Wednesday, March 28, 2012

Records Broken!


Records broken! Tak sangka aku akhirnye pade malam ni aku telah berjaya memecahkan rekod! Jangan main2 ok! Ni betul2 nye pecah rekod ni. So, pada yang sudi membace sile ingat tarikh ni betul2. Malam ni, 28 March <-- (bulan nak london) 2012.. aku akhirnye berjaye menaip 2 entri dalam satu tarikh yang same!! =P Aku tau mesti ramai yang rase nak baling cd record kat aku pasni kan, tapi.. tak dapat r weh.. ^__^

Entri aku taip pagi tadi.. ala.. yang aku tipu pasal join bloglist tu, wat aku realize something. Aku terkejut gak mule2 dalam sejam pas aku post entri tu, 8 komen aku dapat tanpa blogwalking sesape pun lagi. Mungkin bagi sesetengah orang 8 komen dalam sejam tu nothing kot. Ye r, yang dikenali.. wat entri "rabu tak cakap pape" pun 20 komen dalam seminit masuk. Tapi bagi aku yang bese2 je ni, memang mengejutkan r sebab aku tak expect pun jadi camtu.

So, kalau tanye aku.. what is the main factor will bring that kind of situation, jawapan yang aku leh bagi ialah title post tu r kan? Aku yakin mesti bile korang tengok title pasal aku nak wat bloglist, korang terus bace entri aku tu kan? Betul tak? Baik korang ngaku cepat! =P Tak sangka ramai gak nak join bloglist aku ye <-- PERASAN! Tapi, aku nak mintak maap sebab "tertipu" korang. Jangan simpan dalam ati ok? =)

Honestly, sebab lain aku wat entri tadi untuk tunjuk aku tak bape setuju wat bloglist ngan care camtu. Dulu aku naive gile. Aku tertarik untuk join tambah2 bile ade yang datang ajak. Sape tak bangga kan, orang suruh kite join. Tapi last2 aku pikir2. Ape je aku dapat? Aku letak banner blogger tu, tag orang lain lagi dan ape aku dapat, blog aku diletak dalam bloglist paling bawah ntah orang leh nampak ke tak. Aku tanye diri sendiri camtu ke yang dikatakan fair and square?

Ape pun, tu pendapat aku.. korang nye blog.. korang decide sendiri ok? =)

37 comments:

najwa nano said...

haha..nasib baik aku dah insaf dari masuk bloglist orang kalau tak free2 je aku kena tipu ngan ko erk?!aku rasa memang bloglist tak fair and square.hahaha.you just make me laugh kr (ayat nak london).hahaha

Dkna Abza said...

hahaaaa..memang rasa nak baling..baling piring terbang boleh? ;p

Unknown said...

alahai..camtu plak eh..chii xde pun buh bloglist..tp chii akan pastikan mereka2 yg slalu dtg ke umah chii..akan chii jejaki semula..cuma errr..lambat je la :D

Lieza Nordin said...

x semua blogger cm tu.. cam kau ckp tadi..((kau?? kasar la pulak bila tgk umo --'')) cam awak ckp tadi.. kalau fikiq negatif.. negtf la ye.. hahaha.. :D ..

Anonymous said...

tahniah la bro

Liyaa Mf said...

Ehh, aku datang sini tadi dengan niat yang ikhlas je. Bukan sebab tajuk tu langsung. Sentap pulak. Eh?

Ehh, buat apa aku nak terasa? Walhal aku datang sini baru tau "Ohh, ada entry baru rupanya. Tajuk I Need New Bloglist!! Pasal apa ya?" Then baca je lah :D

(Ehh, banyaknya ehh. Ehh, ehh lagi!)

Aku pun teringin jugak laa nak buat bloglist sebenarnya. Nak buat segmenlah. Nak join? :P

Ungu♫ said...

Like that sentence-->Rabu tak cakap ape2..pndai2je tukar..ha2

Lysa said...

memang tak fair tapi ade chances gak nak dapat readers..terpulang masing2 :)

cinta siswi said...

hahaha.. siswi mls sebenarnya nk msuk bloglist2 nie..hahaha

Cikra said...

haha, tak ada makna aku dtg entri sebelum ni sebab tajuk. aku datang nak baca entri ko ok. hahaha

psst, pemes la ko dlm masa sejam 8 komen.aku? huhu. dua tiga ari baru satu dua komen. hahaha

Kira Sakura said...

tak baik tau... aku selalu je jenguk belog ko bila ko dah hupdate...

nasib aku jenis susah nk tipah tertipu... kihkihkih

MAY said...

btl la tu tajuk entry memainkan peranan utama tarik org masuk blog..

penah sekali buat iklan jwtan kosong..tibe2 tajuk tu naik kat hot entry dlm mase tak smp sejam..rmi yg klik tajuk tuh..

**yg pasal suh bg adiah kawen tu, ekcelli, dlm mjlh pengantin pun ade bg tips tu...supaya tiada la dpt periuk smp 6-8 kotak..tak gitu?silap2 blh bukak kedai periuk lak pas kawen..tu je..n trend zmn skrg pulak, org suke bertanye, nak adiah pe nnt?ni bkn rekaan..tp tu la yg berlaku kat CM.. =)

HeNRieTTa JoSe said...

xpenah join blog list ataw tmbah follower ataw seangkatan dengan nya....segment pown x....tpi GA pernah....coz kdg2 tertarik dengan hadiah self made dorg....xde jual kat kedai...itu yang unique nye tuh....

Unknown said...

Kalau Awan, Awan jarang tengok atau baca tajuk entri. Kalau Awan dah pernah tinggal komen, Awan akan tetap tinggalkan komen walau lambat.

Kalau setakat nak tambah follower, tak perlulah rasanya.

Puan Kutu said...

siapa yg ada dekatbloglit sy mmg selalu sy terjah.tak tgok tajuk pun..letak kt bloglist pun sbb mereka mmg akan dtg baca setiap entri sy..tu je!

Zubaidah said...

hehehe, honestly aku bce entry kau bukan sal tajuk kau la, aku mmg suke bukak blog kau, roomates aku semua pown baca blog kau lo aku bukak kat kolej,hehehe

CikTeddyCorner said...

thats right..mase x matang dulu je kot asyik join segmen boring cmtu..faedahnye dpt follower je,readers nye xdek..mcm ape ntah.kih3

Cik Rimau said...

betul tu kr.. cik rimau pon xstuju sbnrnye.. yerla.. penat2 da buat sume tu, kadang2 xtersenarai pon.. penatkan diri sndiri je.. huhu.. tp xpela.. xkisah sgt sebab cik rimau pon xjoin sgt klu ade yg nak join bloglist nie.. hehe.. bukan berlagak or sombong.. cume segan & takut kne reject awal2.. bese la kan.. blog personal je pon.. haha..


p/s : lame gile x singgah sini.. :p

Cikya said...

a real follower, will keep reading your entry,
even for just a silent reader.
or even after delete the old blog..

hahak,
london style....
face-desk, when face-palms is too main stream. ;D

Camy Alya said...

Baling cd record tu taklah. Tapi keinginan nak melesing ko tu membuak jugak dalam hati. haha :D

Unknown said...

dah ckp dah.. kalau tak tipu pon blog nie mmg rmi org komen kan..sbb ade aura kot! haha :) emy malas jgk nak join bloglist...dlu awal2 ade gak join.. skrg kekangan masa~ :)

Noor Fatin said...

bloglist aku pn aku decide sendiri nak letak sapa. tak da pengaruh apa2 pn.. hehhehe :)

Liselle MonCherie said...

Kdg2 biar follower skit asal dyorg betul2 bace blog kta!
Tapi org yg anonymous followers ni adalah org yg boleh dikatakn jujur,
Silent readers :D

Yumida said...

sejam 8 komen..wah hebat..byk peminat la tuuuu...kengkdg x perlu entry power pon..klo blogger tu sporting..olwes drop komen kt blog org lain..then..itu la jwpn nya...so tahniah..anda tergolong dlm sporting tu :)

Zehan Ilyana said...

tak pernah lagi buat entry nak masuk bloglist orang hehehe..
sebab malas..:D hahaha
biarlah org yg nak letak blog kita dalam bloglist tu memang rela nak letak bukan kerana terpaksa.. haha
(da macam lirik lagu pulak)
:DDD

Unknown said...

haha. sengal. pasal bloglist kau tu aku taknak coment. aku nak coment pasal kesengalan kau. ingat record apa. ngeng. macam tu aku nak update 3 kali 1 hari boleh? haha

Lin Maa said...

cobaan...
.inilah dunia blog adik oi...
kalau kita rajin kuat keje..kita akan berada di atas..tp klu malas @ hangat2 tahi ayam..respon pun mcm tu gak la....betul kata kay are..korang nyer blog,korang decide sendiri..(^_^)

www.azrulin.blogspot.com

Unknown said...

ini adalah komen terima kasih kerna sharing ur luvly month of birth di ww is
..................................................
http://sanisahsabu.blogspot.com/2012/03/10wordless-wednesday.html
..................................................
moga singgah lagi. (ini komen segera copy paste sementara waktu, will come soon tau (^____^))

adan said...

aku setuju.. sgt2 setuju dgn statement ko sal bloglist tu.. bagi aku.. klu nak letak tu letak je la.. tak yah nak heboh sgt.. dulu aku cam ko gak bro.. serius.. last2 aku fikir cam tak ikhlas je org buat camtu.. sory to say la..

HeNRieTTa JoSe said...

ps...itu la...sedey....2X kena kat tmpat yang sama....huhuhu...

❤Mrs. Myra❤ said...

pas nie selalu2 lah guna title pasal bloglist ok..:p

Anonymous said...

ni kira dah femes ah ni eh? hihihi. bukan senang nak dpt cmtu. kekadang takde langsung org komen haha k sedih.

yup, tajuk entry tu yg membuatkan org rasa seronok nak baca :>

sahromnasrudin said...

aku dah semakin kurang berblog atas tugas2 hakiki yg semakin menimbun..semoga aku tak kehilangan rakan blogger sebaik ko

mirmashi94 said...

ingat kan rekod ape laa . hehe ^^ . lalala~ x penah berminat ngn bloglist bagai o.O

Ain Norainsyah said...

Saya letak blog anda dalam bloglist saya sebab senang nak baca nanti. tu je... hehe. :)

Lieza Nordin said...

:P hai... ^_^

tagged.. =p

http://aisyalieza.blogspot.com/2012/03/ajamoppicals-1st-giveaway-last-song.html

kbai.. salam.. ^^

p/s : kalau xnk join un xpe.. :3 nk join un xpe.. muahahhaa,,, XD

amny said...

blog aku masih utuh di bloglist blog nii ...wahahhahaha ! bangga !

ElementOfLife © 2008. Design by :Yanku Templates Sponsored by: Tutorial87 Commentcute
This template is brought to you by : allblogtools.com Blogger Templates