Sunday, February 27, 2011

An An An.. Doraemon.. (^.^)

An an an.. doraemon.. (^.^) deng deng deng deng (music intro) kesah nobita kne lepuk ngan giant.. Saje gedik jap.. =P Aku ingat mule2 nak wat 2 contest terus. Tapi bile akhirnye aku dapat tau penganjur 1 contest tu lalu pergi ke blog beliau, klik --> sini untuk tau lebih detail pasal syarat2 contest tu, rupe nye contest tu dah lame tutup. Xpe r, xde rezeki kan.. =)

So aku g lak ke contest yang number 2. Contest yang ni telah menarik minat aku untuk join. Xde yang tag aku pun. Cume mase aku blogwalking kat blog penganjur, rase tertarik lak kat contest ni. So aku terus komen and janji kat penganjur aku akan join contest ni weekend nanti. So dah weekend, leh r join ^_^ Nak join leh klik header doraemon kat bawah ni ye:


Paling penting kne kreatif.. masalahnye aku x kreatif!! So cane ni? Ok2.. try dulu. Kalau aku doraemon, mule2 sekali..

1. Nak jual tiket ke mase depan - Sure mesti ramai yang nak tengok cane mase depan tu kan? Teknologi ape yang ade kat sane, nak tengok nanti korang kawin ngan sape..Betul x?? Baik ngaku je.. LOL! So ngan ade nye aku sebagai doraemon yang berwibawa lagi baik ati, leh r aku bawak korang ke sane ngan mesin cahaye mase tu. Tapi kne cas r eh? Mane leh free =P

2. Nak wat negara sendiri - Amek korang, tinggi x tinggi cite2 aku. <-- Jadi ketua kelas xmo, ade ati nak bina negare.. Alaa.. name pun kalau, so leh r merepek ikut ske ati je kan? Bukan pe, tengok cite panjang doraemon, keje dorang asyik nak wat negare je. Atas awan r, bawah tanah r, so aku pun nak gak r.. tapi katne tu?? Aku nak wat kat dalam laut.. Leh x?? Ke xleh??

3. Nak jumpe 7 doraemon - Ade sape2 kenal 7 doraemon? Ade ke xde ni?? Dorang tu member2 doraemon yang memang r ade talent and ragam masing2. Kire dalam group tu, doraemon = nobita.. Masalahnye, x pernah aku jumpe movie cte pasal dorang. So bile dah jadi doraemon, leh r aku jumpe dorang live terus kan? Xyah r tunggu movie dorang yang ntah kuar ntah x tu..

Jadi cukup r 3 point kot. Aku nye input kreatif dah tinggal bape percent je ni. Jadi sedar diri undur r diri.. hee.. So tu je r dulu. Kepade cik penganjur, saye dah tunai janji =)


Kalau doraemon betul2 ade, camni kot rupe die.. ^^

So mangse kali ni?? saljihitam, trex ngan fiezah <-- sile wat.. Ahakz!

19 comments:

saljihitam said...

kau memang mengade kan,

okay aku tipu.

baiknya kau ! hahahah XD

toce toce.

Unknown said...

wahh..join gak..
btw..gud luck gak ye

Anonymous said...

Boleh pergi haji hari2 sebab ada pintu kemana sahaja. Huhuhu.

syahassan said...

gud luck babe..

alahai..comeynye kucing tue.. wrne biru plk tue..aisyhh kasi gua gram..

Bunga said...

bunga salah satu doremon 2..hahahaha..

yampe =) said...

chaiyok2. =)

fiezah91 said...

wakaka..sekali kena baiknya kena tag.. haha.. ada masa,nnt buat.hahaha..

puteri ain said...

haha..good luck !:)

Putri Sayang Kamu (PSK) said...

aluluuu . comelnya kucing tuuuu . nak satu . agak-agak ada jual tak kedai ?

mira_nas said...

hehe..good luck..

tricksrex said...

haha baekkk nanti aku buat

czueka zulaikha said...

ta mau cakap ape :P
cuma nak cakap comelnyaaa kucing biru tu !! nak satu ~

kindergartenlibrary said...

Gud luck ..
pelik2 ..
=D

Sarah Nabila said...

wat negara dlm air?mnarik..kirenya kna tukar jd ikan duyung dulu la kan..hehe..gudluck KR (^_^)

Puan Kutu said...

Sory lmbt bg pic..Kr bley ambik kat sini:

http://noormurniothman.blogspot.com/2011/02/special-request-mr-kr.html

tq..:)

Anonymous said...

ouh macam tu ea. so kita pergi umrah banyak kali. Hehehe~

. said...

nak jual tiket?.. cehh, kedekut pnye d0remon..hee~ klau ika yg nk, pree je kn?..hee..mkaceh tunaikn jnj anda..

gud luck tau..

walinong sari said...

weyhh.. spe spray kucing tuhh.. hahaha.. comey ! ><

Firdaus said...

nice blog ... ;)

ElementOfLife © 2008. Design by :Yanku Templates Sponsored by: Tutorial87 Commentcute
This template is brought to you by : allblogtools.com Blogger Templates