

Now In Cinema, And Your Home..


Now in cinema, and your home.. 2 r slogan bagi feature baru yang dah diwujudkan Antara Stesyen Televisyen Radio "O"langan berbayar atau lebih dikenali sebagai astro. X silap n memang x silap pun, name feature ni astro 1st di mane korang kne bayar RM15 (xtau r len negeri len ratenye) untuk tengok movie2 paling latest yang akan ade kat tv umah masing2 selame 2 ari. Ngan kate len, RM 15 = 48 jam movie same ulang ntah bape kali pun xtau.

So bagus ke x feature baru 2? Pengarah2 filem cakap x bagus langsung! Leh jatuh industri filem camni. Silap2 pengarah2 pun takut nak wat filem dah. Tapi pk positif r bro n sista. Kalau filem betul2 kualiti mesti penuh nye orang dalam cinema tengok filem 2 kan? Contoh macam Khurafat r. Free2 je dah dapat 2.8 juta. Hebat2..

Bagi aku @ tuan nye blog, ade bagus n x bagus nye..

Yang bagusnye?

Insan2 yang dok kat luar bandar ++ jauh dari kay-el macam aku r, pasni leh r tengok movie baru tanpa perlu habiskan RM100++ (movie + minyak + tol + makan kat rnr + cikedis + blanje member pompuan <-- contoh="" dah="" dalam="" div="" dorang="" fb:="" fb="" gatal="" ingat="" kat="" lak="" member2="" movie="" nak="" off="" pasni.="" r="" show="" status="" tengok="" x="" xleh="" yang="">

A: Baru pas tengok Avatar. Toruk Moktu cool (g tangkap 1)
B: Adnan Sempit ngan tersayang. Love u so much!! (nak muntah leh??)
C: 2 Alam sumpah "pecah panggung". DDR "terbaik!!" (aku + sendiri =P

Kadang2 panas gak tengok status camni. Lagi panas siap tag name aku sekali. Punye nak tunjuk. Mentang2 dok kg xde mall, xde cinema. Weh, leh gak r kuar status: "Tengok cte doraemon ngan adik2" Tapi 4 sure kne gelak pas2.. Grr.. Jadi time kasih pihak astro, pasni leh r dak2 kg macam aku letak status yang lebih show off camni:

Aku: Tengok DM kat tv 70x, ko ade?? (xde keje nak show off gak ^^)

Yang x bagusnye?

Macam diri aku yang memang dah xde minat tengok filem Melayu kat wayang (salahkan pengarah itu yang wat aku kecewa..) bile ade feature ni, memang xkan ade niat langsung r nak tengok filem Melayu kat cinema dah. Call je astro setel. Kalau sorang je xpe tapi cane lak kalau ade 236 547.88 orang yang pk macam aku? Kan masalah besar 2..

Jadi kesimpulannye?? Kte bukak je r ape yang tersimpul.. (ntah pe aku merepek aku pun x faham..) <-- dah="" div="" gile="" sah="">

0 comments:

ElementOfLife © 2008. Design by :Yanku Templates Sponsored by: Tutorial87 Commentcute
This template is brought to you by : allblogtools.com Blogger Templates