Tuesday, March 15, 2011

Dont Look Camera!!

Dont look camera!! Eh, nak watpe tu? Pehal campak kamera tu weh?? Rilek2. Terus pandang webcam masing2. Sebenarnye tajuk tu cume untuk aku je. Kisah die camni...

1 ari, aku telah ditag oleh seseorang untuk join 1 contest. So macam bese aku pun cakap kat insan yang telah mengetag yang aku akan wat bile free nanti. Hari free pun tibe, aku nak wat contest tu. Aku klik kat link yang memang aku dah save. Malang nye bile aku klik link tu, klik --> sini ape yang aku dapat.. "blog not found" Ape yang telah terjadi? Kemane perginye tuan nye blog? Sape tau kat mane die? Sape tau ape dah jadi kat blog cik tulips!! To that blogger, harap anda akan berblogging semula =) Adekah aku dapat join contest tu?? Suspen2..

Tibe2 ade pengumuman dari aku versi serius =P <-- serius r sangat



Jadi pade yang bertanye, harap dapat sedikit info dari pengumuman kat atas tu. Nak detail, tanye pakcik google ye.. ^_^ Sambung lik. Berjaye atau tidak aku join contest tu? 1 ari aku telah di tag lagi untuk contest yang same tapi dari blogger yang berlainan. Si pengetag bername cik myra. Jaatnye die ni, memang nampak ketara. Contest tu end malam ni dan die baru tag semalam!! Sungguh sengaje xnak bagi aku join kan? Malangnye niat nye itu xkan tercapai kerana aku akan join contest ni jap je lagi.. jap je lagi.. dan sekarang!! <-- Penuh semangat!!



Klik untuk join jika anda rase masih sempat.. =P

So tanpa buang mase gambar yang aku pilih untuk contest ni..



100% confirm x pandang kamera kan?? ^^

Bertempat kat pavillion, jam 10++ malam. Aku dan member2 sepelajaran berkunjung ke rumah ketiga kitorang untuk memeriahkan majlis tengok skrin malam2. Sementara menunggu detik midnite tibe, kami menyengal bersame cik cam dan bile sampai turn aku, muncullah pic kat atas yang semestinye cantik, menarik, tertarik.. <-- perasan =P

Sebelum end, kat tuan penganjur.. nak cakap sikit ni. Nak tag orang pun macam x sempat je so boleh r wat camni ye : Sape bace automatik tertag!! Tu je.. daa.. =)

38 comments:

Wafiy Suzly said...

hoh,aku tak nampak ayat bawah skali

tak nampak
tak nampak

fiezah91 said...

wakakaka.. smpt jgk tu join.. ni mmg kompem 300% x pandang kamera.wakakaka :P apa pun, gud luck. hehe

sama dgn wafiy.. x nampak ayt bwh sekali tu. haha :P

syahassan said...

owh.. ye ke?? tataw la plak kesan dripd supermoon..

niesz said...

smart2..hehe..gud luck awak :)

❤Mrs. Myra❤ said...

aduhh...dia buat jugak...
Nampaknya ade pesaing terdekat nie...:P

btw , gd luck k !^^

Zeanne said...

stylo2..haha

gud luck :)

qasehraihan said...

hehehehe..kompon xtg kamera..
gud luck yer wak..

Anonymous said...

mmg tak pandang camera..gud luck :))

Yuslia Suhana said...

nk join la..sempat g nih.. haha gedik jgk nk join

Puan Kutu said...

sempat jugak tue..:)

shereena said...

x tahan yg part sailormoon 2.hahaah

gud luck!

amny said...

ayat yang bawah sekali tuuu..xpaham2..

automatik ditag..(apekah??)

ehhehe..=P

btw,goodluck..:)

Halen said...

apa la yg digebangkan tu yer.. skang dkt tgh mlm ni x sempat dh tu nk join hahaha.. :p

nik farina aishah.... :) said...

hahahah.. banyak cerita dalam satu entri , dua dah di kire banyak kan .. heheheh :P lol, pandang la tepi cikit .. hahah

Cik Rimau said...

haha.. pandai no.. plih gmbar mmblkgkan kmra trus.. apa2 pun, die msti plih gmbr yg xnmpak muke kan.. mistrinye budak slim river sorg ni.. hahaha

Unknown said...

nice pic...mcm tengah kata " lihatlah dunia..ahaha :p

gud luck ye

tricksrex said...

aku tak baca entri ko ni kr,aku komen je tros

Anonymous said...

sALAM..adohai..100% mmg tak pndng lgsng nie..good luck k.

. said...

moga-moga berjaya. :)

czueka zulaikha said...

tengah pikir :
contest wajib pandang kamera , agak-agak KR join ta ?
(^_^) hee

dya adriza said...

terima kasih kr ;).. gud luck.

walinong sari said...

best of luck kr. err, tu tgh tak pakai mask enn.. hehehee~

saljihitam said...

gluck der.

mood malas. keh3

Anonymous said...

Betul-betul tak pandang kamera ni. Macam tau-tau je gambar ini berguna ye. Haha.

rj Etika said...

ahahahaha....timaseh supermoon. :)

psst psst...sebenarnye gambar di atas smart ooo...
alamak! terpuji! ok tido...zzzZZZzzz

MiszCoMoT said...

eh...yang atas tu comot paham bila baca...cuma yang last tu jadi blur sikit,bukan2 blur2 banyak..hahahhaa tataw2....lari2.....kehkehkeh

Zubaidah said...

ramainya yg kena tag kalo cmtu..hahaha..hrp kau mng la yer contest tu

Asri Alam said...

aku dah tak sempat join walaupun dah lama ditag. perangai sambil lewa

noa said...

ye ye
semestinya cantik, menarik , tertarik (dalam erti kata lain aku bodek ko ni, kalau menang adiah bg kat aku ek )

ENTRY HOT : Lucah Day :p

Aleen Aiden said...

gambar 2 kowl!tapi skali pandang,tgn depa mcm tu macam riak pula.hahah :P

Adlan said...

hahaha..sailormoon! ade pulak yang baca tertag?? what the..? tak nak join.haha

kindergartenlibrary said...

wah ..betul2 tak pandang ..hahaha ...gud luck ..

Farhan Zulhusmi said...

betoi2 xpandng tu....hahaha....
gud luck2....do the best..keep it up

mommylavender said...

semoga bejaya.....

Shila said...

gudluck~!!

tp kalau letak gmbr tapak kaki je, cmne? tu dikira x pandang kamera x?

tomatokering said...

gudluk bebeh !! haha

Orkid Edyliyne said...

selingan yang dekat atas tu OE kurang faham sikit...
apa kena mengenanya dengan tak pandang camera???
hehhe...
anyway, nice picture...
good luck...
(n_n)

Essen Tasik LEVE said...

sangat menarik dan sangat bermanfaat mas bro :D
salam hormat : Obat Jerawat

ElementOfLife © 2008. Design by :Yanku Templates Sponsored by: Tutorial87 Commentcute
This template is brought to you by : allblogtools.com Blogger Templates