Friday, April 13, 2012

I'm Still Number Two..

I'm still number two.. Attention: Ni bukan cite pasal sequel I am number four ye. Sequel die tajuk lain. Ntah bile nak kuar aku pun taktau. Aku nak bagitau korang. Aku agak kecewa sekarang ni. Aku rase aku dah wat macam2 kot. Dah sehabis baik dah aku usaha. Siap tak tido malam lagi ari2 <-- yang ni tipu. Tapi ntah nape, aku masih still second place. Ntah bile nak dapat 1st place aku pun tak tau.. Aku macam dah putus asa dah ni. Susah betul nak dapat number one. Tak caye, tengok kat bawah:


66 - 57 = 9 Jauh lagi tu nak kejar.. T_T

Ok, aku tau pas korang tengok gambar aku letak kat atas tu.. mesti ade antara korang yang akan wat ekspresi muka macam kat sebelah ni --> (-_-") Pastu mesti ade antara korang yang rase nak baling kerusi, tak pun campak aku kat tengah laut kan? Tapi mintak maaf r rakan2 blogger sekalian, tak dapat nye korang nak wat camtu. Tak mungkin!! Aku lari dulu =P Ape pun sori, mintak maap akan konon2 emosi aku ni, aku just nak introduce sorang lagi blogger ngan care aku yang tersendiri je ^__^


Kalau rase nak kne baling ngan buah "kiwi" leh kaco die ni =P

To be honest, aku memang kagum ngan penulisan blogger liselle ni. Sebab nye, die menaip dalam bahase london ngan jaye sekali. Korang pun tau kan dulu aku pun menaip dalam bahase london gak, tapi aku stop menaip dalam london bile aku tengok entri aku dalam bahase london tu sangat serius and takde humor langsung. Aku sendiri pun rase tak best bace entri aku tu.So aku stop menaip london.<-- Mesti korang dah menyampah kan sebab dah 28 juta kali aku ulang bende same =P

Tapi, blogger liselle ni bagi aku memang berjaya menaip london dengan baik sekali. Even tak guna malay pun, aku still leh gelak2 gak r bace sesetangah entri dalam blog liselle ni.Senang cite r, blog ni antara blog bahase london yang bagi aku ade banyak cite menarik untuk dibace. Lagipun blogger ni suka cite pasal diri die, blog pun memang lebih kepada personal.. and ape lagi cite yang paling best dibace melainkan cite pasal hidup orang lain kan? So, sesape nak bace cite bahase london yang best, aku suggest bace blog ni. =)

Note : Sempena cuti 11 hb 4 2012, aku up cuti blogging aku lagi sehari semalam =P

24 comments:

Unknown said...

haha rase nak baling kay dengan durian manje-manje. boleh tak? haha

no 2 oke je,,syukur je.haha :) time nie lah nak aplikasi konsep bersyukur.hehe

Anonymous said...

meh sini nak baling kerusi. hahah

betul betul. blog tu best. haritu baca pun dah tergelak-gelak. jealous tgk orang speaking london ni. wuu u_u

Liyaa Mf said...

Comel je header Liselle Moncherie tu. Untungnye dapat menulis dengan best dalam bahasa London.

Tengoklah one day nanti aku dah terel bahasa London, aku try wat 1 entry full in London. Err 1 je kut pastu back to Malay. Haha.

Tapi if tetiba entry tu kau tak komen, so aku paham la yang bahasa London aku tu tak boleh difahami oleh sesiapa. Cerita gagal disampaikan. Haha.

Jari Jemari Si Gile said...

ouh...tade kene mengene dgn aku

najwa nano said...

aku tulis dalam london pon rasa awkward.aku rasa bosan giler kot kalau aku tulis lam london tapi aku bantai je sebab kadang-kadang otak aku automatik fikir benda aku yang nak tulis dalam london version.tapi kalau aku tulis dalam malaysia pon aku rasa aku lagi giler serius sebab aku memang jenis take everything serious kot.hehe

Miss Purple said...

haha, blm blh challenge liselle lg psl dia rjn mmbalas komen,hihihi...

betul2,1st time bc blog dia trus jatuh hati, english dia sangat seronok di baca XD

whitecappuccino said...

citer dia memang menarik!

Anonymous said...

paaa diaa, igtkan apa lah tadi kan hhaa T_T

Zubaidah said...

ceh, ak ingatkan ape la tdi!

cinta siswi said...

hahaha.. igt ape td..heeee...

#xreti gk nk taip dlm london..haha

CikTeddyCorner said...

cik kenal kakak ni!mmg best mmbace kat blog die..comel lak tu.ekeke

Cikra said...

kira ko no 1 la tu kalo x termasuk tuan empunya blog tu punya komen.hahaha

Unknown said...

adoiyai.chii ingtkan pasal kerja td..ehehe

hurm...blog bhs london ya..menarik gak ni..takat ni yg chii slalu masuk..maria elena punya.tu pun gelak2 gak. tp dia cmpur kadang2 bahasanya.ehehe

Liselle MonCherie said...

Salam der,terkejut jgak baca ni XD
igtkn pasal ape la tadi XDDD,hehehe
Huhu thx sbb sudi baca blog sy walaupun byk merapu dan tersasar jauh XDD ahaha.Blog der pun best apa :D.
Kiwi ek? Skrg sy pakai lemon! hahaha

deeya said...

bahase london kite kelaut . wuuuu wuuuu :'(

adan said...

nak try usha jap..

Noor Fatin said...

kejar2 sampai jadi num 1! belum terlambat tuuuuuuuu.. heheeh

Lysa said...

sikit je lagi tu jadilah number one :D

blog liselle mmg best. her english :)

Zehan Ilyana said...

hahaha~
ingatkan apa la tadi...:D
liselle tu memang rajin komen blog..:D
macam awak gakla, tu yang boleh terus naik sampai no 2...hahaha..

and blog liselle memang super duper awesome and best XD

Kira Sakura said...

selalu klu entry tunang aku bhasa london aku komen malay punya... hahahahaha

❤Mrs. Myra❤ said...

actually , aku lebih tertarik untuk baca blog yang ditulis menggunakan bahasa kebangsaan . :P

Unknown said...

selalu terjah blog dia ni. english yg mantap :D

Unknown said...

is pun cuti blogging kejap sebab public holiday.. keh3

aku HaniAsyira said...

liselle2... mang best pun.. she deserve no 1.. keh2...

truskan usaha... !!!

ElementOfLife © 2008. Design by :Yanku Templates Sponsored by: Tutorial87 Commentcute
This template is brought to you by : allblogtools.com Blogger Templates