Monday, January 31, 2011

One Post Before Sleep..


One post before sleep.. ari ni betul2 x online. Kot online pun just curi2 online je (kre online gak r 2 kan) Xpe, biarkan.. Thanx kat riders baru yang sudi follow aku even aku x aktif pun ari ni. Walaupun x ramai bilangan nye tapi ok r 2 kan? Kat sesape yang datang singgah cni, sori coz x dapat reply ape yang di shout kan korang. Bukan xnak tapi xde mase sebenarnye. Memang bz tahap kritikal gak tadi. 1 ngan persiapan kenduri kawin aku.. nye kakak (keje mengecat? aku r the chosen one..) dan lagi 1 ngan aku nye hidup pasni. Aku akan lepak kay-el balik (kay-el, here I come!!!) so bz r aku mengemas baju tadi. Last2 minit kemas cam2 r jadi nye. Suruh kemas awal2 xmo kan.. Pendek cte, pas punggah nye punggah ni r yang akan aku bawak g sane..

1. T-shirt - 12 helai
2. Jeans - 5 helai
3. Shirt - 5 helai
4. Slacks - 4 helai
5. Jaket campur2 - 7 helai
6. Sweater - 12 helai (name pun gile sweater)
7. Hooded xde lengan - 2 helai

So bagi korang yang bijak lagi arif dari aku dalam bab pakaian ni, x cukup or terlebih cukup pe yang aku dah sumbat 2? Bagi aku kre ok r ni. Rase x banyak pun kan. Memang saje je bawak sikit2 sebab dapat r alasan + new collection pasni.. (baju baru, tunggu aku!! ahakz!!) Ok2, cukup2 merepek. Esok kne bangun awal so kne tido awal. Tapi 2.++ pagi awal ke? x kesah r sume 2. Tapi sebelum stop, nak jawab soalan someone yang nampak minat kat mask yang dipakai tuan nye blog. Nak tanye, minat mask je? Tuan nye mask x minat? =P (mode gatal datang dah) Orang yang bertanye 2 rajin tanye khabar blog ni. Kat tuan nye blog xnak tanye khabar ke? (mode gatal datang g.. ^^) Pendek cite ni r blog nye.. Klik kat header kalau nak kenal ngan tuan nye blog ye..


Paling latest die post pasal makanan weh, g tengok cepat!!


Mask yang menarik minat pemilik header kat atas..

Info yang dapat diberikan pasal mask ni, leh dibeli ngan harge yang berpatutan n ade banyak jual kat Plaza Alam Sentral, Shah Alam. Leh r datang c2 cari ye? Macam2 kaler ade =)


Gambar lokasi pembelian mask dilakukan, cepat datang serbu!!

4 comments:

Sarah Nabila said...

wah..terharunya..thx u sngt2..dh tjwb pun beli mask tu kat mane..
nnt singgah shah alam leh la beli..(^_^)

::..dYa..:: said...

salam
cantik mask tu

jom pakat ramai2x pakai mask pas nie
huhu

kindergartenlibrary said...

barang yang simple untuk bawa ..

=)

Unknown said...

Kalau nak order mask tu kat sini boleh. Hahaha. Choiii, apa kata kau jd dealer mask. hakhak. Style tho~

ElementOfLife © 2008. Design by :Yanku Templates Sponsored by: Tutorial87 Commentcute
This template is brought to you by : allblogtools.com Blogger Templates