Saturday, February 19, 2011

When U Become Cartoon, Q Can Start Laughing!!

When u become cartoon, q can start laughing!! Soalan pertama, sape u? sape q? Sure korang tertanye-tanye kan? Camni, ade sorang mamat u ni memang betul2 serius nak aku lukis die. Siap nangis2, tepon, sms, mms, facebook and macam2 lagi. Tapi sebenarnye.. sume tu aku tipu je =P Yang betul, memang mamat u tu nak aku lukis die. Tapi gamba punya kecik so aku mintak r mamat u letak gamba beso sikit tapi die cakap camni " Gune je r gamba2 yang ade dalam tu.." Pulak dah. Camtu fine. Xleh salah gua r bro. Tengok and tengok, memang aku interested kat satu gambar tu je, so akhirnye..


Skuter pink tu r jadi subjek utama aku weh!! Sori Mr U ^^

So nasib ko r mamat u. Pape pun untuk lebih satisfied, dah letak gamba mamat u tu sekali dalam ni. Owh lupe. Mamat u ni mintak biodata aku. Xtau r die nak watpe kan tapi orang dah mintak kte bagi r sikit. So secare simple and senang, ni r die..

name : mohd khazreel naim
lahir : 4 julai 1987
blog url : kazreal.blogspot.com
keje : jurutera terumbang ambing
gaji dapat : yang ni gua keep it secret r leh?

Pasal q ni lak, sorang minah yang mencetuskan kontroversi ngan komen kat salah satu entri aku. Memang kontroversi r coz minah q ni dah r kategori otai blooger pompuan. Kat blog2 pompuan selalu minah q ni drop komen tapi kat blog lelaki jarang2. So bile minah q ni drop komen kat blog aku, mintak request yang same.. memang melayang r blog ni.. ^^ + ngan aku2 sekali melayang.. =P First time otai blogger pompuan bagi komen kat aku.. terharu T_T Pendek cite, tanda time kasih x terhingga dari aku untuk minah q ni, so terhasil r..


Aku masih fail dalam conteng mata ngan betul2.. ish ish..

Soalan kedua, nape aku ganding kan mamat u ngan minah q ni? Sebab kat mane2 x kre SB or blog2 len, mamat u ngan minah q ni mesti ske perang2 nye. So aku pun decide letak dorang bersame dalam ni. Leh r minah q tu gelak puas2 kat mamat u tu kan? Mane x nye, gambar die vespa pink tu yang nampak lebih menonjol.. kesian..

Tambahan : tapi kesian nye pasal kat sorang mamat berfollower banyak tapi humble yang x jemu2 request kat blog aku yang kecik ni, aku besarkan pic die + conteng setakat termampu =


Nape azfar tapi ujang?? Yang tu aku pun pening..

22 comments:

nur said...

gOOd job ni.. talented betoile.. erk.. mmg sesuai letak dua dua ni.. asek perang.. bila nak misi aman 2 org ni.
Jemput ke:ALL IN ONE

Browacana said...

hahaha..... ujang ke tu?? :p

Udin said...

haha! menarik.. ;)

aishah said...

nice drawing

kindergartenlibrary said...

haha .menariklah ...
entri yang sempoi !
suka2 ..
=)

kindergartenlibrary said...

sama-sama ..
teruskan !
=)

Kira Sakura said...

ujang gemok ckit... hahahaha

♪..aq[daN]pUteraku..♪ said...

eh..eh..kamuu!!! tuan uma, nk lukiss per?? muka sy ea??? hihihi..tekan jer gmbr tu.. pas2 bru bole amik...memg tk leh copyy..hikhik

Puteri Balqis said...

hahaha...sungguh berbakat..nice...(",)

sahira hamdan said...

ahaha,cool

Ujang9897 said...

hahaha..comel2..=)

MiszCoMoT said...

teheee...comel2 muka ujang..kehkehkeh
terer lukis!lukis muka comot lak...kehkehkeh

mira_nas said...

ok la tu.. kalau saya yang lukis.. memang buruk habis la..

dwatyKNY said...

pandai lukis gak tapi dah tak seseni dulu2 la... hehehe

Unknown said...

smart..kalo ada org chii lukih..tu perkara terakhir yg akan chii lakukan..last skali lukih potret lawa time ting 2..lukis scott moffat..style seh :p

Eyka said...

eyka pon nak gmbr 2~ sob..sob..huhu..T.T

Anonymous said...

salam..hahha pandai lukis.

Miss EZ said...

waaa...hebat la..hehe..rse nk jgk tp wajah den tidak bermuka..haha..

PADLE said...

pe kate ko lukiskan gamba aku gak..msti akan lebih cantik dan kacak...^_^

mommylavender said...

ni betul2 bakat terapung~ bukan cam mommy bakat terendam~hee..jari2 ni kaku tak pandai langsung nak melukis.lukis pic mommy lak buleyh???

tomatokering said...

wee~bila pulak nak dpt lukisan muka ceq ni..kalau ada gerenti ada ntri baru..muhehehe :P

shereena said...

pndainya melukis.klu sy melukis,mesti lukis org2 lidi je..lgsg x kreatif.btw gud j0b!.nk RQ 1 lukisan jgk la.hahaha.skuter pink 2 kiut^^

ElementOfLife © 2008. Design by :Yanku Templates Sponsored by: Tutorial87 Commentcute
This template is brought to you by : allblogtools.com Blogger Templates