Tuesday, February 21, 2012

Shoutbox Owh Shoutbox..


Shoutbox owh shoutbox.. aku dapati ramai orang... ok silap. Aku start balik. Aku dapati ade orang yang tanye mane hilangnye shoutbox aku? Kenape dah takde dalam blog ni lagi? Bile nak letak balik? Serius aku shock. Tak sangka shoutbox aku begitu femes malah lebih femes daripada aku.. Kagum aku ngan shoutbox tersebut. Tak sangka ade blogger yang merindui shoutbox aku. Tibe2 rase jeles ngan shoutbox sendiri.. <-- gile

So kepada yang bertanye, macam ni cite nye..

Aku kawan ngan shoutbox tu lame dah. Sejak tahun 2010 lagi kalau tak silap aku. Kitorang dah macam adik beradik. Shoutbox aku tu memang sangat rajin bekerja. Bile aku tak online shoutbox tu r yang tolong tengok2 kan blog aku ni. Shoutbox tu siap tolong bagitau aku lagi blogger2 yang datang ke blog aku. Sungguh baik hati shoutbox aku tu.

Mase berlalu.. bape masalah yang aku hadapi lebih kurang 3 bulan lepas menyebabkan aku tak dapat nak tengok2 selalu blog ni. So macam bese aku mintak tolong kat shoutbox aku ni tengok2 kan blog ni sepanjang ketiadaan aku. Mule2 aku tengok ok je tapi tibe2 shoutbox aku mula berubah. Die dah tak ikhlas nak tolong tengok2 blog ni lagi.

So ngan rilek and selambanye die mintak aku bayar kalau aku masih nak die jage blog aku ni. Aku ingat die main2 je, saje nak bergurau senda ngan aku. Lagi pun selalu gak aku bergurau ngan shoutbox aku ni. Tapi tak sangke kali ini shoutbox aku benar2 serius! Tak lame pastu bile aku cek blog aku ni, shoutbox aku telah pergi meninggalkan aku.. T_T

Hingga saat ini shoubox aku masih tak balik2 lagi.. Tamat.

So macam tu r sedikit sebanyak kejadian yang berlaku antara shoutbox ngan aku. Baru2 aku ni aku dapat tau shoutbox aku kelihatan ngah bz jalan2 dekat Pavi tapi malas aku nak amek tau dah. Atas sebab itu, wat mase ni aku tak terpikir lagi untuk mencari shoutbox yang baru. Mungkin sedikit mase nanti baru aku cari pengganti. Jadi kepada mereka yang menanti kewujudan shoutbox baru, diharapkan bersabar. Sekian. Terima kasih..

24 comments:

grawwrbabe. said...

Ade la shoutbox yg bru... meh amik kat blog sye.. Ciannye die

Anonymous said...

letak shoutbox baru ye>
:)

Unknown said...

seriusly..chii x perasan pun blog ni ada shoutbox..err... :p

efa said...

buat la yg baru hehe

Belog Budak Steady said...

Shout carik kekasih baru...! (^_^)Y

Yuslia Suhana said...

Haha sama la ngn aku wei. Sejak kena bayor ni, aku delete je terus shoutbox tu

Anonymous said...

haha aku dah malas nak pakai shoutbox dah bila tau nak kena bayar bagai

Maya Mayana said...

ohw bibliografi tntg shoutbox ghupanya...kreatif...

tk tahu pulak skrg kene bayar,

soalan adik kat belog tu memang tk pelik cita2 tu cuma agak lucu sedikit sebab dlm kelas tu bebudak suka sakat n panggil budak tu "Bulat" dan one day tk sangka jwpn doktor haiwan tu yg dia jawab :P

ecadwinkyasha said...

lah,,ingatkan napa dgn shoutbox..carilah yg baru..ishoutbox pun oke?!.hehehehe :)

#eca singgah dari blog nelly :)

Aida Tamrim said...

Assalammualaikum ...

Hihihihihi ... Baguih punya cerita ... Hahahahahaha ... Tapi, memang betol lah tu .. SB sekarang dah takmo berkhidmat secara percuma .. Semua pun nak berbayo ... Hmmmphhh

ctZue said...

Kay_are...sila amek yg free ni..hehe
http://free-shoutbox.net/

Kira Sakura said...

kira xpenah tau ape fungsi shoutbox tue... kihkihkih :p

sahromnasrudin said...

belog aku usahkan shoutbox..suku sakatnya pun takde huhuhhhh

Noor Fatin said...

buat la shoutbox baru.. hik3~

saya dgn dia dh xde apa2. saya buang sgala2nya pasal dia kat blog.

mulakan hidup baru :)

cik ika said...

shoutbox uh crik kwn baru uh..hehehe

tomatokering said...

shoutbox kite g dating r tu kat pavi pasal shoutbox aku pon dah takde U_U

deeya said...

beberapa bulan yang lalu , setelah sekian lama lama nya aku tak hupdate belog , aku juga mendapati bahwa shoutbox aku telah meminta wang ihsan dari aku .. ihsan pale hotak dia ! tidak lame kemudian , tanpa berfikir panjang , aku pun mencari shoutbox baru dan yaaaaaaaaayyyy , ianya sangat baek . tak mintak duit haku pun .. errrr yang aku komen bagai nak skema nie pehal ??

p/s : aku nak buat entry sal shoutbox baru aku tapi aritu blog aku wat hal terus tak de mood aku . dah ar gmbar2 sume ilang , ngan header2 aku sekali kena rompak . cilake ! :(

Cik Pulau said...

ahahahaha.. lawak la kr..
naseb baek la cik pulau dah hentikan perkhidmatan dia sebelum dia mintak gaji dia dibayar.. kikiki..:P

cinta siswi said...

haha.. sadis tol.. gune la cbox ke fibox ka... diorang blh jd kawan jgk..hehe.. :)

Miss Nana Farhana said...

sian kat shoutbox awak kn, dah meninggal tapi hidup balik.. huhu.. btw, thanks sudi singgah blog nana, nana follow sini yer... citer pon best..

fiezah91 said...

ahaha.aku tak kisah pun dgn ketiadaan shoutbox ko tp aku kisahkan entri ko yg xda ni. update la wei

Zehan Ilyana said...

hahaha...xD
style lah buat jalan cerita pasal shoutbox..ngehehehe

Lelaki Ini said...

HAHA..tak sangke shoutbox kau bernyawa..HAHA

❤Mrs. Myra❤ said...

alaaa..kalo shoutbox takde,blog still bernyawa what ..:p

ElementOfLife © 2008. Design by :Yanku Templates Sponsored by: Tutorial87 Commentcute
This template is brought to you by : allblogtools.com Blogger Templates