Monday, September 3, 2012

Interlude Only..


Interlude only.. salam to sume readers yang setia bersama blog aku yang agak berhabuk baru2 ni. Memang kalau aku nak kire2 lame sangat dah aku menyepi dari arena pemblogingan ni. Sedangkan dua ari cuti menaip leh blur tak tau nak update ape pastu.. kalau lagi lame stop memang blur kuasa lapan r jadi nye. So, untuk menajamkan balik teknik pencitean aku, aku ingat nak wat selingan banyak2 je dalam entri yang ni. boleh? Boleh r ye? Please please.. <-- sambil wat muka merayu.

Selingan 1

Aku nak wat pengakuan ni. Sebelum cuti raye ari tu, aku ade post satu cite pastu senyap terus lebih dari seminggu (raye weh, standard r tu ^^) Sebelum start keje lak aku post satu lagi entri dan pastu senyap balik. Sepanjang waktu tu memang ade je blog2 yang aku bace tapi aku baru komen dalam 2,3 blog je. So, ikut teori matematik aku, dalam tempoh tu memang confirm certain2 blog yang aku bace dah update lebih dari 10 entri kan? Makanya di sini aku nak mintak maaf siap2 r kalau tak berkesempatan nak bace sume entri tu. Maybe certain2 blog aku bace dalam 2,3 entri je.. boleh ye boleh ye? <-- merayu lagi

Selingan 2

Kesinambungan dari selingan 1 yang kat atas tu, kat sini aku nak mengucapkan time kasih kepada readers blog aku ni. Sebabnya macam aku taip kat atas tadi, sebelum cuti aku post satu entri pastu senyap beraye, sebelum keje satu entri lagi pastu senyap seminggu and tak jenjalan blog pun. Still, both entri tu mendapat komen lebih dari 20 yang bagi aku kire ok r tu kan? Dah r senyap terus pastu. Tak jenjalan blog pun, tapi komen dalam blog aku ni still jalan gak. Memang terharu aku ngan sokongan yang diberikan oleh readers blog aku ni. Time kasih atas supportive yang telah korang berikan kat blog ni.. ish ish T__T

Selingan 3

Alhamdulillah akhirnye pada khamis lepas 30 ogos 2012, berjaya gak aku setel kan sume keje yang menanti pas aku cuti raye ari tu. Memang agak tekanan gak nak setelkan sume nye tambah2 bile sorang akak ofis merangkap member sekeje aku dah pindah keje kat tempat lain. So, just imagine r cane nak setelkan 2 tenders ngan 5 quotations dalam mase seminggu? Tambah yang ade dateline. Memang agak gile gak aku tapi nasib boss aku faham situasi yang aku hadapi. So, even agak gile pun.. pressure tu memang takde sangat r. Tambah best lagi, ari khamis ari tu boss bagi balik awal. Pukul 2.30 aku chow dah. Best2 ^__^

Selingan 4

Sabtu baru2 ni lak, aku akhirnye berjaya gak membayar hutang tak pergi kenduri umah member aku yang dekat area tapah tu dengan pergi kenduri die yang belah bagan serai lak. Mula2 memang malas gak nak pergi yang belah lagi satu ni sebab 2 kali jauhnye, so aku plan nak bagi adiah je. Tapi, bile aku dapat tau sorang member aku yang stay kat penang tu nak gerak ke johor, memang aku pakse die singgah bagan serai join kenduri tu sekali. Tambah lak, bile pikir balik.. member yang kawin tu dah susah2 mesej aku mintak alamat umah sebab nak hantar kad kawin (special tak aku? =P memang rase tak best r pulak kalau tak pergi jemputan tu kan?

Selingan 5

Semalam, ahad.. kamen rider wizard akhirnye telah on air. Tapi aku tak tengok pun lagi cite tu sebab aku telah dipakse untuk hantar adik aku masuk U <-- teruk betul abang ni =P Bukan r dipakse, memang ikhlas betul ni.. ^^ So, semalam gak bermula r kehidupan adik aku yang sorang lagi sebagai student U. Sebab U yang adik aku masuk ni same ngan aku, teringat r kenangan mase aku blaja kat situ dulu. Macam2 facilities dah ditambah compare ngan zaman aku dulu. Memang tak adil betul!Ape pun, to adik aku.. rajin2 blaja. Pasni kalau nak balik umah.. balik sendiri.. jangan call abang suruh amek lak, tak kuase I <-- abang yang kejam =P

So, kesimpulannye, entri aku kali ni merupakan selingan yang berjumlah lima <-- boleh time kesimpulan camni? Nape kne lima? Sebab aku malas nak taip selingan yang ke enam. =P So, sebab bende ni pun name nye selingan, memang tak kan nampak kaitan antara satu sama lain. Diharapkan jangan blur2 dan tak faham ye sebab entri kat atas ni leh r dikatekan 5 cite dalam satu entri. Kire ala2 filem skrip 7707 tu r, 7 cite disatu dalam satu filem.. ye r tu.. -__- Ok r aku stop kat sini je dulu ye. Salam.

24 comments:

Izwa Kamaruddin said...

biase jadi silent reader jek...tapi ikut je setiap kali berupdate :)

Nurul Husna Mohd Hassan said...

dahulukan yang utama. kami owayz tunggu update kawan2 :)

Gdsbnga said...

haha tambah ah lagi selingan , sikit beno ni !
adik kau dapat mana wei ?

Zehan Ilyana said...

tetiba aku rasa nak komen pulak untuk entry yang ni..keh3...
aku pun dah lama gak menyepi..baru skrg nak warm up sikit2 untuk tulis entry banyak2..:p

hari tu aku main game kamen rider dekat psp sepupu aku... best pulak weyh.. sampai ketagih dok nak main game kamen rider tu je..sampai adik sepupu aku tak bagi aku pinjam psp dia lagi weyh..kehkehkeh..

kau mmg abang yg kejam..:p


Akue Achik said...

akhirny siap jgak kerja..kerja sy ni je yg btimbun n xtaw bile nak setel...huhuhuu

u mana? u mana? haha

Unknown said...

ye kalau dah komen penuh da tau da spe punye kerja

tak ksahla sal komen tu, mcm terpaksa pulak kalau kite harap komen org kan?

btw xpaham pepon sal keje dan tender tu

aish bukan bidang aku

Anonymous said...

ade jugak update tu untuk kawan2 baca!

dwatyKNY said...

kita mengalami nasib yang sama... dah jarang update... huhuhu...

oklah kay dapat gak gi majlis member... saya tak dapat langsung... dua2 belah jauh2... huhuhu

hope dia tak kecik hati...

aku HaniAsyira said...

disebabkan aku pun jrg update, so ko pun komen jugak semuanya kan.. tima kacih.. jasamu dikenang.. jasa ke??

biasalah lepas cuti lama nak start sesuatu balik agak susah..

esok2 adik ko call jugak suruh amik kan..

kejam lah sgt abang ni.. hahaha

NIZAM said...

ko keje ape eh? ce cite sikit. macam takpnah je ko cite worklife ko. *permintaan khas ni* heee

Miss Purple said...

kesimpulannya, cerita ringkas, isi padat gitu, senang..haha

adik belajar kt mana? kalau dekat je dgn umah, memang ada can mintak ambikkan la..hoho




Liyana Izzati said...

Haa aku baru perasan bro, lu hebat bab bab merayu pujuk rayu buat muka kesian. Perasan tak? Hahha. Eh jap blog aku kau dah baca belum??

Unknown said...

Layan jugak Masked Rider ek? Samala kita, bagi aku Fourze characterization dia sangat best tapi ending dia macam rushing sangat - rindu cast-cast Fourze.

Yang wizard ni first episode tak rengok lagi full sebab nak tunggu subs TVNihon tapi tengok fight scene dia okeila, banyak sangat CGI, cuma sound effect dia annoying gila. Tapi maybe lama-lama suka kot

.........cP~ said...

Salam.

Dah lama sangat tak jumpa kawan2. Majlis kahwin memang tak dapat nak pergi la. Semalam diorang pergi beraya beramai2 pun tak dapat pergi. Double shif lagi..

Ain Norainsyah said...

Banyaknya selingan. Sampai kejulingan mata aku.haha... banyak kali gak aku datang blog ni, nasib baik tak bersarang lagi. =,='

Shila said...

aku byk je miss knduri kwn2 aku..

sob2..

kdg2 tgk kt fb.. "eh, dah kawen budak ni.."

T__T

Shila said...

aku byk je miss knduri kwn2 aku..

sob2..

kdg2 tgk kt fb.. "eh, dah kawen budak ni.."

T__T

aizamia3 said...

itulah.. akak pun sejak dah kembali bertugas lepas cuti panjang hari tu agak payah nak terjah kebanyakkan blog.. kalau singgah tapi tak dapat nak terjah semua entry.. :(

❤Mrs. Myra❤ said...

ceh..ni kire entry 5 in 1 la ni ekk :p

Kira Sakura said...

kiranya ko tapau balik 5 hari yg ko diam tue dengan 5 selingan? hahahahaha aku ingt klu ko diam lagi seminggu aku nk ketuk wall pesbuk ko hahahahaha

Liyaa Mf said...

Eh tak best betul perasaan bila kita bz, senyap & tertinggal entry. Terasa rugi tak dapat komen tepat pada waktunya. Cam kau ckp r, kita akan blur2 nak update camtu kan? Aku lak bukan je blur nak update, nak komen pun kdg jadik blur gak. Haha!

Btw, schedule kerja kau dah back to normal. So, tahniah! Err tu je leh cakap :P

Anonymous said...

wsalam..ouuh gitu citenya..ap2 pun pstu ko cover balik dgn komenn entry blogger2 bnyk2 kn..giler rajin ko..huhu..adik kau amik kos ap ea? hahaa..lg tanya.

missha said...

boleh je time style selingan2 ni... sebb selalu je buat walau namanya bukan selingn..err:D

mirmashi94 said...

okayy. aku lagi lama menyepi. perlu tak aku buat entri macam ni? hmmmmm =.=

ElementOfLife © 2008. Design by :Yanku Templates Sponsored by: Tutorial87 Commentcute
This template is brought to you by : allblogtools.com Blogger Templates