Thursday, February 3, 2011

Capture The Moment..


Capture the moment.. nye contest. Untuk pengetahuan sume, ni 1 contest yang di wat sorang blogger name nurrizatulshazni (belit lidah nyebutnye.. ish ish) Sesape nak join klik je banner atas 2. Actually, lame dah contest ni cume tunggu time sesuai nak join je. Jadi senang cite, sekarang r time sesuai. I am the 300th! Mission success!! ^^


Cover album Muse paling latest! LOL!

Moment yang aku pilih ialah pic ni yang menunjukkan kami 3 budak gile posing habis maut kat Pavillion, berefek sephia. Sayang sekali member aku yang paling kiri, MAKZ x sempat menstylokan diri sebab dipertanggungjawabkan untuk klik button snap lalu menyebabkan pose die kat pic ni bese2 je. N kalau korang notice betul2, ni 1st time aku tuan nye blog tunjuk mata aku dalam blog weh!! X ke hebat 2? Ahakz!

Tuan nye contest suruh tag 3 orang gak so aku nak tag korang!!

6 comments:

Anonymous said...

Tahniah!!!!!please send your address to shakhishazni@yahoo.com ASAP!!no fon skali!!:D gigih sungguh anda!hihi.gudluck

nur aisya humaira said...

waaa,da menang..congrate2...:)

Entry terbaru ►Blogger : Kenali Follower Saya 3..!!:)

nur aisya humaira said...

waaa,da menang..congrate2...:)

Entry terbaru ►Blogger : Kenali Follower Saya 3..!!:)

Sarah Nabila said...

wah...btuahnya dpt hadiah..smart ar pic tu..and thanks tag sarah..xtau la nk pilih pic yg mana..huhu

saljihitam said...

sudah buat. nakal kau ye.. hahaha

Unknown said...

gmbr yg kacak! haha

ElementOfLife © 2008. Design by :Yanku Templates Sponsored by: Tutorial87 Commentcute
This template is brought to you by : allblogtools.com Blogger Templates