Wednesday, February 29, 2012

No Reply??


No Reply?? To korang yang dah tau pasal blog aku dari tahun lepas lagi, mesti korang perasan yang sekarang ni aku tak reply pun komen2 yang aku dapat dari korang sume. Time kasih sebab sudi lagi drop komen kat entri aku yang merepek2 tu. Tapi, mungkin pasni aku dah tak boleh nak reply komen korang macam dulu2.

Terus terang cakap, bukan faktor mase yang halang aku. Bagi aku, kalau just reply komen tu memang cukup je mase yang ade. Tapi yang menghalang aku dari berbuat demikian ialah faktor broadband tu sendiri. Seperti yang pernah aku cite dalam entri sebelum2 ni, sekarang ni aku berinternet ngan menggunakan ya!!4G.

So, pros untuk 4G ni, memang laju r.. kire nak masuk mane2 site tu takde r loading lame. Tapi cons nye plak, 4G ni turut laju dalam menghabiskan kredit. Tambah2 bile masuk site yang ade lagu automatik play or video. Sedar tak sedar, tau2 je dah habis dah kredit aku. Tapi sebab site korang, ikut ske korang je r nak watpe kan?

Disebabkan tu aku rase kne stop reply komen dulu. Pada aku, dari stay kat blog aku reply komen.. baik aku g jenjalan kat blog yang komen aku tu kan? Aku rase wat mase ni mungkin tu yang terbaik bagi aku. Tapi kalau ade yang berpendapat lain, takpe. Aku tak kesah. Lain orang, lain care nye ye tak?

Tu je aku nak cite. Kalau ade komen aku rase perlukan jawapan, ape aku wat.. aku terus direct je kat tukang komen. Macam ari tu, ade mintak link cite dalam komen.. aku terus letak je link tu kat page entri die. Yang lain tu nanti aku jawab pelan2 ye. So, harap readers blog aku leh faham situasi aku ni. Time kasih =)

22 comments:

najwa nano said...

oooooooo...baru saya tahu.nasib baik haritu tak termakan pujuk saller yang suruh pakai 4G.i just stick to P1 takde la lembab sangat.cukup bulan bayar.dan saya si kedekut ni amik yang paling minimum sahaja tapi bila intenet slow sumpah seranah bagai nak giler.kehkehkeh.
atleast u tak sombong kan bro :)

Zam said...

salam~ zam singgah sini bw :)

Liyaa Mf said...

Tak kesah laa entry merepek ke tak. Tak kesah laa nak reply komen ke tak. Tetap nak komen kat sini. Tetap nak! :D

kim heeruul said...

baru gua tahu 4G kuat makan.

Ain Norainsyah said...

adakah meletakkan lagu di blog tu wajib? kadang-kadang, sangat rimas!

ecadwinkyasha said...

rasa tau je sapa yg minta link tue..heehee...

eca guna broadband celcom.kdg2x ada rupa broadband,kadang2x rupa BERUKband!.....tpi skrg masa tu..xde!.busy sgt dgn study :(

Shila said...

habis selalu sebulan berapa anggaran kredit ko digunakan utk brodband ni..?
mcm parah juga kan...



psst : fiezah kem salam semula kt ko.. haha..

Kira Sakura said...

jenuh nk tpp cm tue kan..huhuhu

*yg tue ank buah la ;)

nur anis said...

kira macam tu ye yes4g tu..baru cadang-cadang nak guna..hehe..tapi sekarang ni paling syok guna internet office...guna tanpa had..takyah bayar..tapi bila internet problem, merungut jugak..haha

fiezah91 said...

lain org lain cara. itu terpulang la pada ko. tapi, jangan pulak ko x balas langsung komen2 diaorg.kang diaorg x dtg komen balik br tau.haha :p

sahromnasrudin said...

assalamualaikum..

mmg agak sukar utk jawab komen satu persatu kan.....huhuhhh

cik ika said...

ika tataw pun law ade org reply komen ika kt entry die..cmne nk taw eas??

Unknown said...

no big deal..lgpun kena pandai berjimat cermin..mcm kr ckp..drpd perabih kredit reply..baik bw kan =)

Liyana Anuar said...

cam tak best je 4G tu~~

tomatokering said...

asal kr guna 4G tu? cam serabut je macam topap pulak U_U

Anif Abdullah| AA said...

nak guna apa2..pakai wifi uni je ni..hihi

kindergartenlibrary said...

nak komen gak kat sini !!! hehe

sebab , kay are peramah !!
:)

takpe , saya tunggu ! haha

Lieza Nordin said...

kalau reply un .. y pengomen tu baca blik ke?? whahaha.. --' betul la tu.. baik bw jek ^^'

Unknown said...

Masing-masing punya hak.
Tiada paksaan.

Eera Shera said...

sy rply kalo rajin dan bila perlu hehe

❤Mrs. Myra❤ said...

k_r pemalas!:p

NiGhTiNaNgLe_FARA said...

4G is suks!

sebab aku pun ada experience macam kau so aku memang paham! eheh!

ElementOfLife © 2008. Design by :Yanku Templates Sponsored by: Tutorial87 Commentcute
This template is brought to you by : allblogtools.com Blogger Templates