Saturday, February 26, 2011

Tag By Two Peoples..

Tag by two peoples.. Is it means I hensem?? Perasan x ingat nye aku kan? =P Ok, Actually aku ingat nak menaip panjang2. Tapi sebab mase x mengizinkan, xleh r nak taip panjang. Tapi masalahnye lak, x reti nak taip pendek2. So akhirnye aku decide, baik setelkan dulu contest2 di mane aku telah di tag. Ni pun 1 nasihat gak. Kalau dah kne tag, syarat contest sume lengkap, faham.. sile wat task tu ye. Nape? 1 care hargai dorang yang telah tag korang. Ye r.. dari ramai2 follower, korang yang die pilih untuk tag. X cukup bertuah ke tu? Panjang gile mukadimah aku.. Ok, balik ke contest. Sape wat? Klik sini Tajuk contest "Pencarian Blog Paling Hensem Dan Cantik" Menarik? Mau join? Klik header bawah and ikut arahan. Yang best nye bile korang join contest brader bawah ni, url contest korang akan dijadikan ejen blogwalking brader ni..


Tarikh tutup 28 Februari so cepat!!

Sape yang baik ati memilih aku untuk di tag? Mule2 aku telah di tag oleh seorang kakak. Nak ke blog beliau, klik sini Akak ni pun ade wat request tapi sebab ade masalah pixel jadi request masih tergendala. Pastu, sekali lagi aku telah di tag untuk join contest ni. Kali ni dari sorang blogger yang aku pun x sure jantina nye.. series weh!! Die ni laki ke pompuan?? Klik sini and kalau korang tau jantina blogger tu, sile bagitau sebab sampai sekarang aku still confuse. Kali ni xleh letak header sebab salah sorang x visible right click so rase x fair lak kalau letak 1 header je kan. Owh ye, brader ni gak suruh aku tag sorang laki and sorang pompuan so aku pilih minah ni and mamat ni Last sekali, emm.. nak tanye.. 2 orang tag aku weh. So, hensem kah aku?? =P

14 comments:

fiezah91 said...

hahahaha.. trex tu jantinanya perempuan la..hahaha..hadoyaii

tricksrex said...

haha
ni ni kalo aku laki,aku p tag plak ko blog hensem, memang tak keruan la idop ko kan
kekekeke

anyway tengs la buat tag ni walopon bz kehkehkeh

♪..aq[daN]pUteraku..♪ said...

lelaki myb... hehehe.. herm, yelaaa,,, nsem.muka pn tk nmpk..hihih.. btopengg ^^

gud luck yerr.. ;0 PSl gmbr tu,tgk x header bsr gdabak tu?? klu copy tkn cpt2 sblm hbs loading ea..nt tk dpt la nk copy..

walinong sari said...

oh.. join contest ye? best of luck.. hehehe.. boleh tahan hensem, boleh mng punya :)

Sarah Nabila said...

hensem la jgk.haha..sarah dh join gak..thx u tag sy yer (^_^)

mira_nas said...

huhu.. good luck le..

EJA said...

x nak taip panjang dan x nk taip pendek jadi lah 2 perenggan jgk ayat..heheh eja jalan2 pagi disini dan link
http://menulisdenganhati.blogspot.com/2011/02/eja-mungkir-janji-show-unic.html

tomatokering said...

haha,,kalau ramai tag , ensem ke mknanye? kekekekek :P

D'China Store said...

thanks join bro..gud luck..nanti aku masukkan dalam ejen blogwalking..hehe

WanN said...

gudluck hihi

Anonymous said...

betoi tu bro. kang kecik hati orang yang tag tu tapi kita tamaw buat

kindergartenlibrary said...

Gud luck !! all the best ..hehehe

Anonymous said...

waha. 2 tag terus rasa diri itu nsem? :D

nur said...

k r .. good luck eh..
Jemput ke:ALL IN ONE

ElementOfLife © 2008. Design by :Yanku Templates Sponsored by: Tutorial87 Commentcute
This template is brought to you by : allblogtools.com Blogger Templates