Sunday, April 17, 2011

At Last..

At last.. seperti yang dijanjkan, nak setelkan 4 request ari ni. Aku tak dapat nak online baru2 ni. Sebab ape? Sebab nak wat bende ni r. <-- baik tak aku? =P + aku agak merajuk ngan korang2 yang tanye mane 1 aku dalam entri yang ini. Ingin aku cite kan, dalam pic tu 4 orang pompuan so confirm r aku laki yang tinggal dalam pic tu. Takpe, aku sedar muke aku memang suci macam sorang pompuan pun =P Selain itu, baru2 ni gak something related to fate.. or destiny happen. kat aku. Tapi tu aku cite next entry ok? =)



Akak mommylavender ni bagi aku sorang blogger yang agak puitis. Selalu gak terbace puisi2 <-- puisi ke?? dalam blog akak ni. Rasenye akak ni dah kawin.. bukan rase r tapi memang akak ni dah kawin. Tapi ape pun, dalam dunia blog ni.. akak ni memang ramah. Paling mengejutkan, tak sangke kg kte dekat je kan akak? To male blogger, akak ni ade anak pompuan so sape nak jadi menantu akak ni, leh mule tekel ati mak die sekarang ye? ^_^



Nurelle.. antara yang paling awal follow blog aku dan blogger first yang wat aku terharu. Nape ye agak2? Sebab die ni orang first yang mintak aku wat review untuk blog die. Mase tu follower aku baru je dalam 100++ so bile ade yang mintak blogger kecik macam aku review blog, memang rase terharu r kan? Kalau tak silap dulu blog die kaler gelap tapi sekarang dah jadi pink lak. Baru2 ni tengok die macam dah ade header baru so nak tengok sile terjah ye?



Akak halen pun sorang blogger yang ramah. Rajin gak datang komen kat aku nye blog. Tapi kan akak, ade something yang problem r. Nape baru2 ni tak leh nak view blog akak? What happen? Akak privatekan ke? Ke internet kat sini yang problem? Entah r.. same2 kte pikirkan nape ye. Kalau tak silap akak ni ade wat 1 contest. So, sesape yang memang minat join contest2 ni ape kate korang cube nasib, mane tau menang leh kte kongsi adiah kan? =P



Request yang terakhir datang nye dari cik eyka. Korang kenal tak? Ni r eyka yang pernah pakse aku join bloglist tu. Alaa.. yang minat menatang name domo tu r. Yang banyak follower tu. Tak ingat gak? Camtu sile r terjah blog die ni dan ingat2 kan balik ye. Blog die ni takde r pening pale bace. Cume kadang2 ade emosi2 sikit kat blog die. Tapi aku layan je, so korang pun layan je r kan. Sekarang die ni single kot.. so male blogger, ape korang tunggu lagi? bertindak!!

Eh, habis dah? Menyiapkan agak lame tapi nak publishkan dalam bape belas minit je dah setel. Tapi ape pun memang aku puas ati r sebab dapat wat follower2 aku rase dihargai. So, pas setel request yang 4 ni, maka tamat r request yang aku dapat time follower baru 100++ Pasni, kne ngadap request yang datang baru2 ni lak. Tapi macam bese r kan, mesti r kne take time gak. Harap korang bersabar ok? Kat brader ini, macam menarik gak idea bow tie ko tu kan? nanti ade mase aku setelkan ok? Tu je kot. Salam =)

Note : Pic aku mase kecik.. Nak tengok? Klik --> sini ^_^

52 comments:

Unknown said...

wah! kreatif nya.tapi,erm,semua girl,x diinvite pon,sedihnya

whitecappuccino said...

akak nyer pic sketch tak de ke ?? hehe..

tricksrex said...

ko buat untuk org je kr,bini ko si pijah da majuk tu ko tak buatkan utk die

lariiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii hahahahaha

NuReLLe said...

o my!!!! suke2...thx...:DDDD

terharu sgt...ngeeee~

Anonymous said...

kr...lukis la gambar kiteeewwwww



ahaksss :P

puteri ain said...

bestnya..saya punya mana ?? nak jugakk..haha

kindergartenlibrary said...

lama nya menghilang ! !
lawanya ..nak jugak ! ! ! !
hehehe . . . .
baiknya dorang ...
mahu terjah ! ! !
tq ^^

PADLE said...

aku dapat bayangkan kalo ko lukis gamba aku nga bow tie tu,msti nampak kacak...^_^

nik farina aishah.... :) said...

dia sepi begitu lama sekali ye ... , puas nik cari sampai hujung dunia.. hehehe.... eh , gambar tu , comel2... :D nak satu !!!!!!!!!!!! hahah :P

mommylavender said...

mommy suke sgt2...hepy sampai guling2 neh, tq kr..mommy tak pandai berpuisi...garapan mommy belum tahap berpuisi lagi..ayat caca marba jer...tq sekali lagi kr~

Anonymous said...

sume kau suruh orng ngorat ..kau tak nk ke ? hahha

Adlan said...

hoho..NICE!;p

Eyka said...

cantik!! eyka remabatt!! perghh~ terbaik..walaupun muke agak tak jadi sgt! hahaXD

qasehraihan said...

wow!!..kr...kita nak ugek..bila nk lukis kita??hehe

http://qasehraihan.blogspot.com/2011/04/mengapa-wanita-menangis.html

cik hemo hemo said...

lokeh muke cik hemooo cepat !! jeleh nihh , :PP

Nurul EL-Huda said...

hikhik....

untuk gad1s x de ke.....???

nanak jugk.....
c(:

Asri Alam said...

la eyka domo pun ada. single? ok la janji belum nikah kan kan. haha

amny said...

a
b
c
d
e
f
g
h
j
k
l
m
n
o
p
q
r
s
t
.
.
z.........!ok...!!aku nak komen banyak2 kat sini...tapi....ehhehe

czueka zulaikha said...

ptut la lamA MENYEPI
PERGI BERTAPA RUPANYA :)
wahh ni pndidikan seni A++ ni
bile na lukis pic czueka pulak *wink

walinong sari said...

amboii.. dia sempat lagi promote ye.. hihihii.. kr, kau pandai lukis2 ni, ajar lah aku ^^

Tinta Emas said...

kreatif2x...

tersendiri....

❤Mrs. Myra❤ said...

waaa..patot laa lame menyepi..ingat lappy rosak gak macam kite..heheh..

*nak jugak direview bole ? :P hehe

Wafiy Suzly said...

aku jeles ngan kelebihan ko!!!haha

Anonymous said...

Hebat ea Kay Are melukis. Ni lukis guna kertas dan pensil lepas tu scan atau ada softwarenya?

P/s: Maaf lambat komen sebab busy sikit.

ghost said...

kira ko memang salah seorang yang sangat menghargai wanita...

nice.

Unknown said...

hahaha..kenal sangat la eyka domo tu..haha

Puan Kutu said...

ptot la lama tak nmpk,(macam la boleh nmpk kan)igtkan busy.wodestiny happen..ok tggu cerita dr kr..:)

aizamia3 said...

aku ketinggalan yg ni..

cikcleopatra said...

aku nak jugak!!!!!!!!!!! request! request! request! wakaka.

deeya said...

sume2 nie ko yang lukis ker ?? shanteq ! suke orang pandai lukis .. aku nak wat request . tolong lukiskan kambing bebiri jantan untuk aku .. aku ta puas hati apsal ramai orang gelak tengok lukisan aku :'(

oh ! aku t'kisz pic ko mase memuda dulu .. kechik2 lagi da macho . nak jer aku ngorat .. hahaha !

Qaseh Dalia said...

kite2 xmo lukis kew hehek

Orkid Edyliyne said...

lukisannya menarik je kan...
hehe...
buat satu untuk OE... boleh???
(n_n)

shereena said...

cmne nak jadi pndai melukis ek?sy lukis rumah pun kene guna pembaris..x pndai nak skecth2 nie..sedih2..huhu

hoyahadis said...

macam nak jugak..tapi takpelah..nak buat semua nti kr bleh pengsan..hu..hu..belajar jugak buat gmbar camtu tp tak pernahnya menjadi..yang menjadi hanyalah orang lidi..huk..huk..

hoyahadis said...
This comment has been removed by the author.
Unknown said...

rajinnyeeeeeeeeee kr ni kan. :D

sahromnasrudin said...

hang mmg berbakat la dlm bidang nie....bagus cara awak membuatnya

Zehan Ilyana said...

wah...comelnye akak-akak dan cik-cik ni..hoho~
kay!! saya nak jugakssss...lalalaa~ (dgn xmalunye minta..hoho)

Zaza said...

ade bakat

Schubert Serenade said...

u r good in drawing kan...hee..tp nape semua perempuan ye??

fiezah91 said...

wakakaka..ceittt..ko merajuk sbb ditanya soalan mana satu ko ke weh sampai lama ilang.kehkehkeh :P
pic nurella tu agak sopan berbaju kurung..hehe

pstt..baru aku perasan yg semua ppuan kat gambar tu..kehkehkeh.

tomatokering said...

i punya mana laling !! ahahahha

chantekkkkk semua ! ^^

rj Etika said...

yang cik nurelle punye sketches tu cantik. :)

amny said...

hambiik kaw....ditag!

http://limelog.blogspot.com/2011/04/giveaway-ujang9897.html

Unknown said...

byk nya yang request..wat masa ni lum terpk lg...tp nnt2 kalo rasa nak buli kr..chii request satu ye :p

faraherda.razalan said...

sketch yg dah di vectorkan ke nie? hehehehe.....

kekwa said...

haaaa, ramai la request. susah la nak request kalau mcm ni. hehe >.<

. said...

eyka domo juga paling cool. hihi

mykhalis said...

perghh..takkan takde orang wat request lagik?hehehe

amny said...

yeke xupdate ni sebab buzy????

update3!!!

update3!!

update3!!

Cik Rimau said...

uit encik kr.. awat lame x update?? huhu

Raden said...

nie mst jaguh lukis time tadika dlu kn

ElementOfLife © 2008. Design by :Yanku Templates Sponsored by: Tutorial87 Commentcute
This template is brought to you by : allblogtools.com Blogger Templates