Thursday, February 3, 2011

My 200th Entries..


My 200th entries.. saje letak title ni sebab pas tekan button publish kat bawah ni genap r 200 entri aku dah publish sepanjang aku hidupkan blog ni.. Bangge? Of coz r weh.. Walaupun entri2 aku xde cecah 400++ g macam sesetengah blogger len tapi, ketepikan sume 2. Pelan2 kayuh orang cakap kan. G pun aku menaip blog ni ngan bersistem.. (ayat poyo ikhlas pagi ini)

Pejadah aku merepek sistem 2? Sistem saraf? yang 2 ade kat buku sains. Sistem Of A Down? Yang 2 ngah hibernate. Sistema? Macam pernah dengar tapi aku pun x sure. X kesah r tapi yang pasti bukan sistem2 2 ye. Maksud aku ngan sistem 2 ialah care aku berbloging. Member2 rapat yang dah follow time aku hiddenkan blog ni dari umum sure tau kan? Ke x?

X tau meh cni aku bagitau. Kalau mereka yang dah membace sejak dari awal patut tau yang target aku mase mule2 dulu nak menulis blog dalam bahase london. Terbaik x? (puji r sikit weh!!) Berkat usaha n kecekalan, aku dapat mengepost 150 entri dalam bahase london. Pas2 aku decide untuk menaip dalam bahase kebangsaan lak. (walaupun bahase tunggang langgang)

Refer cni: Entri 150

Atau secare simple nye,

1.150 entri awal
- Title: London
- Entri: London
- Title at the end of the entri

2.150 entri berikut
- Title: London
- Entri: Malay
- Title starting of the entri

3. ??? (xde idea pape g)

So ape yang cbe di ctekan kat cni, bile aku dah ade 200 entri means cume tinggal dalam 100 entri je r before aku tukar sistem penulisan aku g. So cane lak aku nak wat nanti ye? Adekah ngan gne bahase jepun? Leh r Kyoko Fukada bace. X pun korea kan, dapat r gf2 aku Seung Yeon n Jiyeon faham pe aku taip.. cewah.. angan2 tinggi.. (blaja bahase2 2 dulu baru sembang k?) XD

1 comments:

Sarah Nabila said...

baru tau entry sblm2 ni bahasa london..mantap ar cik topeng..(^_^)

ElementOfLife © 2008. Design by :Yanku Templates Sponsored by: Tutorial87 Commentcute
This template is brought to you by : allblogtools.com Blogger Templates