Friday, April 27, 2012

Lucky Me??

Lucky me?? Entri semalam panjang sangat. So ari ni aku cite pendek je. Macam yang korang tau, semalam kan aku sangat bebas. So, bile dah bebas tu aku pun jenjalan r ke blog2 yang ade. Pastu aku jenjalan kat beberapa blog dalam  bloglist aku dan aku terjumpa satu entri yang berbentuk teka teki:


Ini r entri teka teki yang aku maksudkan tu..

Aku rase aku tau jawapan nye dan bile aku tengok2 entri tu.. aku dapati..

- Tak perlu wat satu entri khas untuk jawab
- Tak perlu copy paste header si pemberi teka teki
- Tak perlu nak inform dan tag kengkawan join
- Tak perlu submit url entri ke dalam kotak komen

The only thing yang aku perlu wat.. letak jawapan dalam komen dan submit je!

So, kalau simple thing macam tu pun aku malas nak wat.. memang kritikal sangat tu. -_- Untuk elakkan dicop malas tahap sloth kuasa 36.5, aku pun letak jawapan dalam kotak komen dan submit. Aku takde r expect pape sebab besenye bile aku view blog tu, mesti dah ade dekat 20 -30 komen

Atas reason tu, aku rase aku orang ke puluh2 drop komen tapi esoknye (ari ni)

Sepantas panther sampai leh tertypo sikit kat situ.. (-_-")

Senarai yang berjaya telah diumumkan.. dan seriesly aku tak sangka.. aku dapat number 1 weh!! ^__^ Ingatkan aku antara tukang komen yang last sebab selalu nye bile aku datang komen kat entri blogger tu.. memang antara tukang komen paling lambat (-_-") So, bile sempena ari jumaat ni aku berjaya menjadi tukang jawab betul dan terpantas, memang agak lucky r tu kot kan? ^^ Ke nasib je ni? Hmm

Kesimpulan nye.. aku berjaya menaip sebuah entri pendek ari ni.. =P Oh lupe..


Tuan nye teka teki, Thanks bro!! Klik gambar motor @ skuter for more detail =)

26 comments:

Unknown said...

hehe. org ckp, yg terakhir akan mjadi yg terdahulu dan sebaliknya... hehehehe. btw, tahniah! jesse pn minat jgak teka teki teka teku ni *dulu2. skrg ntah dah lari mana dah minat tu >.<

cik ika said...

tahniah2..

najwa nano said...

memang ko selalu lucky je.btw,,tahniah!

adan said...

Tahniah bro.. aku tgk blog ko teresenarai antara bloglist dia.

Lysa said...

wahhh rezeki tu..:)

whitecappuccino said...

tahniah!!! you/re sooo lucky then!!

cik hemo hemo said...

jeng jeng, tuu dua. hebat-hebat. heheh

cinta siswi said...

untungla..hikhik.. congrates lucky guy..haha

Unknown said...

alhamdulillah..rezeki hari jumaat ye :)

Cikra said...

haha. untung la ko kan. rejeki ko tu.keh3x.

Zubaidah said...

thniah3! suke tak2x???:P

Liyaa Mf said...

Selama ni aku rasa aku salu terer je jwb teka teki. Tp baca teka teki Ujang kat atas tu nape aku tade idea jwpn lgsung eyh? Maknanya, sume nikmat kita ni mmg sah cuma pinjaman :P

Yg plg penting, maknanya kau lg hebat lah dpd aku. Adehh, tahniah laa weyy! Haha. Btw, buat2 baru tersedar je kau lebih hebat dpd aku. Lama tau dah. Chehhh. Kehkeh!

Camy Alya said...

wah. best oh ^^

mirmashi94 said...

tahniah . hoho . mmg rezeki lettew ;)

Noor Fatin said...

aku pn xpenah terfikir pasal tu.. hahaha tahniah2! rezekii ko ;)

Anonymous said...

wahwahwah. jawab, terus betul haa. hebak mung nihh. kihkih.

Ain Norainsyah said...

hahaa...tahniah adik KR. :)

Badrina Ibtisam said...

Wahh hihi tahniah!!! :'D

Dalila Samsudin said...

nasib tu hahah tahniah2 :D

Liselle MonCherie said...

Hoho lucky lucky lucky! hehe asalkn menang! :3

HeNRieTTa JoSe said...

congrate....rietta xpndai jwap teka teki...

ch000tz said...

kungrats hehe

Ujang9897 said...

hehe..., =)

banner tak letak lagi..takda url..aku tak reti.=)

kenangan wo vespa tu

Unknown said...

is baru sempat singgah hari ni.. terbizi set.. hohoho (^____^)

tahniah2.. wah (^___^)

Zehan Ilyana said...

wah...kalau saya, memang taklah nak jawab soalan tekateki ni...lagi2 yang memeningkan kepala...:p

czueka zulaikha said...

tu org kata usaha lif kejayaan haha. sebab kau guna lif kan, tu cepat je menang :P

tahniah bro !

ElementOfLife © 2008. Design by :Yanku Templates Sponsored by: Tutorial87 Commentcute
This template is brought to you by : allblogtools.com Blogger Templates