Monday, March 5, 2012

Mystery Solved..

Mystery solved.. ape yang misteri? Misteri sangat ke? Ade kaitan ngan entri semalam ke? Jawapan nye tidak.. tidak dan tidak. Memang takde kaitan ngan semalam nye entri pun. Tapi entri semalam, macam2 pendapat aku time. Paling menarik perhatian aku pasal "Qarin" Mende tu? Nanti kite discuss sesame ok? Tapi malam ni aku nak santai2 je..

Berita malam ini.. hasil dari entri jejak kasih yang telah di wat baru2 ni --> rujuk sini akhirnye telah mendapat feedback yang agak baik. Kedua dua blogger yang konon nye shy shy kitty telah muncul dan memberi keterangan penuh sebab2 kehilangan mereka dalam arena pemblogingan ini. Untuk mengetahui detail, kite lihat kenyataan mereka berhubung isu tersebut.


Panjang gile komen.. leh wat 1 entri dah ni..


1/5 x komen trex = komen fiezah

Maka terjawab sudah segala persoalan yang bermain di benak tukang taip entri mengenai kehilangan mereka berdua. Jadi kepada sesape yang turut same mencari blogger dua orang ni, harapnye entri ini dapat memberi penjelasan kepada anda semua. Sekian sahaja berita pada malam ini. Kite sambung lagi berita di waktu yang lain hari yang lain.

So, takde ape aku nak komen. Kalau betul korang berdua nak stop dari menaip ni, aku time je r ngan hati terbuka. Ape pun kat sini aku nak ucap thanx banyak2 kat korang berdua! =) Thanx sebab jadi pembace setia blog aku ni time tak ramai orang nampak or notice. Kalau tibe2 rase nak menaip balik, jangan lupe inform aku ok? Lastly, gudluck kat korang! ^^

Note: Macam ade fb korang tapi sebab aku tak aktif fb, aku pun tak pasti.. em

12 comments:

tricksrex said...

haha misteri sikit je tu
aku takde orang cari pon

aku setakat ni takde la nak stop terus cuma takde kekuatan nak menyambung menaip je

macam fiezah tu langsung delete blog hahahaha

errr baru perasan panjang jugak aku komen
boleh buat entri baru kan tu?

soon soon
aku akan menaip jugak dalam masa terdekat ni insyaAllah

psssttt ktorang ade fb la
err mksdnya aku friend kat ko kat fb
nnt aku tegor kekekekeke

selamat berblogging!

Liyaa Mf said...

Betul2 jejak kaseh ni. Maka terjawab lah segala persoalan kan? Haha. Suka lettewww :P

fiezah91 said...

mak eyh, panjangnya ko komen trex.hahaha. komen aku n trex dah jadi bahan entri ko ek.dahsyat.haha.

buat masa ni memang kena stop dulu blogging n buang blog.ada masalah tertentu tapi dalam aku berhenti tu aku still jugak baca blog ko. tak payah risau, ko x kehilangan sorg pembaca kalau hilang pun masih ramai yg dtg baca entri ko. haha.

eh, dah la.panjang lak aku komen. kahkah. ko update je entri aku baca n insyaAllah tinggalkan komen kalau sempat :)

Hansyirah Takezur said...

eh eh macam tau pasal qarin tu? sape la ckp eh? haha..

Kira Sakura said...

akhirnya muncul jugak diorg dua org tue... :D

Noor Fatin said...

patut la dah lama xnampak mereka berdua~ eheheheh

cinta siswi said...

haha.. jejak kasih da~~ tahniah..

Srikandi Bonda said...

SB jalan-jalan sini. ^^

kim heeruul said...

kita tak leh nk paksa dia terus ber'blogging..
kita kene terima se'adanya la pemergian blog dia..hihi

❤Mrs. Myra❤ said...

rase nak 'hilangkan' diri jugak lah..bole tak ? :P

NiGhTiNaNgLe_FARA said...

hahaha..memang sangat misteri yea...

Puan Kutu said...

misteri la sgt.hehe..tp akhirnya terjawab kan..

ElementOfLife © 2008. Design by :Yanku Templates Sponsored by: Tutorial87 Commentcute
This template is brought to you by : allblogtools.com Blogger Templates