Friday, April 1, 2011

I'm Satisfy =)


I'm satisfy =) Jumaat tibe, ari yang aku tunggu2. Esok nak kawin <-- jangan caye =P Bukan2, esok Sabtu so maksudnye pekeje macam aku leh cuti!! Leh r lupe jap soal tender2, proposal2 tu. Aku tengok blog bese ni dah mencapai 500 orang. Time kasih sudi follow. Tapi entri untuk no 500 pospon jap ye =) Sebenarnye ikutkan tak de r hebat mane pun blog aku ni. Bese2 je, keje merepek ngan menipu <-- sedar pun. Tapi ade sudi bagi komen so thanx! Kalau cite pasal blog, bagi aku blog2 ni ade spesel nye yang tersendiri, aku rase r.. korang ade rase?

Note : Aku tak letak link sape2 kali ni, saje suruh korang teka sendiri =P

1. Ade blog senang tarik follower

Pernah jumpe ngan blog yang macam ni? Aku pernah je. Banyak kali gak. Ari ni tengok banyak tu. Esok tengok dah banyak ni. Memang blog macam ni ade tarikan tersendiri kot. Pernah gak 1 kali, peminat aku <-- perasan.. ok, sorang blogger cakap yang follower aku ngan die same. So esok aku tengok blog die dan follower aku ngan die dah jauh beze. Sekarang ni follower die ade 576. Sape tuan blog tu? Sile cari sendiri, tak nak letak url =P (mode jahat)

2. Ade blog senang dapat tiket wayang free

Ade je satu blog ni, dalam bloglist aku gak. Aku tengok senang nye die dapat tiket2 wayang free. Ari tu tengok die cite dapat tiket movie ni. 3, 4 ari lak kuar entri dapat tiket movie yang tu lak. Bertuah betul kan? Cane agaknye die tarik cik nuffy bagi die tiket2 movie tu. Dah r free.. premier lak tu. Aku yang dah keje ni pun tak pernah tengok movie premier sekali pun. Die ni baru student je dah dapat tengok premier 3, 4, 5 kali. Memang hebat!

3. Ade blog dapat banyak BE

Yang ni lagi best. Macam mane r blog2 ni tekel ati cik nuffy tu kan. Kadang2 tengok2 cite kuar dapat BE bukan 1, 2 tapi ade yang 6, ade yang 15. Biar betul!! Memang bile aku bace je entri2 macam tu aku hanye mampu.. (0.0) je. Speechless woo. Ade blogger2 yang femes2 gile, follower riban2 pun tak pernah dapat BE banyak2, so cane mereka dapat BE camtu? Dengar2 ade tips. So kepade yang berminat, sile cari blog2 tu sendiri and mintak tips kat dorang ye =)

4. Ade blog UV tinggi tak ingat

Satu lagi yang sesetangah blog ade, UV yang sangat2 tinggi! Bukan rat2 je, tak main dorang rat2 tu. Paling kurang pun 1000++ sehari. Gile betul. Ntah cane dorang melakukan nye aku pun tak tau. Compare ngan blog aku jangan nak cite r nak dapat UV 1000 sehari, 100 sehari pun belum tentu. Dapat 50 pun kre bertuah habis dah. So macam kate finalis raje lawak musim kelima, dahsyat!! memang dahsyat blogger2 yang dapat UV ribu riban sehari tu. Ish ish..

5. Blog aku??

Aku tengok2 blog aku, tak leh tarik follower banyak2, tak mampu ia lakukan. Tiket wayang pun tak pernah merase. BE dari cik nuffy? Entah cik nuffy tu tau ke tak kewujudan blog aku ni. UV macam aku kate tadi pun tak banyak mane. Tapi tak kesah sangat. Betul tak tipu r!! Ok, kesah sikit tapi bile pikir2 balik, tujuan aku public blog yang aku diam kan 2 tahun lalu just sebab nak dapat reaksi dari cite2 aku je. So, aku rase atas bantuan Yang Atas, aku berjaye kot



Menukar reaksi yang ini..



Kepade yang ini.. yang turut bantu? Korang r!! Thanx sume ^^

Note: Sape2 baik ati tolong bagi name bloglist aku tu..xde idea T_T

47 comments:

nik farina aishah.... :) said...

kalau nik teka ade hadiah tak???? :P kalau takde tak moh la teka .. :P *padahal tak tau pon jawapannye ..heheh

shereena said...

sy lagi hepi byk komen dr banyak folower.sbbnye 2 bukti dorg baca entri.yg folo x semuanya baca entri kta.hoho.biasanya dorg akan ckp i folo u,folo me back.hahaha..

tricksrex said...

no 1 tu aku tau sape, si cik jah la haha

kekwa said...

ramaiinyaa. ^^ jeles ni jeles ! +__+

walinong sari said...

wahh.. boleh pulak main teka2 nih.. err.. dah merajuk dengan nuffnang. =='

nur said...

teka?.. hurm.. ada hadiah baru leh bagi jawapan.. hehe..

kindergartenlibrary said...

aiseh ~

Kalau bab suruh teka , Nelly macam tak tahu je kategori apa ..
sedih gila ~

hahaha . . .
tak ada ciri-ciri yang Kay Are maksudkan lah ~

PADLE said...

fuyoo..da cecah 5rat siot!!!

Awan said...

kay sendiri pun tak sombong. sbb tu org suka. hehe. entry pn ok. tahniah. :D

Anonymous said...

Banyaknya !!! hebat2 ! teruskan

puteri ain said...

fuyooo !! best lahhh ! :)

Cik Rimau said...

sokong shereena.. ag suke tgok ade org komen.. hik3..

mommylavender said...

kebayakan orang suka bc entry happy2...lau dapat senyum2 tu ilang gak stress kan, antara nya blog kr la~ tahniah mencapai pollowerz 5ratus.

cikbunge said...

waaaa... hebat2.. XD

Anonymous said...

Jadi blogger yang ikhlas. Ada orang nak follower banyak dia akan dapat follower banyak. Tapi sekadar follower je laa. Tira perlukan pembaca bukan follower. Hehehe :)

amny said...

hohoho..xdapt teka.....semua bukan diriku....ko ni kedekut traffik betoi..bagi je la link diorang..^^

Nadhirah Ahmad said...

wahhhhhhhhhhh. besnye

whitecappuccino said...

mak atuk!! banyaknyer komen kr! ermmmm..no komen! :)

Bunga said...

tak tegolong langsung keempat-empat tu..hahaha..yang penting ada yang baca entri bunga..hehe..

Unknown said...

byk tul org dok komen....

chii pun prefer org dtg komen berbnding ajak follow..

takat follow skali..pastu tade da watpe kan :)

adan said...

same ar bro.. blog aku tak tergolong langsung dalam point2 di atas.. tp aku suka baca blog ko.. penulisan ko terbaek..!

walaupun blog ko tade dalam bloglist aku.. tp blog ko menjadi santapanku..

Wafiy Suzly said...

ko memang terbaik bro..

Anonymous said...

knk ckp jgk. ape2 pon. kr jgk terbaikkkk. ade kategori nye sndri. x nk bgtau. <--mode shhhh. lalalala

Puan Kutu said...

wah macam sama jer kita,nk dpt 100pengunjung sari pun jenuh..tp kr lg byk follower la...:)

rj Etika said...

ehh...yang 2 comments tu sape komen? ;p


perghh..gile artis la kr skang ni. boleh la mintak otogeraf. ;)

yampe =) said...

x phm pun BE, UV sume. haha. nuffnang pnye ea? sye x amek. kr kn HOT. huhu~

Unknown said...

peehhhhhhh

hebatnya sekarang nie
tahniah yer

PS: selamat berhujung minggu dik..
kak bagi cadangan,..awak bubuh nama bloglist ikut minat awak..contoh kalau bola... bubuh nama2 pasukan yang cemerlang.. atau lain2 macam kay are geng 1, kay are geng2..

aizamia3 said...

seronok blogger saling bantu membantu dan menyokong.. tahniah... teruskan..

cik hemo hemo said...

blog ko memang cool la. terbaek punye!!

keep working. pastu blanje cik hemo nengok movie. ececece

Halen said...

bagus la tu usaha yang membuahkan hasil. insya-allah satu hari nnt pastu nuffnang terpandang jgk blog ni. klu dh dpt riban2 nnt jgn lupa share dgn akak yer hehe.. :p

qasehraihan said...

kr..blog awak pun cepat naik follower..
aritu sama ngn saya tgk skang awak dh 500 saya xcecah lagi...

meh sape2 dtgla folow saya bg sama cam kr ni..hakhkhakhak

sy bersyukur dgn segalanya..hehe

http://qasehraihan.blogspot.com/2011/04/aku-masih-seperti-dulu.html

Woofer Storm said...

bnyaknye..memang meletup dia ni,,nak gak bro..hheeee

afifah said...

wahh..kira hebat dah la...BE mmg confusing btol..tgok tips2 semua..ttap x pham..geram btol..btw..kay are ditag..

=.='

http://afifahaddnan.blogspot.com/2011/04/hanim-buat-bloglist-betol-ke-and-twist.html

Unknown said...

haha..kr,,yang dia dapat tiket banyak2 tu sbb dia join kt nuffnang tu..kang ader nuffnang review pasal filem2..huhu..ko komen jer kat situ..kalo ader rezeki..dapat la tiket..hehe

. said...

bagi aku orang komen sudah cukup puas hati. hihi

Qaseh Dalia said...

beznye jadi macam kay ..popular dah

Raden said...

aku lom terdetik lg la nk dapt2 uv be sume natang tuh..hehe..apsal sume org cakap pasal tu ek...(lom terdetik kunun..padahal blog ku tak laku. haha)

mykhalis said...

wahahha..ternyata begitu banyak beza nya.. tahniah2..khalispun kagum ngan blog nie

Ada apa dengan DARA

cikcleopatra said...

hahak..aku nak teke yg 1st tu..kalo tak silap itu adalah aku! mauhahaha..cis ko kr.

Noor Fatin said...

wah. tahniah!! heheheh :) teruskan menulis blog k!

Shila said...

kr..apesal blog aku xde ciri2 tu pun ek??

nak nanges jauh2 laa gini..

sobs...sobs..

hoyahadis said...

hurm..traffik sangat sedikit....ntah bila nak naik...hu..hu..
tak dapat teka lah..sape agaknye blogger hebat tu...(^_^)

hoyahadis said...

hurm..traffik sangat sedikit....ntah bila nak naik...hu..hu..
tak dapat teka lah..sape agaknye blogger hebat tu...(^_^)

Cik Pulau said...

wahh.. dah makin popular kr yer..
blog cik pulau lak???

tak satu pun yang tersenarai..
sedeynye.. huwaaa!!!
makkk.. tolongg!!!

Unknown said...

Kita serupaaa... tapi tak sama.

Orkid Edyliyne said...

hehe...
okeylah tu kan...
OE lagilah entah ke laut mana agaknya blog OE tu berlayar...
hehe...
(n_n)

. said...

ok la tu..
blog ika lg laa..
x maintain langsung..
jap naik, jap turun..adeyh..

ElementOfLife © 2008. Design by :Yanku Templates Sponsored by: Tutorial87 Commentcute
This template is brought to you by : allblogtools.com Blogger Templates