Wednesday, October 3, 2012

You Call This Entries?


You call this entries? Salam. Lame senyap ade tak yang tunggu aku update? Aku rase ade je sebab kalau tak, takde r sorang makcik tu attack aku kat fb kan? =P (attack = hiperbola) To be honest, aku memang bz nak update minggu ni. Leh je nak wat auto post cume that kind of way bukan care aku. Aku lebih prefer pas update entri, jenjalan r ke blog lain especially komentator dan gak blog yang dalam bloglist tu. Tapi sebab blogger tu dah tanye, so nak tak nak "terpakse" r aku update =P Tapi aku update je r. Dah ade mase baru aku bw boleh? Boleh r ye? Boleh ye? 

Sebenarnye, aku dah plan nak update balik ari jumaat ni sebab jumaat ni 5hb ari aku kne submit proposal so ari submit proposal = freedom. Tapi leh lak semalam client bagitau mase hantar proposal tangguh ke jumaat depan 12hb. So ape akibatnye? Sorang manager yang join wat proposal ni ari ni mc. Boss aku lak terus suruh aku wat keje lain dulu. Seminggu lagi kan? Rilek dulu. Memang agak stress, aku nak setel cepat tapi.. sempat r ngadu kat sorang makcik blogger tu tadi. Tapi ngadu2 pun, dapat kne gelak je ngan blogger tu.. Sabar je r aku.. +__+

Ok takpe, lupekan je r dulu hal keje aku tu. Makin stress kalau pikir.. T__T Ikutkan memang dah plan dah nak update ape hujung minggu ni tapi nampaknye sebab freedom masih jauh, tengok dulu r cane. Antara cite2 yang akan coming soon macam bese review aku tentang satu novel yang aku baru bace baru2 ni, sambungan selingan cite notebook emak saya bukan notebook ko dan bape jenis entri lagi. Tapi dalam banyak2 tu ade satu entri yang aku memang agak excited nak cite kat sume readers aku. Cite ape readers2 sekalian? Cite pasal..


Actually certain2 blogger ade yang dah tau pasal ni tapi kebanyakan nye tak tau lagi. So kepada yang tak tau, ni nak habaq mai ni =P Pada ahad lepas 30 september 2012, first time aku akhirnye jumpe kuar dan jenjalan ngan sorang blogger. Aku sebenarnye tak expect pun leh kuar ngan blogger tu sebab dalam blog takde rapat mane pun. So, sape blogger tu? Cane leh decide nak jumpe? Kat mane je kitorang lepak? Sume tu akan aku reveal dalam entri yang nanti2 r. Aku memang ske wat orang rase nak bunuh kucing ni (tapi jangan bunuh betul2 lak) ok. Tu je. Salam =)

Note: Thanks r bace entri tak macam entri ni.. Err.. -_-

26 comments:

Shila said...

tett.....!!!


amboi..kemain entri dia..


~hoi.. makcik ko panggil aku..??!!

Unknown said...

jengjengjeng...siapakah itu..

Kira Sakura said...

maknanya kalau aku x hingaq kat pesbuk minggu depan la baru ko update ye =.='

wahhhh dah ada peningkatan ko nie hahahaha

Gdsbnga said...

tak sabar nak tunggu entry hang ! cepat cepat update !

rj Etika said...

FUIYYOOOO!!!!
DATING SIOT!!!
hahahaha~

dear anies said...

dating kaaaaa

Anonymous said...

keje kene kool2.relaks.hehe.wah.dgn spe.

Unknown said...

kuriusity yang tinggi ni...
nak tau juga siapakah blogger itu...
sabar menanti next entri~~

aku HaniAsyira said...

siapa?? siapa??siapa?? dating xajak.. wakaka

Liyaa Mf said...

Entry ke ni? Hahaha! :P Aku kan sebenarnya geram je kau tak update tp aku malas nak attack kau sbb takut nama naek kat sini :P

Aku rasa blog kau ni dah macam astro tyme raya lak. Dah tersusun program tinggal tunggu masa nak tayang je. Haha! Err deting ngan blogger? Aku harap kau tak jadik batu je waktu tu :P

Cikra said...

jeng3x. siapa blogger yang keluar dgn ko tu. siapa yang jadik pemalu? ko atau dia?wakakaka :p

Unknown said...

sape laplak tu

konon bikin saspen la kan haha

Unknown said...

kira entri la jugak ni (^___^)

widiea azira said...

sape?? sape? takpe next time lepak ngn sy pulak haha

vendoline said...

hehehe gambar seram.hehehehe
hahaha wah bleh gathering blogger la pasni

Anonymous said...

siapa yg bertuah tuuuut.. Apapon KA follow je

mirmashi94 said...

untung laa. huhu. cepat2 update nooo. x sabar nak tahu. lol ;D

Ain Norainsyah said...

sape la tu kan. rasa nak hempuk2 je.:P

kindergartenlibrary said...

errr , ada pape ke kay are ?

:P

missha said...

entri 3 oktober, hri ni dah 6.

memng sengaja nak buat saspen la ni? haha :D

NIZAM said...

kan bagus kalo aku blogger tersebut. bole pemeskan diri ckit. kan? kan? heee.

HeNRieTTa JoSe said...

uiks....ngh tunggu orgnye di review....hehehe...

inche hlovate said...

teringin nak tahu siapakah gerangan manusia itu jeng jeng jeng

Hansyirah Takezur said...

hahai.. mesti rindu aku kan. ok, aku tengah curious. nak sambung entri atas pulak. hahaha

Shiqin Sunshine said...

ahahah... =_= ceitt....dragon ball ade 7 biji semuanya....cepat reveal! [tikam kar eyl lelaju]

NiGhTiNaNgLe_FARA said...

omg aku sangat curious!!

cehh... nasib abik aku dah baca entry kau yang paling atas tu...

wahhh... sekarang kau makin advance... bagus2...

ElementOfLife © 2008. Design by :Yanku Templates Sponsored by: Tutorial87 Commentcute
This template is brought to you by : allblogtools.com Blogger Templates