Friday, February 18, 2011

All In One's Turn!!

All In One's turn!! Terlebih dahulu, aku nak mintak maap kat sume coz lame x update blog ni. Zaman bz dah datang so faham2 je r ye. Pape pun, ade gak request yang aku dapat dari pembace. Bagi aku mase and aku akan wat one by one. So kali ni, turn tuannye blog All In One lak.

Dah lame tuan nye blog ni, cik Nur wat request, cume baru sekarang je aku leh tunaikan. Terus terang cakap r, mule2 yakin gak nak wat special entri untuk cik Nur ni, tapi pas aku g view blog die, memang terkejut yang amat beruk sekali, mane x nye, sekali tengok blog die..


10 x ganda dari aku nye follower weh!!

So, memang rase rendah diri gak r. Layak ke blog ngan 100++ follower nak cube wat entri untuk blog yang ade hampir 2000 follower? X ke susah tu. Tapi aku anggap tu satu penghargaan besar untuk aku jadi aku teruskan gak. Mule2 nak amek header wat rujukan tapi xleh. So bile aku tanye kat cik Nur selaku tuan nye blog yang sah, die pun lalu menjawab..

Blog ni memang xde header lagi..

Pulak dah, blog cik Nur punye hebat tapi xde header? Biar betul cik Nur ni. Rendah diri tahap gaban dah ni. Cane aku nak wat ye.. Sekelip mata.. Ding Dong Dang! Idea pun datang dalam otak. Terus aku geledah blog cik Nur tu amek sikit wat rujukan. Pastu kerahkan tentera @ adik aku sebagai pakar design jemputan, edit2 sikit and akhirnye jadi r...


Cantik x? Cakap cantik cepat!! =P

Note: Kot tuan nye blog ske, leh r amek wat header ye.. =)

4 comments:

Wafiy Suzly said...

aku ngan cepat cakap cantik..haha

kindergartenlibrary said...

cantik o0 !
suka ..
=)

nur said...

SPEECHLESS!!!!
ADIK MANA?..

http://nurhafiz2009.blogspot.com/2011/02/hari-yang-dihargai-mahal-ke-murah.html

Admin said...

iyew..
cantik, hehee..
kreatif :)


Terbaru:
Kamu yang sepatutnya terdahulu mengerti
Roda kehidupan berkisarkan penerimaan jiwa

ElementOfLife © 2008. Design by :Yanku Templates Sponsored by: Tutorial87 Commentcute
This template is brought to you by : allblogtools.com Blogger Templates