Monday, April 11, 2011

Introducing My Neighbour!!


Introducing my neighbour!! ^_^ <-- jap g aku cite pasal ni. Sebelum tu, pengalaman ari ni. Aku masih diberi peluang untuk bernafas.. amin =) Nape? Sume sebab "si bijak wish" yang ngan selambe g wat u-turn time kete ngah banyak. "Bijak" nye tu hampir wat kete aku langgar wish tu. Secare automatik aku terus r elak ngan pusing stering belah kiri. Luckily belah kiri depan belakang tak de kete.. kalau tak, aku pun tak tau pe jadi. So, memang syukur sangat2. Ape pun, kepade "si bijak wish", ape gune kete besar kalau otak tu kecik ye tak? (-_-")

Tutup cite "si bijak wish" tu. So sebab aku masih mampu menaip kat sini, means tak de ape2 yang serius r tadi. Ok2, stop. Tajuk entri kene same ngan cite.. <-- ayat sorang blogger. So tanpa buang masa mari bercerite pasal jiran aku. Mesti korang ingat aku nak cite pasal jiran kat sebelah umah kan? makcik itu, akak ini, pakcik situ, anak pompuan sinun =P Tapi, sayang sekali korang silap. Aku nak cite pasal jiran yang aku baru dapat dalam blog bese aku ni.

Sume nye bermule bile sorang pompuan (macam bese ^_^) add aku nye fb semalam. Mule2 aku ingat sape r pompuan ni kan. Main cover2 muke lak. Confuse aku jap. Secret admire aku ke? <-- ko memang perasan kan? Ahakz! Sambung lik. Lagi pelik bile tengok name rain kat hujung tu. Waahh.. adik rain artis korea add aku ke? So, sebab malas nak main teka2 aku aprove je r (pompuan, mesti aprove =P Dan pas aprove akhirnye sume misteri telah terungkap.



Lalink aku yang add.. ^^ kebaboom!! <-- orang jeles baling bom

Mesti ade yang akan terpikir, add dalam fb je.. perlu ke nak wat entri? Betul tak? Tambah lak aku yang selalu pertikaikan pasal tu tapi aku lak yang wat. Ape kejadahnye aku ni kan? Ish ish.. tapi nak wat cane, die kan femes.. hee.. Bukan2, jangan salah faham ok. Aku bukan wat entri sebab die add aku. Tapi sebab die ni memang lalink aku.. ok2, fine! Aku ngaku aku tipu lagi sekali.. =P Sebenarnye aku wat entri ni sebab for the first time orang offer aku jadi jiran blog die..

Yang offer tu, tak lain tak bukan, tuan blog atas tu r. Mule2 tu aku pun tak faham ape kejadah die ni cube sampaikan.. Jadi jiran? Dah decide nak pindah kat sebelah umah aku ke ape ni? Pening2 @.@ Bile die cakap jiran blog, aku jadi makin tak faham. Ape bende lak tu? Blog pun main jiran2 gak? Main polis sentri leh gak ke? =P So pas bape soalan aku tanye, akhirnye aku faham ape yang dimaksudkan jiran blog tu <-- Terbukti aku pun new one gak =)

Rupe nye tuan nye blog mintak aku tukar2 link blog ngan die. Korang faham tak? Aku pun mule2 tak faham tapi bile dah diterangkan baru r faham. Senang je, macam yang korang leh tengok kat belah kanan blog aku tu. Tapi bese nye aku tengok yang wat camtu sume blog yang ribu riban nye follower. So bile tuan blog nak tukar link ngan blog aku yang follower tak banyak mane ni. Mesti r terharu kan? Tambah lak first time tu. So kat tuan blog, time kasih ye ^_^

Note : Kat lalink deeya, <-- sume ko nak lalink kan? =P takde aral melintang nanti aku post cite zaman skola tu ye =)

41 comments:

whitecappuccino said...

Apa kene akak tak faham baca ni ek??hehe..bahasa melayu ni kan??

amny said...

eheeeemmm....proses permulaan laaa tuu..hiikkihihkk...

tricksrex said...

erkkk
banyak sunggoh la calon menantu mak ko ni krrrrrrrrrrrr

Anonymous said...

Huhuhuhu. Tira lagi banyak jiran. Banyak sangat. Tak percaya tengok sidebar Tira pulak. Hahaha. Jiran ke apa ke janji kena selalu singgah dan baca. Komen jangan lupa tanda kita datang sana. :)

mommylavender said...

munge2 tinta mule bekombang2 lam ati kr~heee

tomatokering said...

hahaha ! kr !!! awat banyak gusip plak nih ! aiseyy --'

hihi,, tengs kay kr.. :))

Mek Onie said...

acececececeh ! bangga la tu :P

walinong sari said...

adehh.. tak faham lah kr. pening.. ohh, tukar2 link kat side bar belah kanan 2 ke? psstt, ada ehemm..ehemm ke ni? :p

nik farina aishah.... :) said...

wow !!!!!!!!!! heheheh .. :D nak jadi jiran sbelah jugak , depan dan belakang ,.. boleh tak?? hehe

czueka zulaikha said...

berbunge2 nye hati :)

kekwa said...

ehem2, haha XP tapi bagus jugak, memudahkan blog lagi dikenali XP

kindergartenlibrary said...

nelly nak jugak jadi jiran ..hehehe ..
boleh kan ? boleh ?
bolah lah KR ..
TETIBA KR HENSEM TAU !


*Merapu meraban ~*

cikcleopatra said...

ko curang dgn aku!! ok fine! tq! muahaha..

Halen said...

jiran? blog? akak pun x faham nih.. nk kena add di fb br ble berjiran ke. alahai.. akak ni dh kawen nmpknya xde la org nk berjiran haha. masih x faham neh..

Puan Kutu said...

amboi kr..lalink baru ekk?ada pulak yg tak faham entri kr nie.keke..

Bidadari Syurga said...

yg misteri2 selalunya byk yg menarik... hik hik hik...

Anonymous said...

lalink ayin here..ahaksss :))

hassudi morshidi said...

salam

senyum selalu...

huhuhuhuhuhu......

Wafiy Suzly said...

jiran blog tak pelik lg, tapi skang siap ada universiti blogger malaysia.. tak caya cuba google

Unknown said...

amboi ko...
ber lalink2 plak..hahaha..
naseb bek ko xder awek kn..
eh..ko mesti da ader awek kn?hahahah

ghost said...

haha..semua gegurls ko lalink kan ek...

Shila said...

erks..laling lagi?

kata nk dtg rumah kite da.... T__T

hahahaa...

cik hemo hemo said...

heheee. kang esok esok ade jekk naek pemain sesame dorang nih. aminnnnnn.


hohoho~

Atiey said...

takperlah lalink kat blog pun...jnji jgn wat kj tak senonoh sudah....cer bukk topeng tu kr nk tgk muka....dh mcm amuk dh mmy tgk..ensem kot kr ni...

hoyahadis said...

banyak2 lalink jgn sampai nyanyi lagu disana menanti disini menuggu sudah..hu..hu..sadis lagu tu...

aizamia3 said...

hahaha.. ramai gilos lalink kau ek.. tak kisahlah janji kau happy..

tp bersyukur kau dan kereta kau takde pape.. ;)

Schubert Serenade said...

ROMEO??KASANOVA?? hahaha..ramai giler u punye lalink okay..:D

Encik Suami said...

berbunga riang lah hati tue kan sbb lalink add dlm fb.wah2..kemain seronok lagi ek.Anyway..have a nice day.

jemput terjah new entry

1) (>.<) Untukmu (>.<)

Bunga said...

xpaham..ahhaha..

. said...

semua perempuan sayany kau kot. hehel.

deeya said...

weyh kay_are , aku nak jadi jiran sebelah umah ko la .. dekat siket aku nak datang minang ko . bhahaha ! dush dush dush !

aku baru ditag , ta ade mase nak buat .. baru aku paham prasaan ko . huhuhu ~

qasehraihan said...

uittt...sedang berbunga2 cintakah???
byk beno lalink kamu ek??hakhak

Anonymous said...

wah ! nie kes nak kebas semua nie.
kau mAKIn femes dlm diam.. ;D

Asri Alam said...

eh, kita kongsi lalink ka? alahai.. haha

nurul rasya said...

jom la tukar link dengan saya.
p/s: saya bukan blogger popular

Qaseh Dalia said...

lalink2 pulak yo

Adlan said...

becinta pulak dgn tomato yer! haha

Unknown said...

alhamdulillah..nasib baik xde pape..

lalink? menarik ni..sape kah lagi lalink kr :p

❤Mrs. Myra❤ said...

ramai tol lalink2 dye..:p

nur said...

jiran owh jiran..

selamat becinte.. hihih

Orkid Edyliyne said...

ada sedikit kekurangan kefahaman dekat situ...
tapi rasa macam faham sikit....
(pening sendiri)

yang pentingnya alhamdullilah kamu selamat... lain kali bawak kereta tengok kiri kanan ye...
(n_n)

ElementOfLife © 2008. Design by :Yanku Templates Sponsored by: Tutorial87 Commentcute
This template is brought to you by : allblogtools.com Blogger Templates