Monday, January 17, 2011

Once You Have Been Tagged

Once you have been tagged, you are suppose to write a note, with 25 random thing, fact, habits or goal about you. At the end, choose 25 people to be tagged. You have to tag the person who tagged you. If I tag, its because I want to know more about you. Your cooperation is highly appreaciated.

Cam2 r arahan yang aku dapat pas aku tinggalkan dunia blog beberape ari. So, macam bese r kan bile dah kne tag 2, kene r jalankan task2 yang diberikan.. ye x?? Baru r rantaian tag ni xkan putus2 (mende aku merepek ntah) Mule2 sekali tag orang yang tag aku, n orang yang tag aku ialah... Cik Bambam!! Time kasih r sudi tag blog sorang adik macam saye ni ye (pasan muda jap) Terharu betul kne tag ngan tuan nye blog yang dah menang banyak award. Macam x caye je..(0.0) Step 1st dah setel so step num 2 lak. Em.. tengok bawah suda:

1. Anak yang number 2 dari 5 orang adik beradik.

2. Aku lahir, tinggal dan menetap kat tempat yang same iaitu kat negeri Perak yang terchenta.

3. Kalau kat Semenanjung Malaysia, x pernah jejak g Kelantan ngan Terengganu. Ntah bile nak sampai sane aku pun xtau..

4. X bape rapat ngan parents coz sejak form 1 lagi aku dah tinggal asrama, n pas2 matrix, n pas2 masuk u lak. +- kre2 10 tahun hidup jauh ngan parent.

5. First time makan kenny, nandos, secret recipe, chicken rice shop, etc pada umo 22 tahun. 2 pun tau dari member2 umah @ hosmate (kesian kan kat aku??)

6. Last filem Melayu yang aku tengok kat wayang is Skrip 7707 yang dikatekan gempak. Tapi yang aku dapat cume kecewa je so last2 pas2 aku x tengok g filem2 Melayu kat wayang (tunggu dalam astro je suda)

7. Secare simple, x ske sos!! Secare agak detail, aku tentukan sos ape yang dimakan. Sume ni disebabkan 1 event yang jadi kat aku time kecik2 dulu, n sampai sekarang member aku masih berusaha nak tau event apekah itu.

8. Compare ngan adik beradik yang len, aku sorang je yang terpakse dilahirkan kat dalam umah coz aku kuar cepat dari jangkaan n x sempat nak bawak g hospital (korang ade?? =P

9. X pernah terpikir pun dalam pale otak nak beli blackberry, iphone or mane2 smartphone ++ yang gne touch screen. Sony Ericsson W995, tunggu kedatanganku!!

10. Number phone yang aku gne sekarang ialah number phone yang aku dah gne sejak aku form5 lagi. Ade sesape nak number phone aku??

11. Sangat ske equation n something related to maths sejak baby lagi. Tapi chem, bio n physics blow my mind.. kebaboommm!!

12. Gile KR@ Kamen Rider!! Sejak kecik2 g dah bercite2 nak kumpul sume cte2 dorang. Hasilnye, sekarang dah ade banyak box set full episode cte2 2 siap ngan mv, lagu n macam2 g. Nak pinjam bagitau je ye??

13. Memang minat sangat ngan group2 macam Linkin Park, Muse, System of a Down, My chemical Romance. Justin Bieber?? Sori x layan ye..

14. Sorang yang ske kpop!! Terutama nye dorang nye band2 x kire laki ke pompuan. Siap ade lebih kurang 45++ folder kpop dalam hard disk yang aku divide ikut name group2 dorang. Pun nak pinjam leh bagitau.

15. Bile2 g shoping ngan kengkawan xkan cari baju, jeans, kemeja etc sebaliknye akan cari sweaters! Gile sweaters ku terserlah kat entry aku yang sebelum2 ni.

16. Mase skola asrama, pernah sorok kad outing sorang member coz cari pasal ngan aku n sampai sekarang die xtau g pasal 2 (sori member skola =P

17. Kawan2 pompuan cakap aku dak baik coz diam je dalam kelas tapi member laki x puas ati coz dorang tau aku kat luar kelas sangat r.. ^^

18. Kete idaman aku ialah kete toyota caldina n seriesly aku nak beli kete 2 gak nanti! Tapi bebaru ni aku tengok audi dalam cte Iron Man 2 pun cantik gak so nak 22 kete 2 leh x??

19. X ske sangat tengok movie dalam laptop. Walaupun banyak gile movie aku amek kat kengkawan n simpan dalam laptop, tapi x tengok pun n just jadi perhiasan je..

20. Nset Nokia aku pernah kne curi time aku form 5 dulu (sape suruh bawak nset kan?) So pas peristiwa nset hilang 2 aku x gne dah nset Nokia. Ade kaitan ke?

21. Anime yang paling aku ske tengok sekarang ni is Inazuma Eleven. Cite pasal bola sepak tapi ade unsur2 macam Shaolin Soccer 2. Gune bola sepak untuk kuasai dunia? Selamatkan dunia?? Cane 2?? Pape pun layanzz!

22. X ske pelastik!! Bukan plastik sampah, lastik cicak or pape yang sewaktu ngan nye. Tapi pelastik @ fake!!

23. Aku dah decide nak tag dorang sume ni, tapi x cukup 25 r.. boleh ye??


24. Aku sangat2 ske kat sorang "makcik" 2!! "makcik"!!, like me back plizz!! (^__^)

25. Cik Bambam!! saye dah siapkan task ni. Yeayyyy!!!

0 comments:

ElementOfLife © 2008. Design by :Yanku Templates Sponsored by: Tutorial87 Commentcute
This template is brought to you by : allblogtools.com Blogger Templates