Sunday, April 10, 2011

After Being Eliminated..

After being eliminated.. memang sedih. Aku disingkirkan tuan blog all in one. Series sedih gile. Terus terang cakap, memang frust!! Aku ingatkan cume hidup je bagaikan roda. Rupe nye dalam blog pun macam roda gak. Malas nak cite. Nak tau ape tuan nye blog tu wat korang leh klik --> sini Sebelum continue, kat peminat baru aku, die.. sabar2.. nanti aku wat r task yang diberi tu. Takde idea lagi ni.. =P

Sambung balik pasal isu kne eliminate ni. Korang klik tak link tu? Kalau tak klik korang tak kan faham so baik klik cepat! Lame gak aku pikir cane nak wat ni.. cane nak wat ni.. Takkan nak biar je kan?? So aku kne r cari orang lain lak r sebagai pengganti. So memandangkan aku kat umah, lappy ade, tentera pun ade.. so aku decide nak 3 pengganti! <-- tamak gile die ni kan..

Note : Aku send header asal kat fb korang, sile cek emel fb ye =)



Si cute baru pas spm. Nak tekel? Dah ade yang punye T_T

Tuan nye blog ni.. memang ramah. Bile aku pikir2 rase takde pun die mintak aku wat header ke ape kan. Cume bile aku tengok header die tu, simple sangat.. so tibe2 rase macam tertarik lak nak wat 1 header untuk die ni. Nampak tak korang kat situ? Ade hikmah sebenarnye header die ni simple. Terus aku ngan si tentera plan nak wat kan header macam kat atas ni. Suke tak? ^_^



Student UKM yang ngah exam?? Ske jual beli pantun??

Kisah yang ni lak, ade satu malam bape bulan yang lalu.. die mintak header kat aku. Mule2 aku nak wat tapi bile bace entri previous. Laa.. baru dapat header baru. So.. terus aku kensel dulu nak wat header. Pendek cite, semalam.. aku agak rajin nak main photoshop ngan tentera aku. So, alang2 tu kitorang wat header ni sekali. Tujuan? Eliminate header lame die lak!! <-- jahat



Antara blogger awal yang add kat fb. Time kasih!! =)

Yang kat atas ni pun pernah gak mintak aku wat header. So aku wat r. Cume sebab time tu tentera aku takde kat umah, so kreativiti aku pun agak terbatas. Jadi, hasil nye pun agak simple. Jadi, untuk mengganti header aku yang sumpah simple tu, aku pun wat r header kat atas ni ngan bantuan tentera aku tu. So, leh r tuan blog tambah koleksi header yang memang banyak tu ye? =P

Maka, selesai sudah sesi mencari pengganti selepas tersingkir. Harapnye sudi time r ye. Thanx kat si tentera @ adik aku yang memang pro bab2 edit header ni. Pasal request gambar, masih dalam proses. Kalau takde pape hal, minggu ni aku publishkan. Hasil pengiraan aku, ade dalam 4 orang sume nye. So sape rase die tergolong dalam 4 orang tu, leh r menunggu ngan sabar ye.. =) Em.. tu je r kot. Aku ingat nak undur menaip dulu ^_^

Note : To cik ayin, malam tadi internet slow, tak dapat wat tag.. sori =(

49 comments:

cik hemo hemo said...

sobsob. nak header baru , tapi tak reti nak buad. KR tolong buad aci tak ?


alaa, KR kan segak , ensem .. <--- ayat bodek .

hahaaa

niesz said...

wah!siapakah yg bertuah tu..hehehe...ermm..nnti nk tgk header baru tu ek..

cik blogger said...

hmm..awk xbg kite header pun.. ;(

walinong sari said...

olololoo.. jangan la sedih. chill ok. cecehh, buat header lak dia. bagus sebab ada tentera darat, udara and tentera laut ni. hihihii :p

Anonymous said...

tak pe x pe nanges je..hehe.

Unknown said...

lawanya header...takat ni chii guna yg sedia ada..nk tuka2.masih x berapa nk xpert plak :p

! Nurida Ardy said...

guwa dh turunkn header wa..rasa cam semak tgk muka sndr...kah kah kah..T_T

whitecappuccino said...

takper2..jgn sedih..cantik2 la headers ni..

czueka zulaikha said...

waa..da jd pakar design header la pulak ^_^
btw nice :)

kindergartenlibrary said...

KR dapat pengganti lah !! haha ..
lawa o0o .. Nelly hampeh lah nak pakai photoshop ..
tak reti ~

tricksrex said...

aku photoshop pon tade hahahahahaha

Cik Rimau said...

uih.. tolong buatkan header utk org tu.. klu cik rimau nak jugak bole??? hak3

ghost said...

kira ko tolong design header untuk blogger2 lar nih...

amny said...

ciss...pandai wat header upenyee!!!nak gakk.hihihkkhihkhih...(jeles!!!!!!!!!!)

Anonymous said...

hencek kr..tag untuk ape...??huhuuu

nik farina aishah.... :) said...

terharu !!!!!!!!!!!!!!! terima kasih ... heee :D ade hikmah buat header simple2 ni.. hehe

Nadhirah Ahmad said...

sy punye?heeeeeee

PADLE said...

lame aku xtuka header kat blog...ehem2....^_^

Wuucin said...

Wuucin? ;D

Puan Kutu said...

wooigtkan sigkir apalah kr nie bikin suspen.klu pasal header tu dh baca dh.hehe..rajin la buat header tanpa diminta.baik hati kr nie.kehkeh

. said...

mkaceh, mkacehh.. hee~ tkejut tbe2 tgk ade header kt fb.. tp kn, camne nak centerkn ek.. maaf, saye budak br blaja.. hee~ try tgk page ika..

Anonymous said...

Ingatkan tersingkir Akdemi Fantasia tadi. Huhuhu. Kay are memang berbakat ye. Selain melukis pandai juga buat header yang cantik-cantik :)

tomatokering said...

wahhh~lepas nih buleh lah wat header utk ceq plak..kikiki :P

tak sgke kr masuk af smpai tersingkir .. huawawawaa

shereena said...

KAY-thanx so much!!x sgka kay buatkn betul2 ek..haha..tenkiu2 arigato xie2 nie..cntik sgt..thanx byk2 tau..wish u appy alwaz n smoga dimurahkn rezeki^^

k nk smbung stdy..sok ada paper..wish me luck^^

.syamim. said...

ingatkn kene eliminate raja lawak . *kidding ;)

syera said...

header?? (0.o)
xreti nak wat..........=(

Unknown said...

hehhe..wat banyk2 tau..nanti dapat ilmu tu kongsi la..hehe

Shila said...

awak..awk..awk...


header saya xmo tuka ke??

T__T

dya adriza said...

rajinnya awak =) mula2 baca saya x faham sgt, bila tgk header2 yg awak buat.. wah! so sweet la..

eh? np semua pompuan ek? hehehe =P

Unknown said...

nak header jugak....
kr,watkn yun 1,,t yun belanja mkn kfc gne wet kr...hehehhe

qasehraihan said...

wah siapakah yang bertuah itu????jangan nagess ek??hehe

deeya said...

ah ko mesti budak paling degil kat skulah an dulu .. okey2 aku tunggu !

ko macam nak nanges jer kan header pemberian ko diturunkan . hahakz ! header aku chumel x bhai ?? kah3 !!

mommylavender said...

mommy manunggu dengan sabo..sambey nongkat dagu neh~hee

Woofer Storm said...

smrt header dorang ni bro..nak terjah dulu..heeeheee

sahromnasrudin said...

cube hang edit header aku ikut kreativiti hang..camne jadinya erk...

Bunga said...

leh la buat tuk bunga..hahahah...

Halen said...

hehe.. adat la tu bila ada yg baru yg lama ditinggalkan ekeke.. xpe byk lg blogger2 lain yg berminat hasil kerja awk.

Qaseh Dalia said...

pandainye kay wat header ... ehem2

fiezah91 said...

wahahaha. rajin ya amat seyh ko ek.. aku nak jugak header.. tolong buatkan aku sepuloh header ek.ngahahaha :P

Wafiy Suzly said...

ko mmg rajin de!

Unknown said...

sy ade gak header..tapi tak penah gune sbb tak sesuai ngan template. jenuh nk carik template..tu yg tak tuka2..camne nk edot template..nk pkai template tu tapi nk buang header asal template tu.

kr reti tak?

Cik Pulau said...

perhh..
nanti free wat la header tuk cik pulau lak yer kr.. ehhmm..
hehehe..

^^,

Schubert Serenade said...

wakaka...nak gelak guling2 boleh x??tajuk entry mcm u r being eliminated from american next top model je..hahaha...tp kn u rjin kn buatkn header untuk org... so sweett...ececehhh:p

Aqilah Akmal said...

cantek nyee HEADER tuu 0.o!!
*muke teruje
hehe ^^

cikcleopatra said...

baek ko senaraikan aku kr..kalau tak aku taknak gadoh ngn ko lg..haha..wei asal aku ko tak add kat fb??sah2 curang..wakaka.

nur said...

ciannye.. sampai nangeh2.. takpe.. next season tukar lagi..

Orkid Edyliyne said...

oho...
begitu ye...
buatkan header untuk orang lain... serius rajin...
OE sekarang pun dah begitu slow hendak buat header baru sebabnya OE terpaksa menggunakan paint instead of photoshop sebab photoshop OE dah tak ada sebab tukar netbook...
(n_n)

nurul rasya said...

untuk aku takde ke? ni nak marah ni.
kekkee

nurAmir said...

sila buat header utk aku jugak sbb aku mmg buta kayu dlm dunia blog ni..sekian terima kaseh..hohoho

ElementOfLife © 2008. Design by :Yanku Templates Sponsored by: Tutorial87 Commentcute
This template is brought to you by : allblogtools.com Blogger Templates