Monday, February 21, 2011

Next Request!



Next request! Pas aku pospon dan pospon lalu pospon lagi dan terus pospon, akhirnye siap gak request aku yang seterusnye. Jadi sape kah die yang bertuah tu? Bertuah ke die? Kenal ke korang? Agak2 boleh teka? Eh, bukan.. bukan die.. orang len. Ok xyah teka dah, aku bagitau je terus. En wafiy suzly!!

blog hitam putih

Blog hitam putih yang memang gempak entrinye!


Jom cite sikit pasal die ni. Bile tengok2 blog rase die baru je jinak2 merpati dalam dunia blog ni sebab entri die pun x banyak mane lagi. Tapi yang wat aku respek tu, walaupun still new tapi entri2 die memang banyak tukang komen. Maksud nye ape tu? Entri die memang best dibace. Baru lagi tapi dah berani tulis entri cite pasal bloglist, follower, follow me and macam2 lagi isu panas yang related ngan dunia blog. Kan cukup hebat tu?


Nape aku pilih die seterusnye? Mesti korang nak tau kan? Kerana kesungguhan die dalam wat request kat aku, siap post entri khas lagi dalam blog. klik --> sini X cukup bukti lagi ke tu? So malas nak panjang2 lagi, nak tengok blog die klik je header kat atas tu. Last sekali, hasil conteng2 aku yang seterusnye..



Aku + sunglasses free < - - x reti wat mate sebenarnye =P

11 comments:

Wafiy Suzly said...

wah, siap ade review lagi..hehe, btw, thanx bro, cun!

Anonymous said...

nak g terjahlah

Kira Sakura said...

aku nie bkn stakat mata xreti nk lukih sekali ngn rambut, idung, mulut senang cite sume skali la x reti lukih.. hahaha

Ayesha Hadijah said...

arrrkk...nak p terjah la.

Halen said...

wahh mmg berbakat. lps ni jgn lupa lukis gambar ahkak plk yer..

nur said...

pandai betolla kazrel nih.. asahkan bakat ye..
Jemput ke:ALL IN ONE

Unknown said...

nak pergi terjah la..blog hitam putih tu :)

walinong sari said...

wahh.. terpikat tengok dia lukis orang pakai sunglass tuhh.. :p

kindergartenlibrary said...

Rilex2 ..manusia ..
banyak ragam .
bukan dia tahu penat lukis mende cm tu .

Wafiy Suzly said...

ok bro kali ni dah hitam..hehe
rajin tul wat yg bru, thanx.

tomatokering said...

woww ! really ceq tak dak bakat camtu ! simple but nice.. nak 1 !! :P

alaa pedulik je hape org kate..skrg ramai sgt yg hipokrit dlm dunia blog ni..geram pon hade..grr(muka geram)

ElementOfLife © 2008. Design by :Yanku Templates Sponsored by: Tutorial87 Commentcute
This template is brought to you by : allblogtools.com Blogger Templates