Sunday, February 20, 2011

After 100 Welcome 200..


After 100 welcome 200.. X sangke, murah rezeki blog aku ni. Rajin korang datang singgah and follow ye.. terharu aku. Jap aku nak wat calculation..

100 f 10hb2 ++ X boost dari review bro ben ++ = 200 f 20hb2

Pas calculation kat atas dapat aku simpulkan.. 100 orang dalam 10 ari?? Macam x caye betul ni. Betul ke? Alhamdulillah.. Time kasih kepade yang sudi follow blog ni. Betul r sesetengah blogger cakap, kalau kite rajin datang blog member2, dorang pun akan rajin datang blog kite gak. Aku xtau r aku rajin ke x tapi aku rase, mereka yang datang singgah blog ni.. lambat or cepat aku akan datang lik blog dorang. Ade yang wat request baru2 ni pun.. aku tunaikan gak walaupun amek mase sikit. So mungkin sebab tu mereka follow kot. Yang ++ best tu, sekarang ni entri2 aku paling kurang pun mesti ade sorang, 2 orang komen. Yang tu paling indah aku rase.

So sape yang num 200 tu?? Aku pernah wat review pasal blog die ni dulu. Tapi mesti die pun xtau pasal tu kan? X caye? Nak bace?? klik ---> sini Aku siap suruh pakse die follow g blog aku ni tapi die xmo. Aku ingat nape r xmo follow. Rupe nye saje je nak tungu jadi num 200 ye? Bijak betul. Tapi ape aku nak wat? Letak pic? Die ni paling secret bab2 pic ni.. Header baru? ok gak cume amek mase sikit r.. so last2 aku tanye r die.. lalu die pun menjawab..

" alah. tak payah la sume tu. yang penting kau gembira sebab akhirnya aku follow kau jugak. kan ? :) " <-- 200="" aku="" ayat="" bagi="" bawah="" header="" je..="" kat="" ke="" klik="" nak="" nanti="" ni:="" num="" pikir2="" sape="" sile="" something="" span="" tau="" terharu="" xpe2="" yang="" ye..=")">



Aku ske die.. opps entri die (mati kne pancung r jap g.. =P Thanx!!

11 comments:

kindergartenlibrary said...

Thniah .200 dah ..
=)

niena witwit said...

tahniah !

Sarah Nabila said...

tahniah KR (^_^)

. said...

tahniah!

Halen said...

congratz dik.. hopefully blog akak pun akan ramai pengunjung satu hari nnt hehe

nur said...

Tahniah.. moga bertambah n terus tambah..
Jemput ke:ALL IN ONE

ftdanisha said...

thniah..hope sy pun akn gitu jugk..tp biarle scr ikhlas org folo sy..
slm ziarah..http://shares-something.blogspot.com/

nurul rasya said...

congrats!

JunAina said...

best dah 200++ follower...tahniah. k.aina masih bertatih, banyak yg perlu belajar lagi.

salam ukhwah...

kindergartenlibrary said...

Haha .
Nelly banyak sebab 24 jam kat depan komp ..
=-p

saljihitam said...

yeeha~

tahniah beb :)

lu bikin wa malu la derr. hahah

ElementOfLife © 2008. Design by :Yanku Templates Sponsored by: Tutorial87 Commentcute
This template is brought to you by : allblogtools.com Blogger Templates