Monday, April 23, 2012

Have You Ever Know..

Have you ever know.. sebelum ade facebook, twitter or ntah ape2 lagi laman sosial tu, dah wujud satu laman web di mana korang leh add member2 korang. Pastu kalau ade member yang korang tak suke ngan nyampah, korang leh remove or delete dorang. Paling penting, dorang pun takkan notice kalau korang dah delete dorang dari korang nye akaun.

Have you ever know.. laman web tu gak mempunyai photo sharing sendiri, di mana korang leh r kongsi2 gambar korang g makan kfc, mekdi, keni roges dan ntah macam2 name lagi yang aku malas nak sebut. Bagi yang suke snap gambar lebih muncung lebih menawan pun takde masalah sebab takde pengharaman atau syarat gambar2 yang dibenarkan.

Have you ever know.. laman web tu gak mempunyai sistem yang membolehkan korang chatting ngan member2 korang, same macam chat facebook yang ade sekarang, cume takde r bunyi ktak ktak macam kat facebook tu. Facebook tu maju setapak so bunyi pun dah upgrade. Ape pun, laman web tu maybe perintis kepada sistem chat yang sedia ada sekarang,

Have you ever know.. kalau korang nak share cite sensasi, nak share bisness dok umah goyang kaki duit masuk, jana pendapatan sambil tido je.. pun takde masalah. Sebab nye, laman web tu gak telah membolehkan tag. So, bagi mereka yang suke sangat mengetag kawan2 walaupun ikut logik takyah tag  pun takpe, leh r guna laman web ni.

Have you ever know.. name laman web tu yahoo.mail =P


Selingan tanpa kesimpulan. Aku tau entri aku yang ni ntah hape2. Sampai ari rabu ni aku agak bz handle satu technical proposal yang kne submit 25hb. So, ikut kan aku memang takde mase pun nak blogging2 ni. Tapi sebab ade yang tanye bile aku nak update, pastu siap nak main2 ugut lagi <-- ni hiperbola, so ngan sepantas panther aku taip entri ke? ni. So, sori korang T__T

Note: Blogger dah ubah interface aku secara pakse. Tak ske!!! (-_-")

29 comments:

Cikra said...

ooo baru aku tau. selama ni aku tak tau pun.wakakaka.ngeh :p

oii, blh je tkr balik interface baru ke yg lama. ko klik jak kat gambar mcm gear tu, pastu carik old blogger interface :)

Jari Jemari Si Gile said...

weyyy....
mIrc pon same lah..!

Liyaa Mf said...

Usaha mengupdate entry dengan sepantas panther dalam keadaan bz yang maksima amat dihargai. Ngehhh!

Take your tyme. Fokus & settlekan dulu apa yang important. Lepas tu bleh updet entry sampai lebam ya! :D

Sabar ya, Kay Are. Siapalah yang ugut2 tu? Ish! :P

Orkid Edyliyne said...

OE masih tak melupakannya. heheh...
masih lagi menggunakan dengan jayanye... ^^

najwa nano said...

sampai sekarang aku chatting pakai yahoo.apa ada hal.sekarang aku rasa sejak ada fb aku makin tak percaya pada lelaki.nak chat senang je der.tengok orang cantik terus chat.wadehel..
ko tahu tak blogger dah tukar aku punya interface dah nak masuk 2 minggu.serius shit ah.susah nak adapt..

Zehan Ilyana said...

erkk..baru tau..kahkahkah..
padahal dulu guna je yahoo teutama ym..kehkehekeh...

p/s: tak suka interface yg baru jugak, tapi boleh tukar la pada yang lama... so, skrg da tukar pada yg lama..tp, kdg2 tukar pada yg baru jugak..wahahaha

-eim- said...

oooooooooooo.....nampaknya baru taw la nie.hee~~

sape yg ugut tu, report polis ja...XD

aku HaniAsyira said...

bukan yahoo pun da bunyi jugak ke?? musykil2.. keh2..

selamat aku dh mang tukar awl2 interface tuh..

selamat ber'proposal' lah yea.. wuhuuu..

Unknown said...

haha. sengal la kau ni. tu la. blogger ni dah ubah aku pun pening nak guna.

Vanessa said...

sikit je kawan kat yahoo. kalau ramai, bole gak usha2 macam kat fesbuk.

Cikra said...

baru aku sedar yang aku pengomen yang pertama. wakakaka

whitecappuccino said...

tau!!
Tak suka jgk interface baru tu!

Lysa said...

memang dah tahu tapi buat tak kisah. haha eh dah kena tukar dah? glad that lisa belum kena tukar lagi interface tuu :P

Noor Fatin said...

xtau pulak. sbb benda pertama aku belajar adalah myspace,baru yahoooo :P :P

aku dah lama ubah interface tu.. hahaha dah selesa dah :P

timeline kt fb je belum, xnak guna. degil.. hahaha

Unknown said...

leh tukad ke yang tua (old) balik (^___^) jang wisau.. selamat berbizi yer.. dulu yahooooo, kini semakin dilupakan.. (upsss... lupa ka? ohohoh)

Miss Purple said...

owhh..dok pk2 apa lah tadi, tapi betul jgk tu, haha =D

Amirah Ahmad Zaki said...

oh selepas fb buat hal dgn saya baru baru ni, ttbe takleh komen, post, msj..n tibe2 post ni diuploaded, terasa telah mengabaikan yahoo mail, massenger n sbgainye, mungkin sumpah agaknye sebab lupakn yg lame bile dah ade yg baru? haiih.. *bls dendam komen pnjg2, dlm fb takleh komen.hehe..

Zubaidah said...

usaha anda amat dikenang

mirmashi94 said...

erk ? boleh ek ? pheww. baru tahu :P. tapi lagi best chatting kat ym banding kat fesbuk. lol.

Kira Sakura said...

blh tukar blek la interface baru tue.. aku pun tukar balik dashboard lama.. tp dia mmg akan suka2 hati la tukar balik nanti =.='

❤Mrs. Myra❤ said...

Ingatkan ko cube memperkatakan mengenai imesh or bearshare..hehe...

tu laa...aku rase, yahoo nie la permulaan segala2nya...

nak sign up fb pon kena masukkan emel yahoo kan. :)

CikTeddyCorner said...

oh x minat yahoo..huhu
tp email ttp yahoo gak.haha

Unknown said...

is tersinggah lagik (^___^)

adan said...

aku dah lama tau sal benda ni.. tp malas nak ambil tahu... tak best.. fb lagi best.. hihi

Anonymous said...

laaa, yahoo ke. tp dulu-dulu suka ym-ing dgn member kihkihkih. best sbb boleh tukar-tukar environment. hahaha


update tah pape pun ramai gak yg baca :)

kekwa said...

yahoo ni slalu guna utk ym je if fb deactive, berguna jugak ad benda ni. ;D

Unknown said...

erh..seriusly..x perasan kan pun pasal ni..ehehe..tp bila fikir2kan..betul juga =) yahoo mail..perkara pertama yg chii kenal dulu...baru ujudnya friendster,myspace dan laman sosial yg lain

Camy Alya said...

percaya atau tidak sampai sekarang aku masih guna ym. oh oldskool >.<

czueka zulaikha said...

dulu ta reti buat yahoo mail . boyprengg aku dolu-dolu g buatkan hahaha.
punca : nak awek dia ade my space :P

ElementOfLife © 2008. Design by :Yanku Templates Sponsored by: Tutorial87 Commentcute
This template is brought to you by : allblogtools.com Blogger Templates