Monday, February 21, 2011

I,U & Vintage Contest..

I,U & Vintage Contest.. Eh, bukan IU yang tu.. IU len..



IU, adik angkatku yang cun melecun.. ahakz! (PERASAN!!!)

Al kesah nye camni, macam bese kne tag. Orang femes memang selalu kne tag. Aku faham.. LOL! Yang tag aku memang xde orang len dah klik --> sini Cukup detail, info and reference orang yang wat contest lengkap so leh r aku join. Nak join? Klik side bar belah kiri kat atas tu ye =) pastu ikut arahan. Adiah memang gempak! Care die secare simple, letal gambar real dan gak yang telah edit. So kat cni aku letak 2 gambar je..



Gambar 1 before



Gambar 1 after

Pic time raye bape tahun lepas, lokasi kat sebuah mall. Owh, yang pompuan jangan bimbang. Tu bukan girlfren aku. Sebalik nye adik aku merangkap tentera and gak penolong penasihat dalam mendesign header2 baru. Kesimpulan, aku masih single. (ade dorang kesah??)



Gambar 2 before



Gambar 2 after

Yang ni lak pic time aku and member2 blaja g lepak kat sungai ape aku dah lupe, ngan tujuan untuk snap2 session sebelum kitorang gerak ke kenduri kawin adik kepade salah sorang member. Bijak x aku memastikan diri ku sentiase di belah kanan gambar?? ^^

9 comments:

Halen said...

owh gitu ke nk join contest ni nk kena ada pic b4 and after. xpe2 nnt ahkak pi jenguk kot2 ada gambar ble join.

Sarah Nabila said...

wah..lain dr yg lain pic KR ni.good job!.good luck tau..kalau menang sarah nk hadiah tu..hehe

Sunah Sakura said...

fuiyooo~ terernye mengedit gambo~

. said...

cool~

♪..aq[daN]pUteraku..♪ said...

alaaaaaaa..ye ker?? uhuk... mest tk cntek lo picsel da pch..hurm...tkperla..nt2la awk wt..sushkn awk..adess.. @#$%^&

Unknown said...

peh! sempoi ah edit mcm tu

nur said...

Oh.. inikah si adiknya.. dia xde blog ke?..

suke gambar 2 after tu.. kreatif n unik.

Jemput ke:ALL IN ONE

kindergartenlibrary said...

Gud luck .
smart o0o ///

kamarukom said...

tenkiu 4 joining my contest!! ;)
gudlak ye ^o^

ElementOfLife © 2008. Design by :Yanku Templates Sponsored by: Tutorial87 Commentcute
This template is brought to you by : allblogtools.com Blogger Templates