Tuesday, May 15, 2012

Frustrated!!

Frustrated!! Sebelum tu, entri semalam ade sorang (cik hemo hemo) tanye kat mane nak tengok anime tu. Kalau korang notice, perenggan akhir aku ade letak link, so klik kat situ dah leh tengok sume season. Ade gak sorang (hansyirah takezur) tanye, ade lagi ke anime tu sekarang? Of coz ade. Tak silap aku, ntv7 ade kuar cite tu pagi2, tapi lame gile nye episod. So, nak latest.. klik je link aku letak kat perenggan last entri aku yang semalam tu ye? (sementara masih valid)

Ok, sambung. Seriesly.. aku memang agak frustrated gile nye. Sebenarnye, sejak minggu lepas lagi.. aku tibe2 rase nak join contest yang dianjurkan nestle. Korang tau tak? Contest nestle 100 years tu? Detail contest tu korang leh klik kat --> sini Aku berminat nak join sebab contest just cite pasal produk2 nestle dan aku memang dah hidup lame ngan produk2 nestle tu. Dah macam adik beradik dah.. =P Hadiah pun memang best so lagi semangat r aku nak join.

Banyak kategori and aku pilih untuk menaip cite. Tapi sebab agak bizi so aku plan nak wat contest mase weekend time aku balik kampung tu r. Tapi plan je r.. =P Last2 jumaat rilek, sabtu layan variety show so aku decide nak taip cite untuk contest tu ari ahad. Tapi entah cane, adik laki aku leh 'demam' lak tibe2. Die cakap nak tengok running man. Memang 'demam' Tibe2 aku rase nyesal lak tunjuk episod supernatural power tu kat die. -_- Dah addict runningman r tu.. Grr..

So, nak tak nak aku spend r sikit mase semalam untuk tengok2 contest ni. Selain taip cite, leh share photo, share video or tweet?? Last2 aku decide untuk stay kat first choice aku, nak taip cite. Memang semangat waja aku nak taip cite pengalaman aku ngan produk nestle tu. Banyak leh dicitekan tapi nestle cuma bagi cite satu produk je so aku pilih r milo. Loading nye loading akhirnye aku sampai ke page untuk aku taip cite tu dan aku suddenly jadi speechless gile tak ingat nye..


Tibe2 aku rase jeles ngan skill bercite adik syira rahim T__T

Take as a challenge, aku try gak r menaip cite aku ngan produk nestle and habis je 100 patah perkataan, aku rase macam.. damn!! Ape yang aku taip ni?? 100 patah perkataan aku taip tu macam nothing. Takde ape2 cite atau punch line (ayat nak gempak) =P pun kat cite aku tu. Maybe sebab dah terbese taip cite panjang2 so aku dah taktau cane nak wat short story yang interesting. Last2 nak go back takleh ape pun takleh, aku submit je r. Malas pikir dah (-_-")

Note: Still nak cite pengalaman bersama nestle tapi.. Arrgghh!!

21 comments:

mirmashi94 said...

share photo lagi senang. haha ;D.

Camy Alya said...

sian kau. takpe takpe. haha

Unknown said...

Submit la second entry. Hahahaha :D

Kira Sakura said...

alaaaa blh jer klu ko nk limitkan perkataan tue.. msti blh pnye

aku HaniAsyira said...

sila bayang kan ko buat summary.. mesti boleh nya lah.. kurangkan ayat meleret.. keh2..

nasihat org aku pun sama..

Noor Fatin said...

akuuu teringin jugak nak masukk. cuma kekurangan ideaa dann pehh max 100 words, boleh ke aku kurangkan ni? hahahah rasa mcm terlebih je =,=

Liyaa Mf said...

Share la apa cite yg kau submit tu. Teringin gak nak baca. Haha. Takpe la. Try la submit len plak. Aku yakin dpd cara kau ckp pengalaman kau ngan nestle tu, mesti idea kau maseh byk.

Aku yakin gak if kau dah tau itu syaratnya, kau mesti bleh tulis cite tu pendek tp maseh menarek. Submit lagi, don't give up! :P

cha'e said...

kau merapu meraban je. asalkan datang dari hati .. kot nanti dorang touching sekali baca entry kau pasal nestle. haha

aizamia3 said...

bila buat ayat pendek rasa macam tak kena dengan jiwa.. sebab dah biasa buat panjang2..

Zubaidah said...

mmg tension kalo kne buat cite yg ade limit perkataan nie

HeNRieTTa JoSe said...

rieta pown ada survey contest tu..tapi blom pk nk join ke tak....skill kureng sket..hehehe...

Abu Bagi said...

eh ada contest ni.. tak tahu pun.. resubmit la.. kot kot tu berhasil :)

fiezah91 said...

hahaha.ambik ko, sekali tak tau dah nak taip pendek sebab dah terbiasa tulis panjang kan kan kan.. hahaha. oii ko cerita kat blog sudah. cepat, nak baca.haha

fiezah91 said...

silap id lak.wakakaka

wafiy suzly said...

salam bro.! ape cer skrg? haha. all the best la utk contest yg ko masuk.. lame plak aku tak singgah sini. haha

Amirah Ahmad Zaki said...

kenapa tak mintak tolong syira rahim tu pendek kan? bg die yg ori, mintak tolong die ringkas kan? heheh ;D tp, kena hntr lg satu lah sbb yg tu dah hantar.

Woofer Storm said...

nak join tapi tak mampu^

gud luck bro..join jangan tak join^^

❤Mrs. Myra❤ said...

kurangkan penggunaan noktah yang banyak dan emoticon..:p hehe..
sure bole kurangkan word tu..:p

gd luck bro for the contest! ^_^

Unknown said...

insya Allah..mana tau ada rezeki nnt..kadang2 yg x terjangka tu yg bleh menang..eheh

Liselle MonCherie said...

Heh,tak suka contest yg pendek2! Huhu sbb mcm rumusan plak...bakat penulisan pendek2 takde XD

Zehan Ilyana said...

aku pun addicted dengan runningman..:) *tiba2 out of topic* kehkehkeh

ElementOfLife © 2008. Design by :Yanku Templates Sponsored by: Tutorial87 Commentcute
This template is brought to you by : allblogtools.com Blogger Templates