Wednesday, March 14, 2012

Lets Be Friends!


Sape bace kne klik ok! ^__^

Lets be friends! Jom berkawan! Segmen apekah ini? Rase nye dah banyak kali kot aku bagitau aku dah tak reti r nak join segmen2 ni.. tapi ade gak yang suka ati tag aku kan. Takpe2, nanti aku akan balas! =P So, pendek cite.. kalau dah kne tag tu.. kne reti2 kan r diri untuk wat ape yang disuruh ye tak? Sebelum tu, aku nak reveal manusia yang suke ati je tag aku tu:


Sape ngah cari calon, leh g ke page die ni.. mane tau ade harapan.. =P

Ok sambung lik, sape nak join segmen ni.. sile wat perkara2 di bawah

1. Mule2 korang kne bagi name paling femes

Aku taktau ape motif name kne femes ni. Tapi dalam blog aku ske gune name kay_are. Nape kay_are? Sebab name full aku korang leh nampak dalam fb batch tu mohd khazreel naim. Aku amek part khazreel aku pecah dua jadi khaz ngan reel. Then aku amek dua2 huruf first jadi k ngan r. Cantum jadi kr. Saje nak gedik bunyi die, aku tukar jadi kay_are. Ok, panjang dah aku merepek.

2. Pastu korang kne bagitau umur korang bape

Umur pun nak kne bagitau gak ke? Mane leh, umur aku rahsia (Ingat artis ke nak main rahsia2?) Ok2, malas nak panjang2 aku bagitau je. Umur aku akan jadi 12.5 tahun pada 4 Julai nanti (America independence day??) . Tapi tu umur tipu je r. Nak tau umur betul sile wat calculation ni : 4 Julai 2012 (insyaAllah) - 4 Julai 1987 and pastu tau r umur aku bape. Time kasih.

3. Dah tu lak kne bagitau 5 perkara korang paling gemari

Aku jawab pendek je untuk ni leh? Famili bukan perkara so tak kire eh?

1. Blogging (number 1 kne ikut situasi =P
2. Kamen Rider!! (tu sebab name jadi K.R kot
3. Conteng2 ?? (lame dah tak wat aktiviti ni =(
4. Main2 gitar.. (One in a million Ne-Yo paling best
5. Lompat bangunan (ok, yang ni aku tipu ^^

Last but not least, korang kne copy banner yang kat atas tu and paste sebagai tanda korang setuju untuk join. Pastu korang kne tag 2 orang untuk wat bende ni. Bab ni yang lemah ni. Nanti tag 2 orang je, yang lain terase lak <-- alasan terbaik taknak tag orang =P So aku pendekkan cite, sesape yang bace entri ni.. automatik akan tertag, leh tak camtu tuan nye segmen? Leh r ye?

Owh.. lupe!! url entri, sile paste kat ruangan komen tuan nye segmen, ok? =)

23 comments:

Lieza Nordin said...

cehh... next time main tagging2 ekh.. wahhahaa.. =p ^_^ lalala

Anonymous said...

dulu rajin lah aku main tag segmen bagai ni haha

Zehan Ilyana said...

erkkkk...
alamak dah terbaca la!
hehehe..


eh, saya baru perasan kat page fb tu ada nama awak, -_-'
ouh, khazreel..
sedap nama..:DDD

Kira Sakura said...

pnye la panjang nak explen nama dia.. hahahaha

cik ika said...

lebih tue dr ika..

#jom jadi abg ika..heheheh..ika ta de abg pun..

sahromnasrudin said...

aku tak minatlah segmen tag mengetag nie huhuhhhh

Ain Norainsyah said...

Dah tua rupanya. :P

Noor Fatin said...

lama dah xmain segmen2 ni.. bertahun2 jugak la.. hakhak..

ooh aku muda lagi.. kehkehkeh :P

najwa nano said...

dah lama tak join segmen.ohh,,your age 25 ye kamen rider.hahaha

Liyaa Mf said...

Dalam tak rajen tak rajen join tuu, setiap jawapan panjang lebar jek :P

Eh, ni komen maen agak2 je taw entry kat atas tuu. Tak baca pun entry tu cite pasal apa. Serius tak baca.

Fuhhh, naseb baek ada alasan tak payah join. Hahahah! :D

Eera Shera said...

sdp la nama..lama dah prasan bru nk puji haha..oh tua dah ek ;)

Anonymous said...

haii khazreel.
:P

Anonymous said...

singgah dr segmen yg sama :)

Raden said...

apekah nie? hew hew hew

Hansyirah Takezur said...

eh, bday kita sama la, 4 julai... tahun je lain. haha..

cinta siswi said...

haha. tag2 nie syok jgk an..hihi

Puan Kutu said...

hehe dh lama tak kena tag..:)

owh..25 dis year.layak sgt dh kawen.hikhik..

Unknown said...

main gtar? leh la record..pastu upload kt utube..mcm best je nak dgr..lagu neyo plak tu

CikPuan FiDa said...

datang dr segment yg sama ^_^ bw disini

http://hatinufid.blogspot.com/2012/03/segmen-lets-be-friend-by-sandra.html

Liniey Nor said...

Datang dr segmen yg sama :)
http://disiniadaceritera.blogspot.com/2012/03/segmen-lets-be-friend.html

Unknown said...

salam ukhuwah..dari segmen yg sama..^^V
http://cikhusnasukaoren.blogspot.com/2012/03/segmen-lets-be-friend.html

fuiyoo..terjun bangunan..haha..

nabila azmi said...

hi...follow here=)=)..slmt mlm=)

Nurul Asyiqeen said...

singgah cni :)))

ElementOfLife © 2008. Design by :Yanku Templates Sponsored by: Tutorial87 Commentcute
This template is brought to you by : allblogtools.com Blogger Templates