Saturday, February 12, 2011

Tag.. Tag.. Tag..

Tag.. tag.. tag.. sekali lagi aku telah di tag, oleh sorang blogger.. Actually, aku dah kne bende tag ni sejak minggu lepas lagi. Cume, sebab agak bz time ari2 bese, so aku pun janji untuk wat task ni bile weekend. Weekend dah tbe, jadi bile dah janji kne r tepati kan? Baru r boleh menjadi sorang blogger yang disayangi.. oppss.. dihormati. Pendek cite, yang tag aku ialah tuan nye blog BJMM. Nak ke blog beliau, klik --> sini Nak join wat task ni, klik banner bawah ni ye.



So ape yang diminta untuk wat ialah bercerita pasal pengalaman yang best dan jugak x best sepanjang aku berblog. Em, kalau nak cte pasal ni rase dah banyak entri aku taip yang menceritakan pasal pengalaman berblogging ni. Nak tau detail leh bace bawah:

pengalaman 1
pengalaman 2
pengalaman 3

Tapi sebab task nye pasal, meh aku cte sikit dalam version paling ringkas. Aku mule minat menaip blog ni pas bace blog sorang member. Memang best bagi aku. Macam2 ade dalam tu, ade pasal makanan, ade video, ade gambar yang best and ade macam2 cte untuk aku bace. Aku nak je letak link blog member aku tu kat cni tapi sebab die private kan blog die so x dapat r aku nak wat demikian. Mule2 blogging, aku ingat bende tu macam diari je so aku pun menaip r sorang2 kan. 1 ari, aku terjumpa blog sorang lagi member aku dan tengok.. banyaknye orang luar yang bace blog die. Memang rase kagum betul mase tu. So lepas pk lame, aku pun decide nak publickan je blog ni coz betul gak cakap sesetengah blogger, watpe menaip blog kalau xde orang yang bace kan? Baik menulis diari je. Start dari ari tu, aku pun mule kenalkan blog aku kat umum and Alhamdulillah r, ade insan2 yang sudi membace penulisan aku yang agak tunggang langgang ni.. Ahakz! So, tu je r yang bleh aku cte kan secare ringkas pasal pengalaman aku dalam berblogging. Lagi sekali, sape nak join klik je banner atas tu ye? =) Daa..

3 comments:

استاذة ليلا said...

wahh.moga bjayer yer :)

Aida Tamrim said...

You will nevr know what is the wonder of SHARING..Terckp omputuh plak..Hehehehe

cik blogger said...

e'eh..awk dh jlnkan tugas awk! hehe.tq2~ together we support among us!

ElementOfLife © 2008. Design by :Yanku Templates Sponsored by: Tutorial87 Commentcute
This template is brought to you by : allblogtools.com Blogger Templates