Sunday, February 27, 2011

3 Flowers In A Row..

3 flowers in a row.. tapi sebelum tu, ade 2 pengumuman..



Adiah untuk follower num 200. Tau dah cantik, xyah puji.. =P

Pengumuman num 2, ari ni kecoh tentang sorang blogger yang telah memberi title "pelacur blogger" kat sorang blogger pompuan. Bagi aku, tu hentaman yang paling killer pernah aku nampak. Kepade si penghentam, jangan rase diri dah perfect sangat sampai free2 je panggil orang len pelacur. Betulkan diri tu dulu ye. Yang kne hentam, chill2 ok? ^^

Ok, sambung. 3 bunga, means aku nak cite pasal pompuan r kan? Lebih tepat, penghargaan kat 3 orang pompuan. Lagi pun standard r laki tertarik nak cte pasal pompuan ni. Kalau ade laki yang cite pasal laki lebih2, something wrong somewhere r tu.. =P Xpe2, xyah panjang2 lagi. Sape 3 bunga aku nak cte tu? Nape dorang? Simple, sebab mereka layak dihargai.. =)

Mule aku public blog ni, xde yang datang menerpe. Aku tau aku baru so aku just trime. Mereka xnak mulekan xpe. Aku start dulu and akhirnye ade yang sudi membace. Tapi ade salah sorang pembace. Die letak aku dalam bloglist die. Walaupun time tu aku nye blog kecik je. X banyak follower, xde pape. Tanpa aku suruh atau mintak atau pakse. Cukup terharu aku rase. + aku yakin time tu x ramai akan wat bende same. Jadi kat cni time kasih kat die..

Ade sorang blogger ni lak. Time blogwalking tibe2 aku ternampak. Sorang blogger review die kat blog yang aku jejak. Aku klik url die and terus menapak. Bace 1 entri dalam ati aku kate memang gempak. Len betul blog die ni ibu2 bapak2. Xde langsung gambar posing ngan bedak kompak. Yang ade cume entri panas lagi menggelegak. Kalau ade yang terase silap2 leh kne sepak. Patut kne review bagai nak rak. Terus jadi blog wajib aku jejak. Dah kenal, ku pakse follow die xnak. Ingat x sudi rupenye number 200 yang die hendak. Tapi pape pun time kasih ye cik kak..

Last but not least sorang blogger yang disegani. Follower dah memang cecah 4 angka ++ tiap ari. Tapi die tetap humble dan terus rendah diri. So x heran ramai yang ske, ramai yang menyanjungi. Yang paling best sampai sekarang die masih sedar diri. Even dah femes pun selalu bela nasib newbie kat dunia blog ni. Xde men hentam2 macam sesetengah blogger lame kat muke bumi. So memang respek habis die ni. ++ die rajin komen kat cni. Thanx kat empunye diri..

So, untuk korang bertiga..



Sehabis baik aku matching kan warne tu.. Harap suke

Pesanan akhir:

saljihitam - thanx jadi kawan aku dalam and luar blogger =)
penyejukhati - thanx coz sudi letak url blog ni dalam bloglist ye =)
nellythestrange - thanx review blog. Tag 20 tu pasti akan di wat nanti =)

Psst: best lak wat ayat beritma ni ye. Len kali nak wat g r.. ^^

20 comments:

Sarah Nabila said...

wah...sungguh terharu..malu la pulak ade pic sy kt situ..tima kasih yer KR..(^_^)

kindergartenlibrary said...

Hahaha .. Ayat sempoi seyh ! I like lah der ~

Gua respek lu jugalah der !
Teruskan berblogging ok ?
=)

jangan cepat jemu dan putus asa ..
fikir positif selalu ..
even Nely negative juga ..
biasalah kan ..positif mesti berkait dengan negatif ..haha ..ssyyhh

Anonymous said...

Sebenarnya dalam berkarya ni tidak kiralah pelakon ke, menyanyi ke, penulis blog ke tiada istilah orang lama atau orang baru. Yang membezakan itu semua adalah pengalaman. Tiada ruginya kalau kita sentiasa rendah diri dan saling bantu membantu :)

❤Mrs. Myra❤ said...

Tiga wanita yang insyaallah akan menjadi yang hebat someday nanti...^^

Unknown said...

kes cik nelly kan..kesian seh cik kak sorang tu..mcm ape je org yg dok ngata dia..mcm bagus..tp nk wat mcm mana..bila dia x femes..tu la cara dia nk femeskan diri..dgn wat publisiti murahan mcm tu..haishh..

harap cik nelly sabar dan tenang slalu

. said...

bagi orang perlacur blogger? amat lah kurang ajar. tapi depends juga, kadangkala ia adalah sarcastic. haha

macam kembar je tiga-tiga ni. hehe

. said...

lensa rosak ke?

saljihitam said...

pehh mampos. tobat segan wohhh. hahaha gelak guling guling aku baca.

anyway, same same lah ya. member member ape ade hal :)

cik ika said...

ayat sempoi..suke2

walinong sari said...

ohh.. berirama ayat dia.. ambik sastera ekk..

tomatokering said...

hahaha ! sastera sungguh beb ! bagus3! :P

Orkid Edyliyne said...

3 dalam 1...
hehhe...

p/s: OE baru datang sini... salam perkenalan... (n_n)

dwatyKNY said...

NAK FOLLOW BALIK BLEH???? HEHEHE...

Bunga said...

bunga ada bc gak pasal pelacur blog tu..bunga agak suka bc..satu entri yang berani..cuma silapnya nama telah ditulis..itu jer..yang lain ok..

wahh dah 200 yek..

mrs kayrul said...

salam perkenalan..dtg follow dari blog nelly...

Aleen Aiden said...

xbace lagi pasal blogger pelacur 2 tp kes 2 memang tgh hot skang.hu3

syahassan said...

blogger pelacur??
uishh kasar sgt.. giler ke hape tuduh org cam tue..??? :'(

Anonymous said...

salam..wah 3 dara pingitan hehe..syabas !

kindergartenlibrary said...

memang sempoi ..
suka2 ..
=)

nur said...

ayat sastera!! best.. beritma bagai..
JOM KE: ALL IN ONE
untung ye bunge bertiga..

ElementOfLife © 2008. Design by :Yanku Templates Sponsored by: Tutorial87 Commentcute
This template is brought to you by : allblogtools.com Blogger Templates