Thursday, January 27, 2011

Start Talk About Mine..

Start talk about mine.. July 1987..

(nota: cte ni cte benar tapi di olah sendiri sebab aku pun xtau cane cte sebenarnye)

Mase: pagi, petang, siang, malam (agak2?)
Tempat: atas katil
Watak: sore 1, sore 2, sore 3, sore len

sore 1: bang... x tahan sangat2 dah ni...
sore 2: saba r dulu, tahan sikit sakitnye 2 ye?
sore 1: xmo!!! x tahan sangat dah ni bang!! panggil bidan je.. xyah g spital!!
sore 2: ye.. ok2 g abang panggil sekarang..

Iklan jap (Ehem, mesti ade yang pk len tadi kan? Ngaku je r.. ish ish =P

iklan power ranger
iklan keropok twisties
iklan nset nokia
iklan movie baru
iklan drama

Ok, sambung lik

sore 3: sabar banyak2, ngucap teran kuat2 g..
sore 1: sakitnye!! sakit sangat ni!!
sore 3: kuat lagi ye push push.. ( mak bidan pandai cakap london? pedulikan) pelan2
sore 1: arggghhhh!!

x lame pastu, uweekkk, uweek...

sore 3: anak laki nampaknye ni
sore len: horei!! (excited kne lebih)

Cam2 r kesah permulaan hidup sorang g manusia kat muka bumi ni iaitu aku r. Agak len dari orang len, orang cakap (aku x cakap) aku x sabo2 sangat nak lihat dunia. 2 sebab r belum sempat bawak spital g aku dah kuar dulu dah. So pe jadi pas aku kuar pas2? Confirm r sume orang hepi kan? Ade yang berani sedih memang kne ketok r ngan mak aku. Mesti nak tau kan cane rupe budak bertuah yang sorang ni mase kecik2 dulu. Jom tengok sesame:


comel, kiut miut + innocent g (pasan x ingat nye =P

Pas 24 tahun berlalu, budak atas 2 still hidup g n dah jadi:


kamen rider?? ahakz! promote jap.. kamen rider best!! sile tengok!


ni baru betul aku: x comel, x kiut tapi style + cool n still "innocent" g (masih g pasan ^^)

Tamat cte pengenalan diri aku..

Tambahan : Sebenarnye aku wat entri ni just nak bagitau "sume" sape aku. "sume" 2 bermaksud orang2 yang baru klik button follow 2. Thanx! Bukan pe, sebelum ni aku ber blog dalam senyap n yang tau pasal blog ni cume member2 yang rapat ngan aku. Tapi bape minggu lepas terbukak minda aku nak bagi orang len kenal ngan blog ni. + bile aku tengok blog2 orang len yang hebat2 ngan penulisan dorang yang nampak lebih open. So bende 2 wat aku rase nak kuarkan blog ni dari dalam kepompong dunia aku. Alhamdullilah, dalam 2, 3 minggu aku dapat dalam 25++ orang yang sudi follow blog ni even xtau pun sape aku. So sebab 2, aku ingat pasni nak wat label baru title "mine" untuk "sume" kenal sape penaip di sebalik blog ni. 2 je..

psst: macam blogger2 len, aku pun pandai dalam berbahase n "berbahase" gak.. just xnak wat je (^_-)

4 comments:

rj Etika said...

oh...ni lah kamen rider tu ek!!!
ciss..mari kita berlawan!
hiyahh dush dush!! terimalah tendangan halilintar berkepala naga.

ok..merepek. bai. :)

Cik Rimau said...

eh eh.. same la kay_are.. mule2 rimau buat blog ni utk saje2 je syok sndr and kwn2 rapat je tau.. tp bile rimau mule mryap blog org lain, rimau tgok dorg mcm best je dpt ramai kwn dr blog... cik rimau pon mula la join group2 berkaitan blog neh.. hehe

whitecappuccino said...

comeyla dak kecik tuh!

Schubert Serenade said...

hiii..u sgt comel ok masa kecik2..masa kecik2 ok...kecik2 je......:p

ElementOfLife © 2008. Design by :Yanku Templates Sponsored by: Tutorial87 Commentcute
This template is brought to you by : allblogtools.com Blogger Templates