Thursday, September 13, 2012

The Motivator..


The motivator.. Salam. Kadang2 aku pelik gak bile something yang aku expect tapi tak happen. Contoh macam entri sebelum ni, aku ingat akan ade orang yang tanye sape blogger tu tapi takde. So, tak perlu kot nak cite kan? Biar jadi rahsia aku ngan blogger tu je =P Soalan yang ditanya sebaliknye ialah blogger tu pompuan ke? So, of coz r pompuan. Kalau blogger laki nak segan lelebih nak jumpe 1st time, something wrong somewhere tu. Err.. Ape pun, kepada readers yang tibe2 rase nak tau identiti blogger tu pas bace statement atas ni, klu die ade dalam entri aku yang sebelum ni r. So kepada yang rajin, selamat meneka ^__^

Sebenarnye, ari ni aku tak tau nak cite pasal ape.. tapi bile mengenangkan bulan pose ari tu lame sangat rileknye, so kne catch up balik gak r. Tambah lak, ade sorang silent reader blog aku yang nak aku update selalu.. kalau tak die tak nak jenjalan blog dah <-- Sape tu? Baik ngaku cepat. Ok r, ari ni aku nak introduce someone. Klu die student, perempuan, blogger, kawan hot stuff =P, takut pegang arnab, tapi bela arnab? @.@ Sape tau telefon hot fm sekarang <-- ok, ni tipu.


Rase nye sebelum ni header lain kan? kan? kan?

Aku dapat tau kewujudan blog kat atas tu rase nye melalui mamat hot stuff tu r. Tapi cane mamat hot stuff tu kenal ngan blogger ni aku pun tak tau. Name betul aku tak tau tapi dalam blog ni memang tu r name yang dibahasekan tuan punya header kat atas tu. Sedikit yang aku tau pasal blogger name missha ni, sorang student yang baru habis orientasi dan sedang mulakan hidup as student u r kan? Rase umur blogger ni same ngan mamat hot stuff tu so kire betul r tu kot.

Blogger ni gak yang telah berjaya meneka kaler baju raya aku untuk tahun ni ngan tepat. Pedulikan sama ada laut, muda, jambu, gelap, terang or wateva tambahan lagi.. yang pasti baju raya aku tahun ni kaler kelabu. Cane blogger ni leh teka ngan tepat? Sebab baju raya blogger ni pun kaler kelabu gak.. owh.. patut r =__= So agak agak nye kan, readers lain yang bagi jawapan kaler lain macam biru, merah, hijau.. korang nye jawapan pun mesti based from kaler baju raye korang eh?


Kelabu kan? Pic aku pakai baju ni takde, jangan mintak! =P 

Entri2 yang ditaip tuan punya header kat atas ni, boleh r aku klasifikasikan sebagai lain daripada yang lain which is unik. Kebanyakan entri blogger ni berunsurkan motivasi tapi disampaikan ngan cara lebih santai, ringkas ngan gambar2 dan cite2 ringkas. So, even isi entri berbentuk motivasi.. takde r bacaan tu jadi mendatar je. Nak gambarkan detail tu memang agak susah so aku suggest korang klik je header kat atas tu dan pergi r bace sendiri entri2 blogger tersebut ok? =)

Selingan macam tak bese lak kan?

Dalam minggu lepas, bape orang client datang untuk visit kilang tempat aku keje tu. So, aku diberi tugas untuk amek dorang. Sebab kete company, sume ade orang guna.. so hr bagi aku guna kete lain. Esoknya, jeng jeng jeng.. fiesta sedan auto untuk aku gunakan. Bagi aku same je, name pun fiesta. Cuma sedan je. Tapi on the best side, dapat r aku test drive cane bawak kete fiesta yang jenis sedan ni. Aku tak reti nak beza cane cume memang ade r certain thing yang lain dalam sedan ni. Tapi, yang aku notice.. agak lame gak r untuk kete sedan yang auto ni bertambah kelajuan die. Yang lain lebih kurang je kot. Hmm


Ni r kete yang aku bawak ari tu.. fiesta, tapi sedan

Note: Soalan femes raye, nape fiesta? Nape manual? Nape merah? Arrgghhh X_X

24 comments:

Izwa Kamaruddin said...

syok la dpt rasa kete fiesta..hehehe..

Unknown said...

lama dah tak bawa kete.. ^_~

Kira Sakura said...

ko mmg sje pakai bju kaler fevret aku kan? #Tetiba ahahahahaah

perghhh perghhhh mau menanah mata awek2 klu tgk ko bwk keta nie kan hihihi

Orkid Edyliyne said...

OE tak tahu ape2 pun pasal kereta. sedan tak sedannye... hehe...

oh warna baju raya yang kurang orang gunakan. menarik.. ^^

faa_razak said...

makan dalam .

Anonymous said...

wsalam..cm kecik je kete.oh..aq pun x dpt tgkp point sbnr ko nk cite ap.baik lawat spe y ko knlkn tu.+D

aku HaniAsyira said...

aku bukan taw apa yang ko ckp sal kete tu.. ahaks..

aku da notice komen sapa yg nak jumpa ko tuh.. sbb tu mlc nak tya.. ;P

Gdsbnga said...

takde orang tanya eh ? meh aku tanya . sape blogger tuu ? haa jawab jawab . kahkahkah

Cikya said...

sebab dalam sedan yang bajet formal, kau boleh berfiesta bagai kan.

stereo OK kot? tu siap letak fiesta.

lol, nak tunggu Audi S-Line bila nak sampai rumah ni. dah lama order ni. hahaha XD

Eh, kr, ada lar blog, hari tu aku shut kejap.

missha said...

buruknya header.. header sape tu.. haha..

zaman dah maju.. kita kena buat perubahan header.. haha. tapi header dlu apa ada gajah pink..haha.. <--angkat bakul

tahniah la sebab klu dan chracteristic yg diberi semua hmpir tepat... :D

missha said...

pembetulan.. haha tapi header dlu comel apa ada gajah pink..haha.. <--angkat bakul

pasal kete2 ni memang tak taw sangat,selagi tak baca nama kat belakang kete tu =.='

mirmashi94 said...

dh lama kan since last ko intro blogger. kelabu? ramai je kelabu tahun nie. kenapa ea? hmm.

Liyaa Mf said...

Owh. Missha ni kenal dah. Cuma memandangkan skang aku agak bz sket, so mmg jarang2 visit blog org termasuk blog Missha tu. So taktau apa perkembangan. Termasuk r blog kau gak, dah takleh nak visit hari2 cam dulu. Huuu~

Err err dan aku tak sempat pun nak teka kaler baju raya kau itu hari. Ni sume sbb bz, so aku salu lambat baca entry kau. Bila dah lambat, apa2 pop quiz yg kau kasi aku da tak semangat nak take part. Err <-- Bajet kalau aku teka tuhari macam betul je :P

vendoline said...

tetiba je aku minat ngan fiesta yg sport tu..ase mcm nak beli je kalau dh keje.hehehe
klabu cun baju..aku pakai thun lepas

aizamia3 said...

psstt: sesekali dapat bawak kereta bukan hak sendiri macak best je.. ;)

psstt lagi: tema kelabu tu cadang nak guna raya tahun depan pulak.. ;)

HeNRieTTa JoSe said...

sangat suka kreta itu...hehehe...baju raya warna kelabu pown ok jer....

Anonymous said...

apa2 jelah, KA habis juga baca N3 sampai sudah

Unknown said...

lawa kereta.. hehehehe.. rupanya warna kelabu la pula pilihan hati utk thun ni.. nxt year bole cuba teka lagi. hahaha XD

adan said...

bro raya tahun ni aku pakai baju melayu kaler grey gak.. aku rasa kita satu family ar.. hahaha

Unknown said...

sebut sal kete aku teringin nk nek kete wwv merah kau tu

Abu Bagi said...

betuah la budak yg baru abis orentasi tu kena review..

sedan pun sedan..tapi class jugak :)

CikTeddyCorner said...

wewit! nk pi terjah la..hek3

❤Mrs. Myra❤ said...

ehh..apasal kaler baju raya ko same ngan tema baju nikah aku ni? T_____T

Shiqin Sunshine said...

wahh missha jd motivator...hehe tp mmg nice penulsan dia..

kazreal pon sempoi je pnulisan...[padahal baru baca satu ni...haha]

ElementOfLife © 2008. Design by :Yanku Templates Sponsored by: Tutorial87 Commentcute
This template is brought to you by : allblogtools.com Blogger Templates