Sunday, February 27, 2011

My Special Gift!!


My special gift!! Tapi memule sekali nak mintak maap kat korang. Sebenarnye start kul 7 pagi tadi, aku telah ditugaskan jadi runner untuk event kahwin akak aku, so memang xde langsung blogwalking sampai r sekarang. Pape pun aku cukup terharu bile tengok masih ade yang sudi menjejak, memollow dan mengomen entri aku. Thanx ye! Nanti aku jejak balik korang =)

Sebenarnye aku nak cite something kaitan ngan ni..


aku : nero, bak cni envelope aku tu! nero : x meoww!!

Cite nye bermula pada satu ari sedang aku berblogwalking, tibe2 aku telah singgah kat blog sorang blogger pompuan yang time tu ngah wat contest "capture the moment" Contest yang mintak kite upload 1 gambar and cite sikit pasal gambar kte pilih tu. Time tu aku free, so ingat nak join tapi ade 1 statement bawah entri contest tu yang telah menarik minat aku:

follower ke 300 akan dapat something!! :)

Sejak ari itu, aku pun bertekad r untuk jadi follower ke 300 baru join contest tu. Tapi malang nye pastu aku mule bz so jarang2 dapat update blog tersebut. Aku ingat xde harapan dah tapi 1 ari time cuti, aku singgah kat blog tu and mendapati follower nye dah ade 299!! Kat Atas telah menolong aku. Ape lagi, terus aku memollow blog tu and sepantas kilat aku join contest tersebut.

Dipendekkan cite, tuan nye blog telah contact aku and hasilnye..


Cantik x ingat nye kan special gift ni?


Paling tertarik kat mask tu. Same x ngan mask asal?


Special gift pertama dapat dari sorang blogger, time kasih!!

Sedikit penghargaan kecil untuk blogger tersebut =)


No fon die pun aku ade.. jangan jeles =P Pe lagi, klik terjah! ^^


X lupe kat blogger yang telah wat gift tu. Nice and kreatif!!

24 comments:

Wafiy Suzly said...

amboi,lawo gila gift..huhu,bertuah bertuah!

najwa nano said...

lucky btol.dr awl dh thu present tu,,shazni tu best fren sy.dia call ckp dh tmph presnt untk 300th follower dia. xsngka dia serius.sy dh kwn lama x dpt pon hadiah ni.sadis.

mira_nas said...

huhu.. syok tu.. dah lama tak menang contest dalam blog2 ni

Sarah Nabila said...

bestnya...tahniah2..jeles ar..huhu

yampe =) said...

berkat kesabaran. =)

Anonymous said...

Jap2 nak balas comment dak najwa:banyak lah kau ye,mcm bg hint nk mtk mende same utk birthday.!!haha..
Kazreal:kamu membuat sy tersengih bak kerang busuk dipagi hari..frame itu sgt2 sweet lah!!suke2..kang sy amek award tu ye:) hutang dulu..hihihi..hope u like it lah:)

Anonymous said...

wow. dpt gift yg sgt miaw miaw. cantik weyh! tahniah! jeles nih.haha :D

nur said...

BERTUAH BADAN.. ITULE KAN KALAU RAJIN2.. MESTI ADA MURAH REZEKI TU..

Jemput ke:ALL IN ONE

Nadhirah Ahmad said...

besnyerrrrrrr

Cik TeN10 said...

ewahh2.. siap ade no phone lg!>. tggu ape lg masuk line r !! hikhik

btw congrate ea!! cntik mask tuh!

Gimi said...

Bestnye dapat hadiah, x nak bagi hadiah kat follower 246?
:P

mykhalis said...

wahahha.. best je..leh gi dancing sebagai jejaka misteri..

Unknown said...

nak pinjam mask boleh x?hehe.. ada dinner kena pakai mask la..

zeeLa-AtiE said...

waw!!!!
unic kot hadiah dy kasi kamu;)

Eliza Sulaiman said...

nak jugakkkkkkkkkkk!!!!!

huhu!

kindergartenlibrary said...

Haha ..tak jeles !
=D

ditag !
http://nellythestrange.blogspot.com/2011/02/tagged-from-zaty.html

czueka zulaikha said...

wow ! bestnya :) dapat hadiah (^_^)

. said...

wah tahniah :)

BC Craft & Design said...

haha.

terkezut tol BC, u update kt blog. hehe.

hope u like it yah ! :)

tomatokering said...

wee~kongrets2 kay are!! :D

bagi lah ceq.. nak jugak.. :P

nazuha said...

aku nk komen ni je...cantek kucing ko~haha...sowila kalo bab2 blog aku x pndai..tp kalo bab2 kucing aku suke..hoho~tahniah dpt abang 'baru' n dpt hadiah berblogger..yey, x sbr nak tuntut hadiah aku plak time grad nanti..ngee~=P

Aleen Aiden said...

Cite nye bermula pada satu ari sedang aku berblogwalking,
hamboih,kemaen lagi ye citer.hu3

Anonymous said...

Tahniah.. hehehehe :)

CikNiza said...

wahhh..besnye dpt gift dr blogger..hehe

p/s: first tyme komen kat blog ni..hehe..n first tyme follow blog ni..hhehe..:p

ElementOfLife © 2008. Design by :Yanku Templates Sponsored by: Tutorial87 Commentcute
This template is brought to you by : allblogtools.com Blogger Templates