Wednesday, January 23, 2013

Certificate, Pillow And A Wallet..


Certificate, pillow and a wallet.. Assalamualaikum kat sume readers. Seperti yang aku expect, entri aku yang sebelum ni.. memang majoriti tak faham pun ape yang aku cube sampaikan. Tapi, ape pun time kasih aku ucap kat korang yang still gagah men drop komen even untuk entri yang korang no idea langsung. Kebanyakan respon aku time cakap kagum dengan pengetahuan (Pengetahuan ke?) aku dalam kpop tu. Tapi nak wat cane, memang habit aku kalau minat something, memang amek tau sume yang related dengan ape yang aku minat tu. Contoh macam kamen rider ngan kpop tu r.. ^__^ Bagi aku, kalau betul minat sesuatu.. kena amek tau betul betul. Jangan cakap je minat tapi bile ditanye pasal tu, terus err je..


Antara koleksi kpop yang disimpan..  aku tau memang banyak pun. =P

Takpe, lupekan jap pasal cite minat aku tu.. cite pasal lain pulak. Certain blogger tanye dekat aku, ape khabar blogger mata cantik sekarang? Seperti yang korang leh bace dalam blog die, memang betul die sekarang ni tengah bercuti dari blaja disebabkan masalah kesihatan yang tidak mengizinkan. So, harapan aku moga die cepat sembuh dan sambung blaja lagi ye. Atas urusan penangguhan studi tu, baru baru ni die datang kejap dekat shah alam untuk settlekan few things. Kesempatan tu aku gunakan untuk jumpe dengan die. Tambah lak dekat sebulan gak aku tak jumpe dengan blogger tersebut. Tapi aku bukan nak cite pasal jenjalan pun. Aku just nak story beberapa items yang aku pernah receive dari die.. =)


Sijil paling comel pernah aku dapat.. ^__^

Ade satu hari tu, tibe tibe je die mintak nama dengan aku nye nombor ic. Aku pelik gak r. Kalau setakat nak tau name tu aku rase normal je. Tapi kalau sampai nak nombor ic ni, nak buat ape pulak? So, aku soal siasat r blogger tu dulu sebab ape nak nombor ic aku (Tibe tibe rase macam sorang polis lak =P tapi jawapan aku dapat "Ade lah.." je. Sebab malas nak tanye panjang lebar lagi, last last aku bagi je r nombor ic aku dekat die. Lagipun kalau ikut logik, tak mungkin r die nak jual nombor ic aku tu kan? =P Beberapa hari lepas tu, aku dapat something dari die. Bentuk macam kad tapi die cakap tu sijil untuk aku sebab wat die rase hepi. Sweet kemain! Lepas tu baru die cakap sebab tu r die mintak no ic aku hari tu.. owh..


Dah r handmade.. siap ade name aku lagi tu.. =)

Mase blogger tu datang shah alam hari tu, time aku singgah petronas untuk solat jap.. dengan rahsia nye die letak something dekat ruang bawah pintu belah seat aku. Aku yang memang blur langsung tak perasan sampai die sendiri bagitau die ade letak something dekat situ.. =P So, aku pun tengok r ape bende yang diletak blogger tu. Rupe nye, sekeping bantal yang comel sangat! Comel sebab bantal tu kecik je, ade r sebesar tapak tangan aku. Terharu sangat r aku bile tengok bantal kecik tu. Tambah lak, blogger tu buat sendiri dengan susah payah, lagi r tambah terharu. Dah r dapat something, handmade pulak tu. Memang time kasih r banyak banyak ye. Memang tersimpan kemas bantal tu dalam bilik aku sekarang. ^^


Gambar dari teaser entri hari tu.. 3 orang je notice.. =__=

Weekend mase kitorang nak pergi kenduri sorang member aku, sambil tunggu sorang member datang, aku lepak jap kedai mamak dengan die. Sambil tu aku tunjuk wallet aku yang memang tengah nazak tu. Balik kenduri, lepas hantar member aku.. kitorang singgah um sebab nak bawak adik aku kuar makan. Entah cane tertarik dengan cite adik aku kot, blogger tu ajak pergi masjid jamek. Sampai sane aku nak solat dulu tapi masjid renovate pulak. (-_-") last last die suruh aku cari surau dan biar die jenjalan ngan adik aku. Aku pun ok dan tinggalkan dorang. Balik dari masjid jamek, aku dapat satu bungkusan dari blogger tu. Die suruh aku bukak time tu gak dan bile aku bukak je bungkusan tu.. surprise!! (O.O) wallet baru! Thanks ye!

Note: Satu lagi entri tak tau nak wat kesimpulan ape.. +__+ ape pun, time kasih! ^^

23 comments:

ayunidati said...

kesimpulannya handmate mask yang cantik....

Shila said...

kesimpulannye, kau rindu dia..


comel x kesimpulan aku tlg buatkan..? :p

Unknown said...

oh.. sweetnya...
handmade pula tu...

Liyaa Mf said...

Sebenarnya aku tak bape dapat imagine rupa bentuk bantal tu cemana. Even kau dah upload gambar, tapi aku still kompius bantal tu bentuk apa sebenarnya? Boleh tak kau mintak dea poskan satu bantal tu kat aku, tapi nama tu tukar la pada nama aku. Maybe nampak real baru aku clear kut. Heheh! :P

Kira Sakura said...

wei satu aku nk tnye dlu takpe ke ko publish number ic ko kat sini? tak nak hitamkan tang belakang tue?

kalau hadiah nie biasanya lebih rasa seronok bila handmade. mcm laki aku dia memang pesen cerewet. nak hadiah handmade je xnk beli. klu bini dia nie reti jahit wallet. belt semua tue takpe la jugak =.=

faa_razak said...

konklusinya , mohon rahsiakan number ic tu haaa . org curi kang baru tahu . jelas nampak tu . haha

kak ain soo suweeeet . ehem , semoga kekal ye topeng dengan cik awek :D

Ratu Hatiku said...

cantik mask tu

-eim- said...

weh...giler cantek mask tu....

lepas ang citer pasal c-clown tu, ak p cari mv die..
biasa ja..
masing2 pnya taste la kot..^^,

Puan Siti said...

cantek la handmade tuu....

p/s: jenjaln..follow blog awk...salam kenalan taw...

Sarah Nabila said...

ni mask yg sama mcm thn2 lepas ke? P

Nadia Johari said...

wah dapat smpai 3 tu..cool..

Gdsbnga said...

jap jap aku tk nampak pung no ic kau tu . asal depa ni cakap nampak ? :O

ahhh rajinnya si mata cantik buat barang handmade . aku nak buat handmade ni macam leceh , baik beli je . hihi .

sebab dia handmade dan mengambil masa untuk buat so kau patut appreciate pemberian dia . hohoho

Unknown said...

fuiyo fuiyo. haha
weh yang handmade bantal tu dia tak jual ke?
aku nak beli. wakaka.
eh adik kau study um? adik aku pun study um jugak.

Unknown said...

what a nice masquerade. hehe. mst ada maksud di sebalik hadiah ni... ^^

Shiqin Sunshine said...

aik igtkan dah habis...haha...kesimpulannya, si gadis mata cantik dah terpikat dkt kaz...huhu..

psstt pstt...mesti kat surau tu wat solat hajat dapat wallet baru kan... hoho

Unknown said...

adakah ini love story mory ? hahhaa

adan said...

kesimpulannya...

blogger tu bahagia kenal ngan kau.. blogger tu siap jenjalan ngan adik ko.. boleh dinovelkan story ni.. :p

misz aisya said...

alolorhhh suweet!

appreciate her. kalau boleh, peluk bntal kecik tu hari2. hahhahah

Hansyirah Takezur said...

like serously, she made by her own that masquerade? lawa! lama dah aku longing nak benda ni.

aku HaniAsyira said...

cantikkk.. pandainya blogger mata cantik buat. beruntung sgt ko ni

Unknown said...

err...untunglah dapat hadiah...cantik...mesti orang yg buat benda tu berseni giler kot...hand made lagi...

#aku nak mintak satu boleh? :P

tomatokering said...

pehhhhhh sweet giler ni aku jeles ni. kekeke :P

btw, I'm back! :P

missha said...

dapat hadiah handmade feel dia berganda lagi terharu dari hadiah biasa :D

ElementOfLife © 2008. Design by :Yanku Templates Sponsored by: Tutorial87 Commentcute
This template is brought to you by : allblogtools.com Blogger Templates