Monday, April 30, 2012

Making A Comeback??

Making A Comeback?? Sape comeback nanti aku cite. Mule2 sekali nak bagitau.. ari ni aku cuti. So ngan kate lain nye aku ngah rilek2 kat umah famili aku kat area silver ni ngan jaye nye. Sebab aku cuti ari ni.. sebabnye esok cuti. So aku up cuti aku lagi satu ari tambah lak minda aku yang masih tak stabil disebabkan technical proposal tu <-- padahal dah seminggu dah lepas =P 

Sebab ngah cuti.. aku taip bende2 rilek je r.. boleh? Aku tak minat sangat r nak cite pasal cite live reality tv terbaru dari malaysia Clean : 3.0 dibintangi majoriti yang pakai baju kuning je. Ramai kot blogger dah cite.. tambah2 yang jenis suka main seo tu. Dekat facebook pun banyak sampai aku nak muntah dah weh! (nasib tak muntah betul2) So kalau nak bace pasal Clean : 3.0 sile ke blog lain ok? ^^

Aku dapati baru2 ni 2 orang blogger telah wat comeback <-- budget kpop idol..

Blogger yang pertama ialah makcik hemo. Makcik ni sekitar tahun lepas iaitu tahun 2011 memang aktif merepek dalam blog die. Aku pun kenal makcik hemo ni melalui sorang lagi rakan blogger yang ntah bile nak comeback aku pun taktau -_- Cite2 dalam makcik hemo ni memang santai. Leh bace untuk lebih percaye. Cuma nye bile mana satu hari die stop menaip ngan agak lame. Tak silap aku konon nye nak fokus studi. Blog stop facebook tak stop tak gune gak kan? -_- Tapi, akhirnye pas ntah bape bulan aku tak ingat die stop menaip. Akhirnye pada 3 ari lepas.. makcik hemo telah comeback ngan entri yang terkini! Entri mengenai student life die sepanjang bape bulan lepas + gambar2 <-- ye r.. ko sorang je ade student life.. orang lain memang takde =P


Aku taktau status makcik ni. Single ke double.. @.@

Blogger yang kedua lak ialah makcik ain. Makcik ain ni baru je sambut besday die tak silap aku bape ari yang lalu. So.. sudi sudi kan r nyanyi lagu "Allah selamatkan kamu" untuk makcik ain ni. Tapi.. dalam ati je sudah. Takyah lebih2. Time besday aku korang nak wat video dedication.. tu takpe.. =P Aku baru start membace entri makcik ni dalam tahun ni. Mula2 banyak cite chenta je <-- lemah -_- Tapi lame2 makin banyak variasi dalam entri makcik ni. Makcik ain ni pun baru je wat comeback dalam ari yang same gak. Tu yang aku compile dua dua blog sekali tu. Makcik ain ni lak bercuti blogging sebab ngah cuti sem kalau tak silap. Kalau kat atas tu, stop sebab nak blaja.. makcik ain ni lak stop sebab blaja pun stop. Nampak kan ke ironi an sekali kat situ.


Yang ni memang dah ade kawan.. so laki, sile jangan kecewa

Ok.. tamat sudah sesi membuat comeback. Akhir kate.. jom pergi blog dorang!! ^^

22 comments:

cik hemo hemo said...

yay yay i'm back dgn dendang dan tora yipiiii :D

Camy Alya said...

aku rasa macam malas nak komen. aku cuma nak gelak je.

cehh tetibe (takde kaitan dengan entry *sewel

aku HaniAsyira said...

deng dang dtg lagiiiiii..

mcm tu ke eja.. hahaha.. lama xmkn mende tu..

kalau lah aku konon2 berenti.. ko wat wat comeback aku tak?? keh2.

mirmashi94 said...

aku rasa kalau aku stop blogging , kau x perasan kot . lol ;P

Liyaa Mf said...

Aku dah jangka arini kau akan update entry. Naseb baek jangkaan aku tak meleset. Cehh, tetiba :P

Dah follow salah satu dpd blog tu. Nak follow dedua cam tamak plak! <-- Alasan kukuh tak? Haha!

Unknown said...

welcome back la kat mereka dua. hehe. cte zaman stdnt, memang best. tetiba terngat zaman stadi dulu plak ^____^

Zubaidah said...

insyaALLAH,ade mse pi mlaway, area silver tu ape???

Cikra said...

haha, selamat kembali kepada mereka. jap lagik aku terjah la :)

whitecappuccino said...

selamat bercutilah!kira entri promote blog la yer?

Cik Pulau said...

kr.
cik pulau pun buat come back jugak.
buat come back dengan berdotcom skang ni..
lalalala~ :P

najwa nano said...

ko suka buat amal jariah dengan promote blog orang.bagus2.hahaha

Liselle MonCherie said...

Hehehe comback wooo
Once start blogging mmg susah nk stop hehehe,Yeah ini maw terjah blog2 ini!

Hansyirah Takezur said...

bagus ko...

aku mnghilang takde entri pon?

hahaha...

Woofer Storm said...

baru je nak ngorat,tapi dah terlambat..alahai~

Anonymous said...

wah,cam pengacara pulak dh ko nie..haha.pengacara dlm dunia blogging.sume ko amik tau.hehee..bgs2.

:welcome back cik hemo2 n mak dik ain ! yeah.mju rh blogging utk sukn.eh.

Anonymous said...

singgah laju2.
:D

Kira Sakura said...

aku ingatkan dh habis demam proposal ko.. mau mkan sebulan ke ape demam proposal kau tue.. kihkihkih :p

Noor Fatin said...

wahhhh selamat kembaliii! keh3 ;)

kindergartenlibrary said...

ouch , comel je header ! ^^

Zehan Ilyana said...

okey..saya dah buat comeback ni...
comeback apa?
comeback blogwalking..kahkahkah..:p

czueka zulaikha said...

oleh kerana aku belek entry blog kau ni dr latest ke yang lama, aku kerut dahi bila kau ckp rumah area SILVER. okay sekarang baru aku faham haha. *lembabs gila.

kau mmg rajin tunggu entry walaupun berabad:)

Aing said...

ohh ohh now i got it ! haha

ElementOfLife © 2008. Design by :Yanku Templates Sponsored by: Tutorial87 Commentcute
This template is brought to you by : allblogtools.com Blogger Templates