Thursday, March 10, 2011

Since When??


Since when?? Macam x bese lak kan, mule2 nak mintak maap r kat sesape yang still x sempat aku blogwalking semalam dan mintak maap gak kat sesape yang tunggu entri baru aku sampai makan x lalu, tido x lena <-- 2="" ade="" aku="" bersalah="" bukan="" dalam="" dan="" div="" hal="" happen="" ini:="" ke="" menaip="" orang="" semalam="" something="" tetapi="" xmo="" yang="">


Pesalah no 1


Pesalah no 2

Ape yang diorang wat?? Tengok bawah!! (right klik untuk lebih jelas)


Moral: jangan online fb kalau anda nak berblogwalking.. =P

Jelaskan mereka bersalah?? Ahakz! So pendekkan cite x dapat nak kuar entri baru semalam. Xpe, kali ni aku xnak cite panas. + lak ade orang cakap "makin berani ko sekarang ye" Jadi nak kurang berani sikit malam ni. Just nak tunjuk penghargaan aku kat certain2 blogger. Xtau bile sume ni start. + lak sampai sekarang ingat entri aku yang ni:


Ni entri aku mase mule2 aku public kan blog ni. Tujuan aku 1 je. Nak orang luar kenal sape owner blog ni. Tapi, sampai sekarang cume ade sorang je komen.. (time kasih =) Pape pun aku x give up dan akhirnye ade gak yang nampak blog aku, ade yang datang bace, ade yang datang singgah dan baru2 ni lak, ade wat camni:

Note : Right klik untuk lebih jelas, klik gambar untuk lebih detail.. =)


Dari blog : elienesuriane
Aku telah jadi follower number 100 blog ni dan ngan secepat kilat je, die telah wat entri khas untuk aku. Time kasih!! Jom r terjah die ni.. ^^


Dari blog : cik fyza

Die dah wat entri ni bulan januari dan kalau aku x terjah entri2 die ni mesti xtau ade 1 entri cite pasal aku. Memang terharu r.. =)


Dari blog : Rj Etika

Baru follow dah letak dalam bloglist die. Paling ske sebab die comel.. opss die comment entri aku paling first aku post.. ^_^


Dari blog : Azfar Roslan

Sape x kenal blogger femes ni? Azfar Roslan pun sudi cite pasal aku. Paling ske feedback kat entri ni.. =P Thanx!!

Ade gak r blogger2 len yang pernah mention name aku, tag aku, review aku contoh macam : bro ben, bro sahrom, akak shida, nelly, saljihitam, sarah, wafiy, cik nur, dak comot, cik blogger, cleo, fiezah, trex. Ni yang aku notice. Yang aku x notice sile r notice2 kan ye? =) Ape aku nak bagitau, dalam blogging jangan give up cepat sangat.

Amek contoh aku. Kate r aku give up pas entri yang aku mention jap tadi xde pembace langsung. Agak2 korang leh wujud ke entri2 yang kat atas ni? So yang penting sekali, yakin kat entri sendiri, anda jangan malu nak promote blog sendiri ye? Ape pun, kat korang sume yang banyak jase kat blog ni, time kasih banyak!! ^_^

41 comments:

tricksrex said...

ok aku boleh tido lena malam ni la camni

hahahaha
baeklah takkan give up! (jgn caye beb)

. said...

alalalaaa~ cm knal je..hee~

Anonymous said...

Gambar semua kabur je ni. Censored ke? Hahaha. By the way tahniah~

. said...

baguslah sudah ada nama blog :) blog aku tak pernah kene mention sedih. haha

Halen said...

haha.. ok wat promote blog or diri sendiri. klu kita x promote siapa lg kan.

insya-allah klu niat kita baik pelawat2 akan dtg dgn sendiri. dun worry ur blog ok wat.. akak suka baca.

akak ke hahaha.. yerla kot tgk mcm adik2 je ni.

niesz said...

syok nyer bile blog kena promote..ehe..np pic tu kabur yer..

Qi Ya said...

uik?

Cik Rimau said...

cik rimau segan nak promote blog kat org lain sbb blog cik rimau blog personal.. hehehe.. tp cik rimau tetap menulis sbb cik rimau dah anggap blog cik rimau tu macam diari cik rimau.. hehe

fiezah91 said...

eh? apa sal 2 nama terakhir tu mcm kenal je? hahaha.. br ada bibit2 nak pts asa dlm blogging ni.. ttba je ada entri ni.wakakaka

elianesuriane said...

haha... thnx...!

btw cm knl jep slh sorg gmbr wanted tu...

nur said...

ada jugak terselit situ.. tq..

BUAT PENGETAHUAN SEMUA.. KAY ARE NI LA YANG DESIGN HEADER ALL IN ONE TU.. JOM TGK

nur aisya humaira said...

Assalam kay are..:)
betul2,sye sokong bab jgn give up tu...
nak blogging kne semangat..:)

mommylavender said...

mommy tak dapat tengok pic..awat ek

nik farina aishah.... :) said...

betul meh jangn give up ,bukn kat dalam dunia blog je kan tapi dalam semua perkara ... tahniah atas kejayaan anda kay_are.. :)

Anonymous said...

Salam..wah !bnyknya owng review blog die bestnya.Yah ! yakin diri bukan bongkak diri XD

rj Etika said...

aiyarkk....ade meja tak kat sini? nak nyorok kejap r... gile maluuu~

ahahaha.

ok2...jgn givap! jap lagi saya hapdet entry baru! yeay! tido...zzzZZZzzz~

cikcleopatra said...

dont give up kr!!!!!cikcleo support kr!!weee~ baru nak buat entry pasal kr..da keluar name cikcleo kat cni..keke..mekaseh daun keladi kr..lalalala..

walinong sari said...

yeah, kr.. teruskan blogging.. err, selalu kalau blogwalking kena online gak fb :)

saljihitam said...

MERAJUK.

byee.

Bunga said...

zzzzz..hahhaha..

amny said...

jelez2!!xmoh da tgor!!=(

Unknown said...

iye..sume org bermula dari bawah.

tapi lame sangat da kot dok kat bawah ni. hu~

takpe2. tak givap. Incik kay-are da nasihat :D

Unknown said...

iye..sume org bermula dari bawah.

tapi lame sangat da kot dok kat bawah ni. hu~

takpe2. tak givap. Incik kay-are da nasihat :D

❤Mrs. Myra❤ said...

Menariknya sesuatu blog tu, bukan terletak pada jumlah followernya , tetapi kerana entri-entrinya yang menarik...

Blog awak best ! I'm ur silent reader....^^

Wafiy Suzly said...

aku dah penat
nak give up la,
haha

tomatokering said...

weee~nnti ade mase nak review kr la pulak.. :D

Hanim Mahali said...

Kenyakinan itu penting... Padahal yang komen pun kadang-kadang hati goyah... huhuhu...

MiszCoMoT said...

sengih lebaq2 tgk ada nama comot dalam entri kr..teeeheeeee....^_^
betul,never give up!

Schubert Serenade said...

Kay are??kay-are..kay-are...kay-are100x!!!!!
erm, asal u rajin sangat blogwalking eyh!!i wish yang i pon rajin blogwalking..haha..tapi i MALAS!!

and for this part i suka:
Since when?? Macam x bese lak kan, mule2 nak mintak maap r kat sesape yang still x sempat aku blogwalking semalam dan mintak maap gak kat sesape yang tunggu entri baru aku sampai makan x lalu, tido x lena <-- ade ke? =P

ok, nak jawab...ada laa Derr!!ade je yg tggu u post entry bru...sampai mkn xlalu n tido xlena pon ade...hehehe..u cari la smpai dpt ok:p

So Shy Lady (SSL) said...

kay are, akak t.nmpak la...
slalu gak on9 fb time bw

;D

unknown girlz said...

huhu..bagus2..
hargai sesama blogger :D

so..nk ajak join ni kontest kalau sudi

http://myunknownart.blogspot.com/2011/03/contest-sukan-itu-bergaya-by-nazu_10.html

Proud Mommy said...

erm tahniah kay_are..
rminya org suka dgn kay_are ni :)

Bee said...

heee betul tu jangan cepat putus asa yang penting kita happy :)

deeya said...

tahniah ! hope blog nie terus maju :)

nazuha said...

Lelaki misteri??? WOW!!=P

sahromnasrudin said...

aku terharu bile hang leh wat pic aku jadi cenggitu coz aku langsung tak tahu nak membuatnya huhuhuh

tenkiu ya

Yuslia Suhana said...

wahhh pemes dah en. Kay_are! ;p

amny said...

huh!!jeles..

new entry "amaran bencana alam"

AfiqahZ said...

walaweyhh! untung laaa. haha :D

kindergartenlibrary said...

Kalau KR berhenti sekejap berblogging macam Nelly atas sebab tertentu , Nelly still akan komen kalau ada update terbaru .,.insyaAllah ..
=)

Orkid Edyliyne said...

OE setuju yang last tu...
kalau kita give up, memang takan jadi apa2lah...
jadi teruskan usaha..
heheh...
(n_n)

ElementOfLife © 2008. Design by :Yanku Templates Sponsored by: Tutorial87 Commentcute
This template is brought to you by : allblogtools.com Blogger Templates