Tuesday, February 15, 2011

Honestly.. I Just Can (0.0)


Honestly.. I just can (0.0) Tapi jap. Nape kul 11 ++ baru online? Sebab kul 11 baru cc bukak. Ni r nasib insan ngan laptop majuk.. T_T Ok, lupekan. Semalam betul2 gegar blog kecik aku ni. Nasib x melayang pintu atap sume (hiperbola no 1) Mule2 aku just mintak komen bro ben pasal lukisan aku yang ok r kot. Tapi dengan baik ati nye bro ben telah publish lukisan aku kat blog beliau. Entri untuk itu, klik --> sini. Thanx again bro ben!! Umpama dapat certification dari company2 beso, saat dan ketika tu gak, miracle happen..

penambahan follower : 133 ---> ???
penambahan jejak: 2 page ---> ???
penambahan komen : 8 ---> ???

Series memang x sangke impak yang bro ben bagi kat sorang blogger memang cukup hebat, Orang yang tinggal jejak, yang bagi komen dan yang follow bertambah minit ke minit. Kot tau awal2 pasal ni, ari2 aku wat entri yang camni:

tajuk entri : bro ben power!!
isi entri : bro ben memang power r. Dah r hensem, macho kacak bergaye. X cukup ngan tu, + lagi ngan versatile nye, sopan santun, budiman baik ati dan macam2 g bende2 yang baik memang bro ben ade sume tu. Senang cite, bro ben mantop!! (kipas g kay_are.. kipas... ^^) Ok men2 je.. ahakz!

Sume yang datang memuji lukisan @ contengan aku yang bese tu. Time kasih korang! Kebanyakan nye gak mintak aku lukis gambar dorang gak terutama mamat Ujang Erti Kehidupan (request dalam entri ngan shoutbox sekali, siap2 nangis2 mintak lukis <-- 2="" a="" aku="" blogger="" femes="" href="http://www.qasehdalia.com/" miracle="" ni="" tipu..="" yang="">Qaseh Dalia Adelia
pun request bende same gak (ni yang aku lemah ni.. =P Thanx kat sume yang komen lukisan aku tu. Give me time and I will try my best to fulfill your request ok? (hutang follower 121 pun x setel g ni.. sabar ye cik nur (^_-)

So sesape yang wat request and betul2 serius, sile:

1. Letak pic betul korang dalam blog masing2.
2. Visible kan right click jap untuk senang aku nak copy.
3. Yang gne pic sendiri as header, just visible je right klik 2.
4. Pastu tunggu r ngan penuh sabar ye..

Lastly, kepade yang datang singgah semalam, sori kat blogger yang x sempat aku jejak balik. Semalam keje banyak so ade r dalam beberape blog je yang sempat aku follow up. Yang belum lagi, korang jangan r riso coz prinsip aku dalam blogging ni, lambat or cepat aku wajib jejak lik blog sesape yang tinggal jejak dalam blog aku. Kat korang yang sudi memfollow, hope ade antara korang akan jadi sorang readers yang setia bagi blog aku yang baru nak kenal dunia tu. Tu je kot, tunggu kunjungan ku ok? Once again, bro ben thanx a lot!!

Oh ye, sempena 12 rabiul awal tahun gajah ni, aku pun nak same2 ucap


kredit kat --> sini

11 comments:

Ujang9897 said...

hehe..pic aku boleh amik kan..=)


thanks bro.., nanti kasi biodata kau ek..=)

Layyinul Harir said...

wah!..macam best aje blh request gambar nie..

nantila ada gamabr cun,saya gtau k.=)

Puan Kutu said...

Wah bes2..pic puan kutu bley request ker?klu sudi br bley disable right klik kot.hehe..Btw polo ur belog pun dr ben.Thumbs up bro!

Wafiy Suzly said...

nti kay are..aku wat review blog ko lau ko lukis aku..huhu.tp gmba lum aplod agi..

Wafiy Suzly said...

ni follower baru

http://wafiysuzly.blogspot.com/2011/02/gamba-tak-hensem-bagai.html

tlg lukis boleh?tq..

nur said...

Kazreal,
memang xde header pun blog tu..belum jumpe yang memikat hati...

Memang besar impak Ben Ashaari ni.. !!
Dan lukisan itu mmg menarik!!!!
Keep on blogging!!
Jemput ke:ALL IN ONE
Salam Mawlid Nabi SAW jua

Ujang9897 said...

ala amik jer la mane2 yg ang suka..hehe


wei bak biodata..nak buat entri

EJA said...

wah teruja :)

sahromnasrudin said...

assalamualaikum..

jgn lupe pic saya ye..yg profil pic tau..

tenkiu

Liza @ Adzriel AB said...

boleh niat buat drawing camni..he..he..

Lelaki Ini said...

syabas bete!

ElementOfLife © 2008. Design by :Yanku Templates Sponsored by: Tutorial87 Commentcute
This template is brought to you by : allblogtools.com Blogger Templates