Tuesday, April 5, 2011

Annon Is Priority?


Annon is priority? Agak2 ape aku nak cite? Tau tak? Sape tau sile campak lappy masing2 =P Setel lagi 1 tender, tapi 3, 5 lagi menanti @.@ Semalam, melalui entri yang aku post aku telah bertemu jodoh <-- sape caye memang innocent + naive.. ^^ Takde r, melalui entri semalam aku dapat tau banyak blogger pompuan tak sabar nak kawin contohnye die ni, die ni, die ni, die ni, die ni, die ni dan die ni. Ari tu ade cakap aku kedekut tak letak url blog, so baik tak aku promote dorang malam ni? Ahakz! Jadi kat blogger laki yang masih single mingle pringle leh r klik mane2 "die" yang korang ske dan mule tekel 3, 2, 1.. sekarang!! ^__^

Note : Takde jaminan dorang masih single atau tidak.. =P

Ok, sesi mempromote selesai. Jom balik ke tajuk entri. Sape kenal si annonymous atau name manje nye si annon? Aku yakin sure ramai yang kenal kan coz ari tu time brader kte wat segmen pasal tu ramai yang join. Aku tak dapat nak join sebab blog aku tak pernah lagi diterjah si annon ni. Adekah blog aku tidak terpilih? T_T <-- datang 10 annon baru ko tau. Tapi rase nye kalau ade pun aku tak kan join segmen tu sebabnye, bagi aku r kan.. kite cakap tak ske die tapi still nak jadikan die tu priority. Tak pelik? Dapat tangkap maksud aku?

Kalau tak mari kite berkenalan dengan si annon:

Annon baik komen : Memang ske r ngan penulisan sedare/sedari. Penuh ngan info terkini, maklumat, sumber hiburan, sume lengkap. Memang salute habis!! Teruskan menulis lagi ye? Keep it up bro/sista!!

Annon "baik" komen : Ko dah r tak reti menulis, idea budak sekolah tak sekolah lagi. Blog dah r buruk, huduh, tak lawa. Ingat orang ske ke ngan penulisan ko? Boleh jalan r blog picisan.. $%^$#$%#@ <-- sensored

Dan besenye ape yang akan korang buat?

Entri untuk annon baik : Kat sini nak ucap kan time kasih kepada sorang annon yang sangat rajin mengomen entri2 saye. Thanx a lot ye? Sape kah kamu wahai si annon? Bagitau r sape? Nanti leh r bagi hadiah <-- ni aku tambah sendiri

Entri untuk annon "baik" : Aku tak faham ngan si haters ni (name glemer annon "baik") Nak kutuk depan2 r. Ni sorok identiti. Kutuk blog aku picisan, macam2 tapi datang gak bace entri aku (ayat standard) Ko apehal haters?

Sudah dapat tangkap ape yang aku cube sampaikan? Bende normal dalam sesetengah blog, asal ade je annon baik ngan "baik" ni kat blog dorang, mesti nak up entri. Soalannye, perlu ke? Untuk ape? Tambah2 entri untuk si annon "baik" Kadang siap letak lagi segala macam uv, trafik yang korang ade untuk tunjuk kat si annon "baik" tu. Aku rase annon "baik" tu gelak je kot. Ape die kesah? Janji die puas ati sebab dapat wat korang terbakar.. ye tak? So bagi aku r kan, dari cite pasal annon tu, baik korang up entri untuk si tukang komen xx ke, yy ke, atau pun zz yang identitinye pun korang tau. Kan ke lebih best macam tu?

So, sebelum aku tamat sesi merepek kat sini, aku just nak cakap yang aku pun tak tau nak cakap ape dah.. =P Tapi aku notice, macam lame gile tak cite pasal kpop kan? Tapi kalau aku cite ade ke peminat kpop kat sini? Yang aku nampak die ni ngan die ni je yang komen entri kpop aku. Time kasih =) Sekarang ni gak aku ngah curi2 mase untuk setelkan request2 yang ade. Bile siap aku tak pasti yang pasti nanti ade r. Ok, tu je r kot. Salam =)

41 comments:

Unknown said...

cik anon..comel je nama tu..ehehe..
chii pernah jumpa cik anon kat blog member..tp yg positif punya.

pengalaman sendiri..lum lg..normally cik anon akan serang blog yg popular je..mayb pasni kr kena ke..ekekeke

Puan Kutu said...

tak minat pun kpop,akk berjiwa tua.haha..tak pernah jugak di komen oleh cik anon, tp betul la kata kr,dr dok wat entri pasal anon,baik promote blogger yg memang kita kenal identitinya..

walinong sari said...

kr, die tu apa? maksud die tu mati kan? hahaha :p (buat2 tak paham)
kalau tak suka anon tu, cepat2 la disable kan anon untuk mengomen. senang.
asyik kpop je. jpop r pulak.

Anonymous said...

Kite bako kite bako ! *populer lak ayt tu..ha..cite je kPop ke apa2 ke gerenti kau kene serbu punye! tak caya? caya je la..huhhu

aneesz said...

rasenye pernah sekali cik annon terjah blog aneesz. tp tu cik annon baek.hihiii

tricksrex said...

aku kalo letak link mmg letak byk teros
kalo boleh setiap nama tu aku nak letak walopon orang yg sama tapi ada pulak org kata aku ni kuat kipass orang

well i don't give a hell bout anon.tettttt

kindergartenlibrary said...

amboi2 ..
comel je ayt 'dia' tu ya ..hahaha ...
jaminan kena bagi .
=p

kih2 ..
nelly dapat tangkap !
anon kan , banyak yang ok , banyak gak yang k.o . hampehlah dorang ni !
tak de identiti buat marah gak ni ! ! !
nasib lah baik .
*pasan ~*

amny said...

ambai..cakap pasal kawen je 2 3menjak ni yee..

sabor3...^^

Unknown said...

kawen?weh..biler ko nk kawen?haha..laju jer aku tanyer

mommylavender said...

blog mommy lagi r...blog kecik jer si anon tak penah jemguk pun~hee

nik farina aishah.... :) said...

selamat la blog nik ni tak seberapa si annon tu konfem tak terjah .. hehe cond=fident je.. :) hmm, kesimpulannye , kita kene bijak mengawal keadaan bile kene 'ngorat' ngn si annon tu.. :)

Unknown said...

sekurang-kurangnya anon "baik" tu dah menyumbang kepada blogger untuk buat entry baru... hahah... tak gitu??

❤Mrs. Myra❤ said...

naseb baik laa myra wat disable komen utk mat/mak anon nie...

^_^

Cik Rimau said...

blog cik rimau penah ke tak ek kne terjah dgn si anon? xperasan lak.. haha.. ntah la.. tp kalau ade pon, xkisah la baik ke "baik", xmau ah citer pasal die.. biarkan die trjun dgn labu2nye.. haha (cik rimau pon minat kpop jugak.. hehe)

Fleura said...

si anon baek..
baek ker??
hahaah..

btol. buang mase je layan anon anin ni..huhu

jom:
Adakah Keputusan anda Tepat selama ini?!
Tempat untk Orang GILA TRAFFIK dah upgrade!!

Anonymous said...

Hehehe, dari dia guna nama anon je baik dia reka nama sendiri. Cik Kiah Songket ke, Cik Haron Din ke.. Meriah sikit. Hehehe.

cikcleopatra said...

aku pon takde anon yg komen wei!!!

tp aku sokong ar..cerh bukan senang ko nak dapat sokongan aku nie..tak payah pening2 kple pk pasal mokcik anon tu. baek promote blog aku ni lagi bagus.muahaha.

puteri ain said...

bukan nak kata anon ni x baek..but mostly mereka memang macam tu pun..keje nak drop orng je..

ghost said...

annon itu mentaliti kita sebenarnya..diri kita dari sisi lain.ada pro ada kontra.

Unknown said...

salam..followers terbaru..belum penah jumpa..huhu..tetap folo u..folo me ba ck yer..opss..kalo sudi,bloglistkan blog aku disini..nti aku bloglistkan blog u juga..tq....sory no comen about u entry..ill make it next time..download any program secara premium free punyalah

Woofer Storm said...

dulu anti anon gak,heheee coz suka tuduh bukan2..skg fikir,anon tak bsing kalau kita tak buat silap..kecuali kalau dia dengki ngan kita...eheheee

*skg ni ada anon komen,sy buat dekkk je la..ngeeeeee

Orkid Edyliyne said...

entahlah... sebab tak matang lagi agaknya...
(sebab OE pun dulu buat macam tu masa OE tak matang)
ceh macam sekarang dah matang sangat kan...
tapi sekurang2nya sekarang OE dah pandai nak berfikir...
biarkan je... dia apa tahu... dia bukannya kawan seselimut dengan kita yang dia tahu semua benda pasal kita...
memang kadang tu ada benda jugak yang betulnya... tapi OE kurang kuat melenting dah sekarang... malas nak layan...

oh kpop??? OE suka sangat...
(n_n)

KizZ said...

Annon tu sebenarnya seorang yang pemalu tapi tak malu...Haa...

Shila said...

mula2 aku rasa mcm nk jadi anon kt sini...pastu lepas ko up entry kt blog..baru aku ngaku..

tapi ko kata ko tak kan up kan..kensel laa... uhuu...

Bunga said...

amboi dah jadi ejan mencari jodah lak ni..hahah..

entah la..bunga ok jer kot..lau ada anon best gak sebenarnya..haha..

qasehraihan said...

aiyyaaaa.....malu!!!mksih a buat backlink..hehe

anon..kalau saya saya xkesah pun..nk kutuk ke apa..dtgla..mksudnya blog kita dh jd perhatian...kan kan..stakat ni xkena ag..hehe

http://qasehraihan.blogspot.com/2011/04/aku-cinta-padamu.html

shereena said...

klu c annon 2 komen buruk2 kat blog sy,sy nak ckp cmnie, hye annon,jom kapel..hahahah..ok x?

sahromnasrudin said...

assalamualaikum..

cik anon nie mmg hebat kan..suke baling batu sembunyi tangan

deeya said...

anon baek laaaaaaa .. beliau memang suke men semunyik ibu . kowang ape tau ??! blog jer tau .. huhuhu ~

MiszCoMoT said...

nak belajaq ngn anon laa...hahaha

Anonymous said...

naseb baek da hide anon ni..ahaks...cam blogger pemes lak kan..huahahaa

fiezah91 said...

Haha,perkara biasa la 2 weh dlm dunia blogging.huhu..

Pst, apa sal blog aku msh blm tbkr ek?haha

Adlan said...

hahaha..promote jangan tak promote...
kena appreciate jugak annon ni kan, sebab rajin dia baca blog anda..haha.

kalau nak hupdate pasal kpop okay jugak..nak kate minat as kipas-susah-mati tuh takde laa..tapi orang kata...layaaaaaaaannnn jugak laa!;p

aizamia3 said...

blog yang glem je biasa kena, jarang blog yang macam kita kena.. kalau kena, jangan cepat melatah, kita reverse psikologi pulak kat dia..

Qaseh Dalia said...

xde anon lagik..kalau ade lepas ni mesti kay haha

mykhalis said...

anon ni bagus sebenarnya.. sekali2 menyentap semangat..kalau tak berani jumpa anon mmg tak class arr.. khalis jumpa anon muka mesti merah..malu sangat2 cara dia sound..tapi dia seorang.. yg lain -lain pemberi semnagt lagi ramai..hehe

Tips supaya blog sentiasa diingati

Kenangan lahir 80-an

Ada apa dengan dara

khalis datang ziarah di sini

PADLE said...

annon?cam stail je term tu..nnt aku nk jadi annon ko yang super duper baik ar...haha!

p/s-aku xlayan kpop,tapi aku minat SNSD!!!

adan said...

sokokng kata2 bro khalis.. anon sorang.. tp ada gak yang memberi semangat.. kata2 anon "baik" sangat tak bagus..!

tomatokering said...

bila anon nak dtg blog ceq ni . hihihih ;p

kr menyamar jadik anon la.. haha ;p

Schubert Serenade said...

who is the anon tu??peminat rhsia u kottt..hehe..

Anonymous said...

eh kt cni x rply plak komen T__T

*anony tu ntah2 guling2 kt rumah siap wt parti lg. parti ari jadik la. haha

ElementOfLife © 2008. Design by :Yanku Templates Sponsored by: Tutorial87 Commentcute
This template is brought to you by : allblogtools.com Blogger Templates