Thursday, January 13, 2011

They Are Like Celebrities!!


They are like celebrities!! Seriesly, memang r aku kagum ngan dorang ni. Mule2 aku ingat blogging 2 just macam tulis diari je. Tapi semalam bile aku view2 blog ni, n tengok lak komen2 dalam blog dorang.. memang terkejut r weh!! Mereka sangat famous!! Pas2 terdetik gak r aku nak jadi macam dorang sume.. (tapi more way to go) Pape pun jom r tengok beberape blog2 yang aku maksudkan 2.. (nak letak sume, 6 perenggan pun x habis entri ni.. ^^)

1. Ben Ashaari - Banyak gile orang yang kenal tuan nye blog ni. Blog die ringkas je.. Xde r panjang macam karangan yang aku selalu taip 2.. =P Tapi isi nye memang r padat n penuh informasi. X heran r ramai yang kenal brader Ben ni. Kagum2..

2. Hanis Zalikha - Pernah dengar name ni? Ni r name yang paling dicari2 dalam internet baru2 ni. Blog kemas n bahase pun senang nak faham. Banyak gambar n ade penerangan sekali. Senang cte, macam2 ade! X caye sile tengok r sendiri..

3. suratan kebetolan - Aku jumpe dalam facebook bape ari lepas. Terkejut gile aku bile tengok ownernye member aku time blaja dulu. Hebat2. Blog ni best bagi aku sebab care die tulis, tersusun betul (macam report tesis je aku tengok =P)

4. GDSJHT - First time aku view.. Ni r blog paling simple tapi menarik!! Xde widget2 sume 2. Just entri2 je. Memang berjaye buktikan yang blog 2 menarik readers kerana penulisan nye, bukan sebab widget2 yang banyak2 2..

0 comments:

ElementOfLife © 2008. Design by :Yanku Templates Sponsored by: Tutorial87 Commentcute
This template is brought to you by : allblogtools.com Blogger Templates