Thursday, February 24, 2011

One More Blogger Trend


One more blogger trend. Korang tau x? Faceblog?? Tu leh gak tapi bukan tu jawapan nye. Follow me, follow you? Tu lame sangat dah. Next time aku cte pendapat aku pasal tu lak. So ape? Ade jawapan? Xde? Aku bagitau, trend entri..

I love SE W995 so much!!

Perasan x korang trend ni dah lame wujud. Kat mane2 blog aku singgah pun ade je yang kuar entri camni. Xpe2, blog korang ikut ske korang je r kan? Aku pun kadang2 wat gak entri2 camni tapi tengok gak r cane blogger tu. Xde tiap mase wat..



Ari2 kuar entri camni, aku pun malas nak bace.. (-_-")

Kalau ikut pendapat aku r kan, entri2 macam ni kadang2 x fair gak.. Sebab nye?? Rajin2 bace cite rekaan aku kat bawah ni..

" Tersebut kesah A yang baru berblogging dalam 2, 3 bulan. Follower pun ade r dalam 30 orang. Tapi dalam 30 follower tu, ade 3 orang.. B, C, D yang betul2 tertarik ngan entri si A. Ari2 singgah bace, komen.. Tapi sebab B, C, D tu xde r femes mane pun A pun x amek kesah sangat. 1 ari sebab pertolongan B, C, D tu.. blog A telah di "follow" oleh blogger femes E. Punye r A tu rase impak besar x engat, terus die kuar entri "Otai E Follow Blog Aku" Blogger B, C, D yang membace cume leh tersenyum sendiri.. tamat. "

Faham x ape yang aku cube sampaikan? Cane kalau korang ade kat tempat B, C, D tu? Terase x? Ari2 komen, bace, jerit kat blog si A tu. X pernah dihargai pun. Alih2 blogger femes "follow" terus wat entri penghargaan x engat nye. Kan x fair tu? Silap2 sebab entri si A tu, die akan hilang 3 orang pembace setia blog die. Sape tau kan?

Nape aku gne "follow" instead of follow? Sebab korang yakin ke, blogger tu bace entri korang, komen? Ke just singgah sekali seumur hidup klik follow and pastu x jumpe korang dah? Ade yang betul2 singgah bace tapi x banyak. Ntah2 entri penghargaan yang korang wat tu pun die xtau kewujudan nye ye x? Pernah terpikir x part tu?

Aku bukan dengki ke ape. Ape lagi nak halang. Nak wat gak entri camtu sile , sebab aku pun stilll wat, tapi tengok orang. Xde sepanjang mase. Tapi pe kate kadang2 korang tengok2 blog korang, tengok sape selalu komen entri2 dalam tu, pastu cek shoutbox lak, tengok sape selalu jerit kat situ and cek follower2, tengok sape yang letak korang betul2 dalam bloglist die.. and pastu sile r mendetik kan dalam ati.."Mereka r yang aku kne hargai.." =)

24 comments:

fi said...

apa pun..tak kisah la followers sy tu femes ke tak ke.. sy saaaaaaaayg suma followers sy..
*big hugs*

tricksrex said...

aha
tak tau kenapa tapi aku suka gila entri ni kr!

good good
and blog yang bagus bukanlah berdasarkan follower pon kan
depends on entri yang menarik macam ko tulis ni

Zeanne said...

anne follow da komen k . haha

p/s;thnx tau join bloglist anne :)

yampe =) said...

stuju =)

niesz said...

selalu nye mcm tu la kan..just click tuk mintk kite follo balik..depends ;a..ade yg mmg bgus n ade yg kureng..

fiezah91 said...

entri yang menarik.. sangat setuju dengan entri ni.heheaa

najwa nano said...

x der button like ke bro.stuju ngan entri ni.

tomatokering said...

betul jugak tu kay are..kan ? kan ? hidup kena adil kan..huu

ehh kay are pon pemalu ke..siap tutup muke g pakai topeng..hehe :P

saljihitam said...

tau takpe. kadang aku geram jugak tapi "hey blog aku suka ati aku la"

baik kau private kan belog kau tu je ! --"

pada aku, biar follower sikit yang penting cerita kau ada orang baca dan komen. sikit pun jadilah.

Bunga said...

dunia..dunia..yang femes di agungkan..

xkira la berapa ramai folower itu janji kita terus berblog kerana minat ok..

entri yang best bunga bc..bagus2..teruskan wak entri yang best2 t leh bunga singgah g..hahaha..

Anonymous said...

hahaha kalau sesekali takpa la kalau dah selalu sangat kita pun mual nak baca kan

kindergartenlibrary said...

Nasib Nelly dah bagi penghargaan kepada yang req ..
=)

hargai juga dorang ..hehe ..
tapi , memang selalu juga nampak ..adoi ..

zeeLa-AtiE said...

xpew...
laen owg laen minat...
depends pada individu la kot..
kalo sye xkesah la ader follower setia tak..
sebab kita takley pakse owg bace entry kita..hehe;)

Wafiy Suzly said...

btul jugak la entri nih..ade kebenaran..

Aniz said...

aiyarkk!!!! banyaknya ABCDEFG fenin makcik..hahaha

MiszCoMoT said...

haaa!!comot marah neyh!!penat2 merepek tulis berjela2 dalam belog orang xnak baca...teehee..tapi betul..bila org komen baru rasa sdihargai ann...kr!see??comot baca post ney ok??ahahaha larik2!!

Tieah Madian said...

Kan..
Nasib baik aku tak pernah buat entry macam tu..
Pada aku blogger ni sama jek..
Cuma pendapat kita dlm hasilkan sebuah entry menarik jek yang berbeza kan??????????????

Entry Terbaru: Tuan Direktor! Pilih Kasih Eh!!

Unknown said...

heheh sbb tu malas nk wt entri pape..buat entri promote follower bru lg bgus huhu

nur said...

k r..
betul juge tu.. kadang2 yang setia tak dipedulikan.. kalau dah lari baru ternganga..
Jemput ke:ALL IN ONE

Diyana said...

tak payah letak pun gadget follower tu..tak hilang pun peminat setia dan iklan kat blog ;)

Unknown said...

selamat malam dik..kak setuju entry kamu..

mmg terasa kan??

em......tak apa..walau depa tak buat entry..kita ttp enjoy dalam blog..

ala..kamu pun femes gak tau..

(PS: kak mengantuk nie...penat drive dr balik kampung..singgah sini tanyakan khabarmu)

czueka zulaikha said...

suka gila betul baca entry ni :)
tanpa follower blog bagai tidak bernyawa . hargai mereka semua :)

Diyana said...

akak ske konsep low profile..skadar catatan harian.sbb tu takde gadget followers.tapi pd yang still follow hari ke hari..ucapan trima kasih diucapkan ;).duit nuffnang bulih jugak buat beli stok susu anak2..keh keh

rj Etika said...

ahahahahahahahahaha!!!

*gelak guling guling

ElementOfLife © 2008. Design by :Yanku Templates Sponsored by: Tutorial87 Commentcute
This template is brought to you by : allblogtools.com Blogger Templates