Wednesday, March 28, 2012

I Need New Bloglist!!

I need new bloglist!! Seriously!! So, kepada sesape yang nak join bloglist aku.. macam bese korang kene r copy and paste header blog aku, tajuk tak kesah r nak letak tajuk ape pun, cite sikit nape korang nak join bloglist aku dan jangan lupa untuk tag 3 orang dan pastikan mereka tau pasal ni. Pastu korang kne link kan url tu kat dalam ruang komen entri yang ni. Sape nak join kne cepat sebab tempat terhad dan aku nak bagitau..

Sape bace perenggan first terus wat ikut arahan.. korang baru je terkono! =P

Tak leh nak watpe, aku memang suke knekan orang ni... Bak kate sorang blogger tu r. Tapi, memang betul aku perlukan bloglist baru. Sebabnye, korang leh tengok sendiri blog2 yang ade dalam bloglist aku sekarang ni. Bloglist paling atas tu. Kebanyakan macam dah tak aktif je.. dan ade sesetengah blog dalam tu yang berbulan bulan tak update! Mereka ni sengaja mencari maki tapi.. dorang bernasib baik aku ni sorang yang baik ati =P

Tapi bukan r bermaksud aku nak remove terus blog dorang tu. Biar je kat situ. Tak kaco blog aku pun kan? Lagi pun aku rase macam tak best je untuk remove bloglist aku yang lame tu. Sebabnye, blog2 dalam tu r yang banyak tolong aku mase takde sape kenal blog aku dulu. Dorang r yang banyak komen entri, banyak tegur dan banyak nyemak kat shoutbox aku dulu. So, untuk remove dorang sume? I dont think so.. Katakan takmo!

Tapi ade gak r blog2 yang memang aku takleh letak dalam bloglist aku even dorang banyak tolong aku. Nak wat cane kan? Dah dorang pilih untuk delete blog dorang, cane lagi aku nak letak link nye tu? (-_-") Tapi ni aku nak bagitau.. dengar cite salah sorang blogger yang delete blog tu dah wat blogger baru. Siap tukar name lagi tu.. Pastu suruh aku jangan bagitau orang lain. <-- Memang dasar tak leh nak simpan rahsia betul r die ni.. ^__^

Ape pun dipendekkan cite, aku memang nak tambah satu lagi bloglist baru. Tapi cane care aku nak wat untuk bloglist tu, aku sendiri akan tentukan. Blog mane yang aku nak letak dalam bloglist baru tu, tu pun aku sendiri yang akan tentukan.Senang cakap, sume nye aku yang akan decide. So, aku ingatkan kat sini.. arahan kat atas tu hanya tipu je. Jangan lak korang wat betul2. Memang aku gelak betul nanti.. =P Salam.

28 comments:

Lea Isnawi said...

nasib baik tak tertipu


hehehe

salam kenal :)

Vanessa said...

hahaha..hampir2...

Lieza Nordin said...

yum2x.. singgh sini smbil mkn choc cake,, =p

Shila said...

ah...gua baru nk sekeh kepala ko..

gedik beno nk suh org buat mcm prenggan 1st tu..

eh..

tata..

nanti ade orang mrh..! hahaha..

Cikra said...

cisss.aku baru nak buat entri join bloglist ko. wakakaka. padan pun pelik semacam jak, apasal tiba2 suruh org buat entri dan letak header bagai.wakaka..

oii, url lama aku tu buang jak la. tak guna,kang semak pulak bloglist ko.kehkehkeh

Sarah Nabila said...

yg berbulan2 x update mcm tersentuh di hati skit..huhu..i'm ok kalau nk remove coz leh bg peluang tu blogger2 yg len lak..^_^

Kira Sakura said...

klu ko buat pun aku xnk join, kemain rajin lak aku nk join bloglist, contest2 nie..kihkihkih

klu ko buat jugak mmg aku nk jerit kat sini.. gila tamak smpi kena tagged 3 org...hahahahahah

Anonymous said...

meh tgk bloglist saya...dah update :)

Liyaa Mf said...

Memang dah pelik gila tadi baca perenggan first. Rasa cam terdengar bunyik kaca pecah mengatakan "Laaa type desperate jugak dea ni. Salah nilai aku rupanya sebelum ni" :P

Haha! Naseb baek cuma nak pekena orang je. Err tapi kalau arahan tu bebetul pun tak kesah. Sume orang ade hak & cara maseng2. Kan kan? Cehh! :P

Zehan Ilyana said...

cet, baru je nak cakap, guna entry semalam boleh?
hahahaha..

sebab semalam baru je lepas buat entry pasal awak..-_-'

amaran keras! entry semalam tiada kena mengena dengan perenggan 1st tu okey!1 :ppp

CikTeddyCorner said...

first time mendarat kt sini..susah gak nak parking,yela dtg ngan helikopter..kih3 *merapu*

Anonymous said...

hahahaha cett, nasib baik baca sampai habis :P

first time singgah sini :-)

MAY said...

nak masuk dlm bloglist.. ;)

Unknown said...

Huhuhuhu...
You decide.

NiGhTiNaNgLe_FARA said...

takpela....aku tak layak..dah la jarang online and blogwalking..
tapi aku still jenguk blog kau nih.. :) and aku memang suka menyemak kat comment box kau..muehehe..

PADLE said...

hm..aku pun mcm nak buat bloglist baru gak ar..tapi aku semakin jarang hapdet blog,xmacam kau..-__-

Noor Fatin said...

mintak2 la aku bertuah duduk dalam bloglist ko :P

Yumida said...

mmg...klo tgk..byk blog2 lama2 dh x aktif..tp blog itu juga yg naikkn kita...x syok la kan..entry kita bkn main power tp xde org nk drop comment..so biar jer kt situ..ble diorg active balik..haaaa..layannn

adan said...

ko nak tau.. sekali aku aku baca perenggan pertama..

"biar btl kay are ni,cam tak ikhlas je letak bloglist" haha.. jujur ni itu yg aku rasakan..

last2 aku terkena.. hahaha...

aku pun perasan ramai dah blogger tak aktif sekarang ni.. maybe bz..

Azilinda Mohd Ali said...

wah! dah excited dah nak joint..

nasib la x ter-men-joint kan diri..

kehkehkeh..=)

Zubaidah said...

ish2, kesian kat yg tertipu tu

❤Mrs. Myra❤ said...

err..arahan atas tu memang hang pena wat dulu kan?:p baik ngaku !:p

Unknown said...

masa memula tgk org wat segmen ni..mmg chii ngaku..pernah terjoin.almaklumlah..naif sgt walaupun da lama dlm bidang blog..tp kalau sekadar tepek nak kasi penuh blog..x guna gak kan..eheheh

Puan Kutu said...

kalau betul2 pun mmg takkan join.hahaha gelak jahat

Cik Rimau said...

hak hak hak.. blog cik rimau pon da xtersenarai.. huwaa.. sedih nie.. hahaa.. xpe2.. paham.. cik rimau skrg da jd pemalas bab update nie.. hehehe..

Cikya said...

dah lama tinggal kan zaman join bloglist ni...

Teaser kay-are,
selepas lama menghilang.
got to be right on track and catch up the left dusty pace..
ho-ho.. ;D

Unknown said...

haha main tipu2 je... nie kategori tipu sunat kot..maybe boleh dimaafkan. hahaha tapi....emy haruslah tak tertipu :)

amny said...

suka statement ni..

"Sebabnye, blog2 dalam tu r yang banyak tolong aku mase takde sape kenal blog aku dulu. Dorang r yang banyak komen entri, banyak tegur dan banyak nyemak kat shoutbox aku dulu. So, untuk remove dorang sume? I dont think so.. Katakan takmo! "

aku laaahh salah sorang tuu kan ?hahaha <-- perasan !

ElementOfLife © 2008. Design by :Yanku Templates Sponsored by: Tutorial87 Commentcute
This template is brought to you by : allblogtools.com Blogger Templates