Wednesday, May 23, 2012

Blank!

Blank! Aku ngaku aku memang tak reti nak letak tajuk entri yang sesuai so korang abaikan je r tajuk entri aku tu.. (-_-") Based on entri semalam, mula2 sekali aku nak ucap time kasih kat 2 orang blogger yang memberi reminder akan bahaye nye reveal number ic ikut suka ati. Terus pastu aku cancel number ic aku. Jadi kepada akak sarah nabila ngan akak is, time kasih atas ingatan anda <-- aku pasan muda =P Tapi dalam banyak2 komen tu ade satu komen aku memang tak bape nak faham datang dari blogger ini:


Dia kata die lost.. sesape tolong pinjamkan die gps.. =P

Dan komen yang diberikan semalam berbunyi begini:


Aku tak faham ape2 @.@

Sebenarnye bile aku bace komen yang ni, reaksi aku mula2 camni (@.@) pastu camni (O.o) pastu last sekali camni (-_-) Dapat tau name penuh aku so ape akan terjadi? Aku tau name aku sedap, banyak cakap camtu, tambah2 part yang tengah2 tu =P Tapi, aku tak tau nape blogger ni kelihatan excited pas dapat tau full name aku. Begitu kagum kah? (perasan) Aku blank, pelik dan tak faham. So, disebabkan itu aku nak bagi sikit arahan kat blogger ni. So sape rase die tuan nye blog kat atas sile wat ikut arahan ok? ^^

Note : Sila wat ikut arahan yang diberi. =)

So mula2 sekali aku nak blogger kat atas tu klik kat --> sini Klik sebab ini arahan! So bile dah klik kat tempat tadi tu secara automatiknye akan masuk ke blog aku yang serba gelap tu. Sekarang ni sile pastikan skrin telah dimaximizekan. Selepas dah maximize skrin tu, cuba tengok kalau ade scrollbar kat belah bawah. Kalau ade scrollbar, gerakkan scrollbar ke arah paling kiri sekali. Sekarang arahkan cursor mouse ke bucu paling atas kat belah kiri. So, secara slow and steady gerakkan mouse secara vertical dari atas ke bawah. So mula2 sekali akan nampak aku nye header blog. Terus ke bawah kan mouse dan akan dapati satu iklan youthsay yang dah lame aku tak cek. -_- Kebawah lagi dan akan nampak kotak follower aku. Gerak ke bawah sikit lagi dan nanti akan nampak facebook badge aku. Betul2 kat bawah follower tu? Nampak? Kalau nampak, tahniah!! Anda baru je dapat tau name penuh aku yang aku dah reveal lame dulu =P

Sekarang mesti korang dah faham kan nape aku tak faham ngan komen dari blogger kat atas tu. Full name aku dah lame aku reveal r. Takyah tunggu aku letak slip exam, lesen memandu or student card pun. So, tak perlu excited sangat. Aku tau name aku tu sedap =P Ni mesti kes tak pernah notice name aku ade kat fb badge tu. Tau dah.. Tapi takpe, sekarang dah notice kan? Leh add kalau mau. Tapi, nak tunggu aku approve.. sabar tu perlu. Tak caye cuba tanye blogger2 yang baik ati add aku kat fb tu. Err..

Lastly, entri ni memang tak bape nak ade motif pun. Sebabnye semalam aku text2 r jap ngan member aku dan kate nye blog aku banyak info tapi aku tak rase camtu pun. Ape pun time kasih r ye. So, ari ni saje aku up r entri yang rasenye memang takde motif sangat je. Kalau entri ni korang cakap penuh info gak tak tau r aku -_- Ape pun, to blogger kat atas tu.. aku memang saje nak wat ko panas je ni, tapi jangan panas lebih2 lak ye =P Lagi satu, aku memang dah lame bersiap sedia. Ok tu je kot. Habis sudah! ^__^

27 comments:

Liyaa Mf said...

Aku terbaca gak komen tu semalam, & aku terpikir gak benda yg sama, iaitu mesti dea tak pasan fb badge kau tu. Tp aku stop pikir kat situ je la. Malas nak pikir lebih2 :P

Aku baca baris ke 5 arahan kau aku dah agak dah apa yg kau cuba nak pedajal. Haha. Eh ehh, apasal aku pun ikut arahan kau? Tu arahan utk tuan blog tu je kan? Adehh.

Aku rasa blog kau ni mmg byk info, tp info tentang diri kau la. Bkn info yg general tu. Haha. Tp aku suka je baca. Dah2 malas nak ckp byk kali aku suka baca blog kau. Kang kau riak lebih. Aku dah abes baca entry London kau. Erkkk!

Kira Sakura said...

weyh nanti klu dh tau npe dia kte cm tue ko gitau aku tau *kepoh* hihihi

ekceli bukan ko je yg ingt frame and lense tue pompuan.. selalu pn org ingt pmpuan nye blog siap ada yg list dalam list link gegirl lagi..kihkihkih

aku HaniAsyira said...

aku pun dah tau nama ko... hahahaha.. berinformasi lah tu kan bila ada cara2 nak facebook badge ko lagi..

aizamia3 said...

kihkihkih.. napelah ai ikut arahan tu.. hahaha.. APTB..

mirmashi94 said...

kau kan retiss. die excited sebab nak masuk minang kau kott =.=. k aku gurau. jangan ade sesapa terasa pulak. haha.

p/s : x perasan pulakk ade ic kat slip tue =.=. kemain excited tgk 4 flat. lalalalalala~

HeNRieTTa JoSe said...

btl tu....setuju...no IC bahaya utk dedahkan...tkut ada yg amek kesempatan....

hmmm...bab excited touh...xbani komen lew...hehehe...

dear anies said...

uiii mmg bahaya kalu dedahkn no IC

P/S sekadar suka2.. bleh x terangkan sket warna font?

Unknown said...

Da lama da perasaan full name khazreel dekat tepi kiri tu.. hehehe. first2 dtg lawat blog ni pn mmg da perasan..coz im curious too know who is the author of every blog that i visited! hahaha :D

Liyana Izzati said...

Hahaha. Apa susah sangat arahan ni. Cakap jer kat sebelah sidebar tu ada facebook badge kan mudah. Ni haiyaaa kompleks gila! Hahaha. Hmm maybe dia tak tahu kot nama sebenar anda. Maklumlah anda kan ala ala misteri gitu. *mata ke atas*

Hai, saya dah tahu dah nama awak. HAHA.

❤Mrs. Myra❤ said...

aku dah lama tau nama ko, n da pena tengok gambar ko...*bersiap sedia lah. hahahaha..:D :p

takot tak? :p hehehe

*nampak sangat selama neh budak tu tak pena tengok fb badge ko tu..:p

Amirah Ahmad Zaki said...

ape lah die nak buat agak agaknya dengan nama tu? pelik -_-'

Unknown said...

hahai.. satu2 la akak kamu ni baca... bagus... lebih adventure.. nak bagi tau payahnya nak pasan ada nama di tempat paling senang ditemui... (^___^)

Zubaidah said...

blog ko mmg banyak info pown, byk info sal ko la, hehehe :)
aku dh prasan lame dh nama ko, sebab nama ko yg last tu sama ngan nama class rep aku

Camy Alya said...
This comment has been removed by the author.
Camy Alya said...

aku tak tahu apa nak komen.
aku rasa geram dan aku just nak
............




k baii

Gdsbnga said...

seriously tkde motif . harhar

Miss Nana Farhana said...

ic memang bahaya untuk org lain tahu... tapi, bab si 'pengomen' tu x berani nak say apa2, xtahu apa yg dia nak buat atau akan buat.. buat x tahu sudaa..

Badrina Ibtisam said...

Even kita 'blur'kan no. ic tu pun tkleh ke? Um haha Khazreel.. Kelasss gitooooo nama dia haha~

si kiut lavender said...

err..ntah kenapa mouse terikut apa yg dia suruh buat..=_=

Hansyirah Takezur said...

dia saja nak wat gempak kot. netaw akan masuk next entry. haha. wink2.

cinta siswi said...

hahaha.. adess.. dia xpasan kot.. sian dia.. ade lak ko pedajal dia bro..hohoho

Anonymous said...

hai khazreel.
nama awak sedap.
kita nak ngorat boleh?
*tiba2.
hahaha
:P

Noor Fatin said...

aku dah lama tau nama ko. tgk kat fb badge ni la.. ekkekek mgkin dia xperasan kot.

bahaya kot ltak ic kat pblic mcm ni.. ekkekeke letak nama xpeee ;D

nama mmg best, untung la :P

Cikra said...

hahaha, dia tak perasan kot nama penuh ko tertera kat fb badge ko kat sidebar.keh3x

Zehan Ilyana said...

erk..aku rasa aku dah lama tau nama penuh kau sebab fb kau kat side bar tu memang dah terang lagi bersuluh nama kau ada..haha..

erk, jap aku blank jap.. blogger mana yang kata malukan dia tu? er, aku rasa entry ni biasa je..xde yg boleh mengganggu sensitiviti mana2 pihak..

ke kau dah delete post tu? ke atau aku terlepas baca mana2? aku rasa aku dah khatam kan dah ni..

Unknown said...

heheh..mayb dia x perasan kot..tak pun..dia on guna tepon..tu yg x bleh nak view...ekeke..

wafiy suzly said...

adakah aku patut kesian kan beliau? haha, sian la die bro..

ElementOfLife © 2008. Design by :Yanku Templates Sponsored by: Tutorial87 Commentcute
This template is brought to you by : allblogtools.com Blogger Templates